18. Bölüm - Ejderha ve Anka

3.8K 382 51
                                    

"Daha öncesinde sadece Işık Kraliçesi ablamla tanışıp konuşmuştum. Şimdi ise gelişen zihin gücümle bazı şeylerin arkasında ki gerçekleri görebiliyordum."

"Yaptığın şey çok tehlikeliydi Klaus! Tüm sosyal ormanda oluşan muazzam büyü gücünü konuşuyor.! Bu yaptığın ile varlığının akademi de olduğunu kanıtlamış oldun. Aklından geçen neydi ?"

Ben bir açıklama veyahut cevap beklerken, aldığım şey bir azarlamaydı. Bu olan şeyler öfkem kontrolümden çıkmıştı. Gözlerim altın sarısı renkte parlamaya başlarken, büyü gücüm orantısız bir şekilde vücudumdan yayılıyordu.

"Peki sizin bana her şeyi anlatmamanızın açıklaması nedir ablalarım! Savaşlara katılmama müsaade etmediğiniz için hanedanımıza ait Su Krallığı bir süreliğine düşmanın eline geçti. Daha da üstüne dört ablam da hanedandan bağımsızlıklarını isteyerek beni yok saydılar. Şimdi de konuşan bir Shifter'dan babamız hakkında bir şeyler duyuyorum. Benden bir şeyler saklayarak mı hanedanı kurtaracaksınız!"

Konuşmamla birlikte öfkemin de dinmeye başladığını hissedebiliyordum. Yaşanan onca şeyden sonra yanımda kalan son iki aile üyem ile konuşmamın bu şekilde olması karşısında biraz pişmanlık hissetmeye başlamıştım. Söylediklerimi fark edince daha büyük bir pişmanlık dalgası vücudumu ele geçirmişti.

"Abla ben aslında..."

"Haklısın Klaus... Öncelikle o Shifter konusunu bizde ilk defa duyuyoruz. Babamızın hakkında bizde anca senin bildiklerini biliyoruz Klaus. Shifter Kralı her ne biliyorsa, bu babamızın geçmişi ile alakalı. "

Sky ablamın sözlerinden sonra "Shifter Kralı ?" diye sormuştum. Bu ilk defa duyduğum bir sözdü.

"Emin değiliz..."

Sorumdan sonra John Amca kızının yanından ayrılarak yanıma gelmişti.

"Efsanelerden bildiğimiz bir kavram. Shifterların tarihi Avalon tarihi ile eşittir. İnsanlık Avalon'a gelmeden önce de buradaydılar ki büyük ihtimalle amacını başarabilirse, biz gittikten sonra da burada olacaklar. Shifter Kralı, Shifterları yöneten ölümsüz bir kişilik. Fiziksel olarak yok edilebilse de sürekli yeniden doğuyor. Onun komutansında ki Shifterler daha güçlü, zeki, organize ve daha çeşitli özelliklerde olabiliyor. Her türlü şeyi bir Shifter'a dönüştürebildiği için gücü sınırsız."

John Amcanın sözlerini ablam Emily devam ettirmişti.

"Avalon'da bir çok tür vardır kardeşim. Elf, Cüce, İnsan, Peri, Dev, Ork gibi sayamayacağımız kadar fazla. Shifterlar ise bunların hiç birine uymuyor. İstilacı bir tür. Shifter Kralı senden ve kızdan haberi olduysa işler biraz sıkıntıya girecek demektir. Öyle ki gücünü buralara kadar yayabiliyor. Bu iyi olmadı."

Ablamın sözlerinden sonra gözüm hafiften uyanmaya başlayan Cassie'ye dönmüştü. Gözlerini ilk araladığında kafasını tutarak hafif bir inleme çıkarmıştı.

"B-Baba... Neredeyiz biz ? Ormandan nasıl çıktık ? Kafamı bir yere mi vurdum hala daha acıyor..."

Kızının uyandığını gören John amca, gözlerini kısarak "En son ne hatırlıyorsun tatlım ?" diye sormuştu. Bir şeylerden şüphelendiği açıktı.

"En son... Shifter'a dönüşmüş olan Joseph'in üzerimize doğru geldiğini ve Klaus'un onu yıldırım ile vurarak önümüze geldiğini hatırlıyorum. Ona gitmesini söyledikten sonra... Bunu dedikten sonra... Hatırlayamıyorum. Nasıl kurtulduk ? Orada binden fazla Shifter vardı!" demişti. Kısaca benim kimliğimi açık ettiğim kısmı hatırlayamıyordu.

Klaus Maxwell ♕ Kayıp VarisHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin