- Как така просто изчезнаха? - нервеше се Джисънг, докато караше.
- Нали ти обясних вече? - Лукас извъртя очи. - Претърсих цялото място, но нямаше и следа от тях.
Бяха се качили в колата на Джисънг и Лукас подробно му предаде какво се бе случило в бара. Караха към апартамента на Джемин, за да споделят и с тях и да измислят какво ще правят. Бе обяд, но за Джисънг времето просто не течеше, слънцето го дразнеше, издигнало се високо в небето. Сякаш колоната от коли пред тях беше безкрайна. Вярно, че не харесваше Лукас особено, но сега това не беше важно и трябваше да подтисне ревността си, а дори не знаеше защо се бе появила.
- Какво друго? - попита, давайки газ.
- Няма друго. Каменната сол изобщо не му подейства.
- От къде знаеш за това със солта? - усъмни се Сънг.
- Просто знам. А ти?
Джисънг сви рамене. Не искаше да изглежда като пълен глупак, затова не му каза, че го е видял във филм. Продължиха да карат в мълчание. Изведнъж телефонът му звънна, но точно в този момент не можеше да го извади от дънките си.
- Би ли... - поде той, но не довърши.
- Какво?
- Да ми дадеш телефона.
- О.
Лукас се пресегна и го извади от джоба му, докато той сменяше скорости.
- Ало? - вдигна Сънг.
- Къде се губиш? - кресна Джехьон от другата страна. - Нали щеше да ми звъннеш, щом свършите?!
- Да, но...
- Още ли не сте приключили?
- Не, не става въпрос за това.
- Ами?
- Случи се нещо и забравих да ти се обадя. Джемин не видя това, което искахме.
- Значи Те не е обладан?
- Не знам, Джехьон. Дръж го под око, малко по-късно ще дойда при вас.
- Какво да правя до тогава?
- Посоли със сол на праговете и прозорците - подвикна Лукас. Чуваше всичко.
- Кой беше това? Джисънг, с кого си? - започна да разпитва Дже.
- С Лукас - въздъхна той.
- Лукас? Онзи Лукас?
- Да, онзи Лукас.
- И защо си с онзи Лукас?
YOU ARE READING
A demon among men
HorrorHelp me to save him - part 2 След като са преборили демона, Чонло и Джисънг започват да живеят съвсем нормален живот. Мъката на Чонло е все още голяма, но той се опитва да продължи напред. Намерили са опора един в друг и сега за тях няма нищо по-ва...