"Ama böyle çok büyüksünüz. Yüz yüze konuşmayı tercih ederim."
Sözlerimden sonra elimi sallamam ile Kutsal Tanrıların bedenleri parlamış ve devasa bedenlerini yerlerini insan formlarını bırakmıştı. İkili insan formuna girer girmez, Vermillion direkt alana bakarak gözlerini kısmış ve bana geri dönmüştü.
"Sen manyak mısın be adam! Yeniden yasaklı büyüler kullanacak kadar seni ne delirtti. Şu anda burada yaptığın şey senin ilahi gücünü ve yaşam enerjini sömürüyor. Ölmek mi istiyorsun ?"
Vermillion'un sözlerinden sonra kafamı sallayarak onu reddetmiştim. Lanet olası kuş, milyonlarca yıllık yaşayan bir varlıktı. Fakat buna rağmen insani duyguları anlamaktan bir o kadar da acizdi.
"Babam öldü. Cassie de öldü... İkisinin de ölümlerinin suçluları da sizlersiniz."
"Biz mi!"
Vermillion öfkeyle havayı solumaya başlamıştı. Şu anda bu alan içerisinde mutlak kontrol bende olduğu için Kutsal Tanrı gücü aşırı derecede baskılanmıştı.
"Binlerce yıl önce bizi kilitleyen büyüyü yapan sendin. Sevgilinin de babanın de ölümüne giden yolu sen açtın."
Vermillion sözleri öfkemi daha da yükseltmeye yetmişti ki, güçlerim duygularım ile bağlantılı olduğu için vücudumdan çıkan bir güç dalgası, ikiliyi 100 metre geri savurmuştu.
"Sence bunları dinlemek için mi bu kadar zahmete katlandım zannediyorsun."
İkinci bir güç dalgası vücudumdan çıktığında bu sefer alanın duvarlarına kadar savrulmuşlar ve enerji duvarına çarpmışlardı.
"Siz Kutsal Tanrılar oldukça başarılı birer manipülasyon ustalarısınız. Öyle ki benim planımı bile bana karşı kullanmayı başardınız. Fakat bugün bunlar son buluyor."
"BİZİ ÖLDÜREMEZSİN İNSAN! KUTSAL TANRILAR YARATILIŞIN ÖZÜNDE OLAN CANLILARDIR. ÖLDÜRSEN BİLE BİNLERCE SENE SONRA GERİ DÖNERİZ!"
Vermillion öfkeyle söylenmeleri karşısında sadece gülmüştüm.
"Gerçekten de sizleri öldüreceğimi mi zannediyorsunuz ? Dediğin şey gerçekten ölürsen gerçekleşecek bir şey. Sence ölerek elimden kurtulmana izin verir miyim ?"
Sözlerim Vermillion'da daha fazla öfkeye neden olurken, Üç Gözlü Kuzgun'un gözleri hızla küçülmüştü.
"Bizi yeniden mi hapis edeceksin. Bunu kaç defa daha tekrarlayacağız! Psikopat mısın sen ? Neden aynı şeyleri deneyip farklı bir sonuç bekliyorsun ?"
"Yok... O sürüme güncelleme geldi çünkü artık daha güçlüyüm. Bu yüzden güzel bir plan oluşturdum. İlk önce tüm diyara genel bir büyü yapacağım. Büyünün temeli ise hiç bir Tanrı temelli güce dayanan canlıların diyarlara adım atamaması olacak. Diğeri ise ikinizi öldürmek olacak. Tabi ki yeniden doğacaksınız fakat siz nasıl ki benim yeniden doğuş büyüme etki ettiniz. Bende sizinkine ufacık bir dokunuş yapacağım."
Anlattığım planla Vermillion gözlerini kısarak sessiz kalırken, Üç Gözlü Kuzgun yeniden konuşmaya başladı. Gözlerinde gördüğüm şey saf korkunun işaretleriydi.
"Bunu yapma Klaus. Şu anda gücünün boyutunun ne kadar büyük olduğunu bilmiyorsun. Böylesine bir büyü sonucunda çok büyük bir enerji çıkışı oluşacaktır. Buna..." derken lafını kesmiştim.
"Bu işin sonunda hayatta kalma gibi bir gayem yok."
"Hayatta kalmandan söz eden de kim!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Klaus Maxwell ♕ Kayıp Varis
FantasyFarklı bir gerçeklikte, insanlık büyü yapabilenler ve yapamayanlar şeklinde ikiye ayrılmıştı. İki sınıfın arasındaki farklılıklar yüzünden insanlar dünyada kalmaya devam ederken, büyücüler ise büyünün gerçek merkezi olan farklı bir boyutta, Avalon'd...