Джисънг изпусна парчето плат, което държеше. Загуби ума и дума, краката му се подкосиха и всички заблуждения, че е забравил тази част от миналото си, се изпариха. Осъзна, че не е забравил нищо и само се е лъгал. И то жестоко.
- Здрасти - чу се да казва. Усещаше погледа на Дойонг в гърба си, не смееше да мръдне дори.
Донгхюк му се усмихна слабо.
Малко по-късно, когато се окопити малко, Джисънг реши да идат в близкото заведение. Дойонг видя състоянието му и го увери, че и сам ще се справи за половин час, отпращайки го бързо. Сега двамата с Донгхюк стояха един срещу друг на една кръгла маса навън, чакайки поръчката си.
- Няма ли да кажеш нещо? - попита Хюк по едно време.
- Не знам какво трябва да кажа.
- Нещо. Каквото и да е. Само недей да мълчиш.
Сервитьорката се появи, оставяйки напитките им пред тях - сок от вишна за Хюк и кафе за Сънг.
- Не очаквах да те видя - призна Джисънг.
- Вчера идвах, но ми казаха, че си си взел свободен ден.
- Да. И затова реши да дойдеш и днес?
- Нещо такова.
- Защо?
- Трябва ли да има причина?
- Просто искам да знам защо.
- Защото исках да те видя - изстреля той и Сънг забеляза, че е другият е задържал дъха си до сега, сякаш се боеше да го изрече.
- Не мисля, че имаме какво да си кажем.
- Тогава защо сме тук?
- Защото щеше да е грубо да те изгоня.
- Имаш право.
- Все още не разбирам защо си тук. Как въобще ме намери?
- Това е нещо, което не мога да ти кажа - Хюк се огледа наоколо, за да не обръща внимание на суровия му поглед. Беше притеснен. Джисънг не го бе виждал такъв.
- И защо?
- Няма да ти хареса.
- Кажи ми.
- Поразпитах тук-там и разбрах къде работиш.
- Кого си питал?
Донгхюк го погледна плахо.
- Джемин.
Само при споменаване на името му, кръвта на Джисънг закипя. Как си бе позволил нещо подобно?
YOU ARE READING
A demon among men
HorrorHelp me to save him - part 2 След като са преборили демона, Чонло и Джисънг започват да живеят съвсем нормален живот. Мъката на Чонло е все още голяма, но той се опитва да продължи напред. Намерили са опора един в друг и сега за тях няма нищо по-ва...