♛Kayıp Varis♛

20.6K 817 361
                                    

Kayıp Varis

*Klasiklerden gidelim. Başladın tarihi yazar mısın :))

Bilinen tarihin en başından beri insanlık kendi içinde iki toplumsal sınıfa ayrılmıştı: büyü yapabilenler ve yapamayanlar... Efsanelere göre büyücü güçleri binlerce yıl önce hüküm sürmüş olan Antik Tanrılardan gelir. Bunun kesinliği bilinmese de, kesin bilinen bir şey varsa o da bu iki sınıfın bir noktada uyum içinde yaşamasının imkansız hale gelmiş olmasıdır.

Bu sorunu çözmek için çok uğraşan ilk büyücüler yoğun çalışmalar sonucunda dünyanın farklı bir boyutuna kapı açarak bir ilke imza attılar. Kapının ardına geçen büyücüler karşılarında yepyeni bir dünya ile karşılaştılar.

Görünüşte dünya büyüklük olarak geldikleri gezegene benzese de, özellik bakımından çok farklıydı. Bu dünya kendini büyünün kendisi ile beslemiş gibi görünüyordu. Bu dünyanın içerisinde büyü güçlerine has alanlar ve canlılar vardı. Büyü enerjisinin yüksek özellikte bulunması sayesinde bu alana yerleşen büyücüler, binlerce yıl içerisinde bu yeni dünyayı iyice benimsemiş ve bu yeni dünyaya Avalon ismini vermişlerdi. Bu dünya onlar için birer hazine olduğu gibi kendine has tehlikeleri de içerisinde barındırıyordu. 

Tehlikeler karşısında hayatta kalabilmek için bir araya gelen büyücüler zamanla kendi hükümdarlıklarını kurmuşlardı. Her büyücünün kullanabileceği ortak büyüler mevcutken, her büyücünün ekstra bir özel gücü olurdu. Kurulan krallıklar da buna göre kurulmuştu.

Avalon'un ilk hakimi ve hükümdarı Kral Rason'du. Efsanelere göre, ejderhalar arasındaki son savaşa katılan ve yüzlerce yaşında olan bir canlıydı. Kral Rason, hükümdarlığı boyunca insanlığın bu yeni boyutta tutunmasına ve yerleşmesine olanak sağladı. Onun ölümünden sonra varisleri tahta geçerek Avalon'a hükmettiler. Onun soyundan gelen herkes üstün bir güçle doğuyordu.

Avalon'un son gerçek hakimi ve hükümdarı Kral David'di. Kendisi tarihte bilinen tüm güçleri kullanabilen ilk ve tek kişiydi. Yüzyıllar boyunca gücüyle boyutu denge halinde tuttu. Avalon, en iyi dönemlerini onun döneminde yaşamıştı. Öyle ki büyücülerin Shifter denen büyü tüketen canlıları karşısında en rahat dönemi bu dönemde yaşamışlardı.

Fakat bir gün Kral David'in aniden ortadan kaybolması, Avalon'daki altın çağı kapatmış ve rahat dönem sona erdirmişti. Kral David'in bilinen 6 kızı vardı ve her biri farklı birer Ejderha Tanrısı Kutsamasına sahipti; böylece her biri altı elementten birini kontrol edebiliyordu. Bilinen hiçbir erkek varisinin olmaması nedeniyle Avalon, ilk defa bir Kral Hükümdar yerine 6 Kraliçe Hükümdar arasında paylaştırılmıştı. Her Kraliçe kendi alanını hükmederken, büyücüler yıllarca Shifter canlıları karşısında ezilmişlerdi.

Bir süre sonra, altı kız kardeş bir araya gelerek babalarının tahtta oturduğu eski başkentte buluşmuşlardı. Uzun tartışmaların ardından, eski başkentte bir Büyü Akademisi kurulmasına ve büyücülerin tam donanımlı bir şekilde eğitilmesine karar verildi. Bu nedenle eski başkent ve çevresindeki altı şehir boşaltılarak tarafsız bir hale getirildi.

Büyü Akademisinin kurulmasıyla birlikte ölümler azalmaya başlasa da, Avalon'da kalıcı bir barış sağlanamamıştı. Altı Kraliçenin hükmettiği Avalon'da, kızların hükümdarlığını saymayan başka güçler ve oluşumlar ortaya çıkmaya başlamıştı. Altı Krallığın dışında, bazı özel güçlere sahip üstün kişiler, kendi krallıklarını kurarak isyan etmişlerdi.

Bunun nedenlerinden birisi, Kral David kaybolduğunda ortaya çıkan ve Avalon'da yayılan bir kehanetti. Kehanete göre Kral David'in kayıp bir erkek varisi vardı. Avalon tarihinin öncelerinden gelen ataerkil gelenekleri yüzünden halk, Avalon'u yöneten hanedanın başında bir erkek görmek istiyordu.

Bu durum hem kraliçe kardeşleri hem yeni hükümdarlıklarını ilan etmiş krallıkları hem de akademiyi endişelendirirken, Avalon'un insanları çok çekindikleri kehanetin ve savaşların yakın olduğunu hissediyorlardı.

Kral David'in kayboluşuydu Avalon'u paramparça eden...

Kızlarının iktidarıydı barışı sağlamaya çalışan...

Tam her şey daha da karmaşık hale geldiğinde geri dönecek kayıp olan...

Babasının güçlerini taşıyan kayıp erkek varisti, Ejderha Tahtına ve Avalon'un başına geçecek olan....

Maxwell Hanedanıydı aşkı ve ihaneti en derinlerinde tatmadan zafere ulaşamayacak olan...

Avalon'un ebedi düşmanıydı tüm her şeye rağmen geri dönecek olan...



Klaus Maxwell ♕ Kayıp VarisHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin