8.rész

9.6K 283 1
                                    

Harry Styles

Audrey édesen aludt, még amikor gyorsan átsétáltam a házhoz a kocsiért. Mivel én fogom ma hozni, vinni neki felesleges lesz vezetnie. Miután felvettem a kocsit elugrottam a közeli Starbucksba és vettem két csokis cappucinót és epres muffint reggelire. Leparkoltam a ház elé majd bementem halkan becsukva magam után a bejárati ajtót. A cappucinót és a muffint letettem a konyhába. Felmentem Audrey szobájába mikor benyitottam láttam, hogy ő még mindig lassan, egyenletesen szuszog. Megnéztem a telefonom, ami 6:30-at mutatott. Ideje felébresztenem. Befeküdtem mellé az ágyba majd felé hajoltam a két kezemet a feje mellet megtámasztottam majd végig simítottam a kipirult arcán, puszikkal borítottam be az állát majd egyre feljebb haladva a száját, mire kinyitotta a szemeit.

- Szépségem, ideje felkeni. - búgtam a bőrébe mire a lábait összekulcsolta a derekam körül a kezeit a nyakam körül így lerogytam az ágyra. - Hmm. Nem vagy a reggelek embere. - mondtam neki kuncogva miközben felnéztem a már csukott szemeire a két lába még mindig a derekam körül volt a keze ugyanúgy a nyakamba mozogni sem tudtam.

- Még 5 perc. - mormogta az édes reggeli hangján majd a nyakamhoz bújt.

- Azt nem engedhetem. - mondtam neki vigyorogva mire fordított a pozíciónkon így már én voltam alatta míg ő lovagló ülésben ült rajtam.

- Biztos vagy benne Styles? - suttogta az arcomba miközben én a száját néztem, amit megnedvesített a nyelvével. Csikizni kezdtem az oldalát mire rögtön leugrott rólam így én kerültem fölé.

- Szerintem biztos Benett. - nevettem az alattam vonagló lányra.

- Harry ne! Utálom ha csikiznek. - mondta nevetve, még a könny is fojt a szeméből így abbahagytam és odahajoltam az arcához.

- Feladod? -kérdeztem vigyorogva tőle mire ő bólintott egyet. - Oké akkor nyomás készülődni nem szeretném, ha elkésnél. - nyomtam egy puszit a szájára mire ő is észbe kapott és gyorsan berohant a fürdőszobába, míg én nevettem, rajta hogy rohangál ide oda a gardróbja és a fürdőszoba között, mikor kész lett elállt a szavam a szerelése annyira illet hozzá. Nem tudtam, hogy egy egyenruha ennyire szexi is lehet.

- Kész vagyok, mehetünk. - mondta vigyorogva majd megfogta a kezemet, mert még mindig lefagyva álltam majd elindultunk lefelé.

- Hoztam reggelit meg cappucinót a konyhába van. - mondtam neki magamhoz térve mire ő elrohant a konyhába felvette a zacskót és a pohártartót benne a 2 pohárral majd kimentünk a bejárati ajtón.

- Hamarabb felkeltél, hogy hozz nekem reggelit?- kérdezte mire bólintottam. - Harry nem kellet volna. - mondta kétségbeesetten mire én magamhoz húztam és adtam egy puszit a szájára.

- De kellet volna ez a minimum meg amúgy is elkellet, mennem a kocsimért. - kacsintottam rá mire ő halványan elmosolyodott, kinyitottam neki az anyósülés felöli ajtót miután beszállt én is átkocogtam az oldalamra és gyorsan behuppantam a kocsiba. Az út alatt nem nagyon beszélgettünk Audrey aranyosan nyámmogott a muffi non és itta hozzá a cappucinóját.

- Hé nagyfiú az utat nézd. - mondta egy vigyorral az arcán, mire én is elmosolyodtam és tekintetemet az útra szegeztem. A telefonom csörgésesére lettem figyelmes a fülhallgatóm ilyenkor mindig készen állt, hogy használjam így tettem most is.

- Igen?

- Hey haver merre jársz? - szólt bele a telefonba Zayn.

- Elviszem Audreyt suliba, baj van Zayn?

- Nem dehogy is csak Paul hívott, hogy 11- kor lesz egy interjúnk, 9-re a közös házhoz kéne érned, hogy együtt tudjunk odamenni a helyszínre.

Changed My Mind [H.S ]Where stories live. Discover now