76.rész

5.3K 181 7
                                    

Próbáltam értelmezni a ledarált szöveget, amit Niall mondott.

- Niall lassíts. Nyugodj, meg azt mond melyik kórházba vitték. - hangomat lassabbra fogtam, hogy ezzel őt is ösztönözzem a lassabb beszédre.

- White Memorial Medical Center. Már úton vagyok. - mondta majd rögtön le is rakta a telefont.

- Harry! - kiáltottam, ahogy magamra rángattam egy farmert és egy pólóért túrtam a szekrényem.

- Mi a baj? - lépett a szobába a hívott óriás. - Miért öltözöl?

- Steph-et bevitték a kórházba oda megyek. - hadartam.

- Mi? Miért? - kérdezte lesokkolva.

- Fogalmam sincs. - ráztam a fejem. - Utánam jönnél Darcyval? Felhívlak, ha többet tudok. - egy csókot nyomtam mindkettejük arcára majd siettem is a garázsba.

Próbáltam tiszta fejjel vezetni, míg megérkeztem a címre amit Niall mondott. A kórházat nem volt nehéz megtalálni gyorsan leparkoltam majd rohantam is a recepcióra.

- Jó napot! A várandós barátnőmet nem régen hozták a neve Stephanie Roberts. - hadartam. A szememet forgattam, amikor újra elkellett ismételnem, mert nem értette az akcentusom miatt. Ezt, a hülyeséget..

- Második emelet 310-es szoba. - mondta ki végül.

- Lehet tudni valamit az állapotáról? - kérdeztem.

- A beosztott főorvos tud majd információt adni az állapotáról. - mondta.

- Értem köszönöm. - mondtam majd futottam a lifthez.

Magamban szitkozódtam, amikor többen be szálltak a liftbe és az első emeleten sokat is kellett várakozni. Lehet jobban jártam volna a lépcsőn.

Végül megérkeztem a folyósóra ahol körülnéztem és megláttam Niallt az egyik fehér széken előregörnyedve.

- Niall! - szóltam neki, ahogy odaértem. Azonnal felkapta a fejét majd felpattant és magához ölelt, míg zokogott és hadart egyszerre.

- C-csak a boltba ugrottam l-e é-s amikor  ha-hazértem a földön fek-feküdt. -höppögte.

- Sh  semmi baj nincs. - nyugtattam.

- Nem tudom mi-mit csinál-lok ha v-valami bajuk lesz. - szorított magához.

- Niall meg kell nyugodnod. - ültettem le.  -  Beszéltél már az orvossal? - kérdeztem.

- Még nem. Azóta bent vannak, hogy ideértem. - rázta a fejét, míg az orrát fújta. Az arca kipirult a szemei vörösek voltak. Szörnyű volt a folyton nevető Niallt így látni.

Végszóra kinyílt az ajtó és kilépett az orvos 2 nővérrel a nyomában.

- Önök Stephanie Robert rokonai? - kérdezte.

- A vőlegénye vagyok. - szedte össze magát Niall majd kezet rázott az orvossal.

- Nos, a helyzet nem olyan rossz, mint aminek látszik. - küldött egy nyugtató mosolyt Niall felé. - Mindössze csak a vérnyomása szórakozott egy kicsit az idegeikkel. Még bent tartanám megfigyelésre az elkövetkező 24 órában. Ha nem lép fel komplikáció haza mehet, viszont a maradék 2 hónapot ágyban kell töltenie. Ha újra rosszul lenne, kórházi felügyelet alatt kell tartanunk a szülés napjáig. - tájékoztatta Niallt.

- Nagyon köszönöm. - Niall örömében elsírta magát majd hirtelen magához ölelte az orvost. A fiatal pasi csak pislogott Niall szeretet kirohanásán.

Changed My Mind [H.S ]Where stories live. Discover now