"Bu kadar şaşırma. Ablan gitmeden önce bana her şeyi anlattı. Ek olarak dayın Michael'da arkanı kollamam için bana danıştı. Her şeyi geçtim, varlığından 17 yıl önce baban bizzat bana bahsetti. Sen bana babanın bir emanetisin. Bu yüzden başarılı bir Kral olabilmen için elimden geldiğince seni yetiştireceğim"
Müdür John'un söyledikleri ile ayaklarımda güç kalmayarak önümde ki koltuğa oturmuştum. İlk ablam şimdi de Müdür John sırrımı biliyordu. Hepsinin de ortak bağlantısı babamın beni onlara emanet etmiş olmasıydı.
"Sanırım babam çok ileri görüşlü birisiymiş. Sırrı öğrendiğimden beri bu emanet meselesini duyduğum ikinci zaman."
Söylediklerim ile adeta eski anıları hatırlayan Müdür john, gülümseyerek bana bakmıştı.
"Baban gerçek anlamda Avalon'un tek ve gerçek Kralıydı Klaus. Gücünün ve kudretinin bir sınırı yoktu. Şu anda senin ellerinde olan Ejderha Tanrısının kutsamasıyla tüm Avalon'a diz çöktürme şansı varken, o mevcut sınırlar içerisinde kalmayı tercih etti. Yine de gücüyle tüm Avalon'a hükmediyordu. Aynı zamanda çok ileri görüşlü ve açık bir adamdı. Diyarımızdan ayrılmadan kendisinin ayrılmasından sonra neler olabileceğini tahmin etmişti. Bu yüzden benim gibi bir kaç dostuna ve ablalarına senin varlığından bahsetti. Zamanı geldiğinde Avalon'un şu an kinden daha fazla kaotik bir hale bürüneceğini ve seni tahta hazırlamamızın büyük bir önem arz ettiğini söyledi. Fakat her zaman söylediği şey, Klaus'un kral olmak istemesi ile harekete geçmemizdi. Eğer Kral olmak istemezsen, bizlere sadece seni eğiterek kendini korumayı öğretmemizi söyledi."
Görünüşe göre babam benim için hazırlıklar yapmıştı. Fakat bu işaretlerine ne anlama geldiğini anlayamıyordum. Babam bu kutsamayı bana vererek ne yapmamı düşünüyordu ?
"Ben bilmiyorum Müdür John..."
"Resmiyete gerek yok Klaus. İstersen bana John Amca diyebilirsin."
Müdürün yani John Amcanın söylediklerinden sonra tekrardan derin düşünceler beni sarmalamıştı. Her geçen gün bir kişiden tahta çıkmak ile ilgili tavsiyeler ve gereklilikler dinler hale gelmiştim.
"Ben taht için eğitilmedim. Sadece Ejderha Tanrısının kutsamasına sahip olmak yeterli mi bilmiyorum. Tek bildiğim şu anda bunun için hazır değilim."
Söylediklerimi onaylayan John Amca, "Şu anda tehlikenin ve krizin tam olarak farkında değilsin. Kaos ortamını oluşturan Shifterlar değil. Gerçek tehlikenin yanında Shifter bebek oyuncağı kalıyor. Bunları zamanla öğreneceksin. Özellikle şimdi teori dersinde duyacakların, belki fikrini değiştirebilir. Orada Avalon hakkında bilgileri edineceksin. Ve ben eminim ki Kral David'in oğlu bunları duyduğunda kayıtsız kalamayacak." demişti.
Müdür John'da ablamda bunlardan bahsetseler de anlatmamak için direniyorlardı. Sanki bunları kendim öğrenmem gerekiyormuş gibi davranıyorlardı.
"Cassie biliyor mu ?"
Kimliğimin bu kadar erken çıkması arkadaşlarımda istemediğim bir etki uyandırmasından korkuyordum. Kim arkadaşının gelecekte ki Kral veya tahtın varisi olduğunu öğrendiğinde eskisi gibi davranabilirdi ki... Özellikle tanışalı daha bir gün olduğunu düşünürsek. Düşüncelerimi adeta hisseden John Amca kafasını olumsuz bir şekilde sallayarak içimi rahatlatmıştı.
"Bilmiyor... Sen bilmesini isteyene kadar da bilmeyecek. Cassie özünde iyi bir kızdır Klaus. Onunla arkadaşlığını devam ettirmeni isterim. Belki günün birinde aynı babanla ben gibi sıkı bir dost veya daha fazlası olabilirsiniz."
John amcanın sözlerinde ki anlamı anlasam da, anlamamazlıktan gelerek ayağa kalkmıştım. Teori dersi başlamak üzereydi.
"Bu anahtarı al Klaus."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Klaus Maxwell ♕ Kayıp Varis
FantasyFarklı bir gerçeklikte, insanlık büyü yapabilenler ve yapamayanlar şeklinde ikiye ayrılmıştı. İki sınıfın arasındaki farklılıklar yüzünden insanlar dünyada kalmaya devam ederken, büyücüler ise büyünün gerçek merkezi olan farklı bir boyutta, Avalon'd...