Глава 40

208 37 5
                                    

Кучето лаеше пискливо, докато Джено се мъчеше да събуди русото момче. Джемин бълнуваше и нямаше признаци, че го чува изобщо. Чернокосият вече се притесняваше твърде много и не спираше да го разтърсва.

- Нана - повика го за пореден път, - събуди се, само кошмар е. Хайде, мили, събуди се. Моля те.

Джемин се бе изпотил, а лицето му беше бледо, изкривено в болезнена гримаса. Джено дори не искаше и да мисли какво сънува той в момента, можеше по изражението му да отгатне, че едва ли е нещо приятно.

- Миличък - Джено погали бузата му, - отвори очи. Това е просто кошмар, можеш да се събудиш.

Джено нямаше идеи какво друго да направи. Джафкането на Файтър съвсем го изнервяше, от близо двадесет минути не успяваше да го събуди.

- Каквото и да си - каза той през зъби, - остави Джемин на мира!

След още известно време Нана спря да шава и тялото му се успокои. Джено стоеше неотлъчно до него, наблюдавайки го предпазливо.

- Джемин?

Русият рязко отвори очи и сграбчи гушата си, сякаш не можеше да си поеме дъх. Изправи се, щом осъзна, че е легнал и се огледа трескаво. Палето престана да лае.

- Джемин, Джемин! - Джено го хвана над лактите и го накара да го пофледне. - Успокой се, всичко е наред.

Лицето на Джемин бе изкривено от страх, сърцето му биеше адски бързо. По дяволите, какъв отвратителен кошмар.

- Тук съм - увери го Джено, - всичко е наред.

Джемин не каза нищо, а машинално го прегърна, притискайки се към него.

- Няма нищо - прошепна чернокосият до ухото му, минавайки с ръка по тила му. - Свърши. Няма нищо.

- Беше ужасно... - изхълца той и скри нос във врата му. - Беше толкова...

- Не говори. Не си го припомняй.

Нана кимна и остана в обятията му. Кучето драпаше по рамката на леглото, краката му бяха твърде къси, за да се качи.

Джено се отдръпна от половинката си и помогна на Файтър да се присъедини към тях. Кутрето веднага се сгуши в скута на Джемин и го накара да се усмихне малко. Той го погали и изтри бузите си, беше се разплакала. Джено целуна челото му и се опита да му покаже подкрепата си.

A demon among menWhere stories live. Discover now