Глава 110

189 31 3
                                    

Джисънг мудно отвори очи. Погледът му бе размазан, главата го болеше, не усещаше тялото си и един ужасно досаден писукащ звук дразнеше слуха му. Свъси вежди. Размърда се, отне му време да разбере какво се случва. Болката в главата дойде изведнъж и той изохка от неочакваното чувство. Беше тотално объркан.

Чу врата да се отваря, но нямаше достатъчно сили да вдигне главата си, за да види кой е.

- Джисънг? - познат глас стигна до него и той се отпусна за миг. Джехьон приближи, надвеси се над него, а Сънг прочете по размазаното му лице тревога. - Събуди ли се? Как се чувстваш?

Джисънг отвори уста да каже нещо, обаче гърлото му беше толкова сухо, че излезе само някакво ръмжене.

Час по-късно, когато дойде малко на себе си и беше прегледан от жена с розови дрехи, той пожела да се изправи до седнало положение.

- Наистина ли си добре? - попита Дже за пореден път.

- Вече ти казах няколко пъти, че съм добре - повтори Сънг.

- Докторът ще дойде след малко.

- Какво стана, хьонг? Защо съм... тук?

Джехьон облиза устни, сякаш се канеше да му каже нещо изключително важно, но не знае как точно да го направи.

- Нали се обадих на бърза помощ - напомни той, - после ти припадна. Беше в много тежко състояние, Сънг.

- Така ли?

- Да. Тялото ти беше обезводнено, а органите ти сякаш са...

- Какви? - настоя да научи тъмнокосият.

- Като обгорени. Поне така го описа лекаря, беше изключително изненадан. Макар че... Ти го познаваш вече.

- Кой е?

- Хендери.

Джисънг се намръщи.

- Пак ли този?

- Да. Всъщност, беше изненадан от това, че ни вижда отново потрошени, а не заради органите ти - усмихна се Джехьон.

Джисънг не беше много доволен от факта, че ще види този човек отново. Чувстваше крайниците си като гума, нямаше никакви сили и очите му тежаха, но трябваше да се държи. Пое си дълбоко дъх, опита да върне контрола над волята си. После една мисъл се прокрадна в ума му.

- Къде е Чонло? - изстреля той изведнъж, почти стряскайки Джехьон.

- В друга стая е. Всъщност, Сънг... Не ти казах, но минаха няколко дни.

A demon among menWhere stories live. Discover now