След като бе разтърсен из основи, Джисънг успя да се съвземе и да продължи с работата си. Дойонг видя, че той изобщо не е в настроение, затова не го заля с куп въпроси, както възнамеряваше. На Сънг не му беше до нищо. Разговорът с Донгхюк му бе припомнил времето, в което бяха заедно. Когато говореха непринудено, когато той пръв намери смелост да хване ръката му на обществено място. Да, Хюк беше по-смел от него в много отношения, но той пръв изказа чувствата си, пръв му призна. Тогава Хюк го гледаше като ударен с мокър парцал, а веднага след това сграбчи лицето му и просто го целуна. Явно той също е имал намерение да му сподели чувствата си.
Джисънг осъзна, че всяка част от тялото му още помни допира на това момче. Проклет да беше той и всички заблуди от последните две години.
Когато работният му ден приключи, той се преоблече в малката стаичка отзад и директно излезе, казвайки довиждане на Дойонг. Качи се в колата си, сложи си колана, запали и потегли, включвайки се в движението. Сърцето му биеше чак в ушите и го караше да се изнервя. Взе телефона си, който бе метнал на съседната седалка при влизането и набра номера на Чонло. Изчака няколко секунди, преди да му бъде вдигнато.
- Ало?
- Лоло, какво правиш?
- Ами нищо, чакам да си дойдеш.
- Да, ще си дойда след малко. Преди това имам малко работа.
- Каква работа?
- Не е от значение. Ще те помоля за една услуга, но само не ме разпитвай.
- Разбира се, кажи.
- Кажи ми адреса на Джено.
Чонло се поколеба за момент.
- За какво ти е? - попита след това.
- Казах ти да не ме разпитваш. Трябва ми. Имам да му давам нещо.
Личеше си, че Чонло не може да реши дали е редно да му го каже. В крайна сметка го направи, макар изведнъж да получи лошо предчувствие.
- Благодаря - изстреля Сънг.
- Няма да правиш глупости, нали?
- Няма - увери го той. Пълна лъжа. - До час би трябвало да се прибера, ако има трафик.
- Пази се.
- Обичам те. - Джисънг не знаеше защо го каза толкова неочаквано. Просто имаше нужда да го каже, сякаш за да се увери в думите.
YOU ARE READING
A demon among men
HorrorHelp me to save him - part 2 След като са преборили демона, Чонло и Джисънг започват да живеят съвсем нормален живот. Мъката на Чонло е все още голяма, но той се опитва да продължи напред. Намерили са опора един в друг и сега за тях няма нищо по-ва...