58. Bölüm - Kan ve Ateş İktidarı!

2.8K 315 34
                                    

Soyluların yüzlerine baktıkça vücudumu daha büyük bir tiksinme almaya başlıyordu. Bu yüzden elimle kes işareti yaptıktan sonra başlarında ki muhafızlar tek hamlede liderlerin kafalarını vücutlarından ayırmışlardı. Ortam bir kaç dakika da iyiden iyiye kan kokmaya başlamıştı. Acaba bu durum tarih kitaplarına nasıl girecekti ?

Gök Kral Klaus, tahtını ateş ve kan ile mi geri aldı yazacaktı.

"Kaldırın şunları gözümün önünden..."

Muhafızlar emrimden sonra hala daha kan akan bedenleri Arz odasından taşımaya başlamıştı. Ardından da Su Büyücüsü olan muhafızlar akan kanları temizlemişlerdi. Ben tahtıma geri otururken, gözlerim hanedana dönmüştü.

"Sizler sarayı benden daha iyi biliyorsunuz. Gidin ve aileniz ile birlikte yerleşin. Merkezi Krallığın şehirlerinde serbest olacaksınız. Fakat iznim olmadan Merkezi Krallıktan ayrılmayın. Ablalarım siz biraz daha kalın. Sizinle konuşmam gereken konular var."

Emirlerimden sonra ablalarımın kocaları, çocuklarını da alarak dışarıya çıkmışlardı.

"Krallıklarınıza dönerek bugün yaşanan şeyleri bizzat anlatacak ve emirlerimi yerine getireceksiniz. Ardından ben orduyla beraber Karanlık Krallığı bizzat geleceğim. Shifter Kralı ile aramda kapanmamış bir konu var."

"Sen nasıl istersen kardeşim..."

Ablalarım emirlerim karşısında eğildikten sonra teker teker dışarıya çıkmışlardı. Bir sürenin ardından odada sadece Emily ve Sky ablam ile arkadaşlarım kalmıştı.

"Devletin ileri gelenleri ve soyluların liderleri de idam edildi. Bu kişilerin makamlarının doldurulması gerekiyor Klaus. Ayrıca ordunun komutanlarını da seçmen lazım."

Emily ablamın sözlerinden sonra bakışlarımı Müdür John'a döndürmüştüm. Bakışımı anlayan Müdür John, gülümseyerek karşılık vermişti.

"Akademi de yetkilileri imparatorluğun başına koymak istiyorsun değil mi ?"

"Evet... Başka güvenebileceğim hiç kimse yok. Hatta kabul edersen seni Kral'ın eli ilan etmek istiyorum. Hislerime göre benim başım şu sıralar çok yoğun olacak. Geçirdiği kanlı olaylardan sonra İmparatorluğu adam edecek birisi lazım ki, babamın en iyi dostundan başkasını da düşünemiyorum."

İlk başta teklifime pek sıcak bakmayan John Amca, Cassie'nin de ona bakmasıyla sonunda pes etmiş ve dizlerini üstüne çökerek "Onur duyarım majesteleri..." demişti. O anda ortamda derin bir sessizlik oluşmuştu.

Bir kaç saniye sonra tüm herkes aynı anda kahkaha patlatmıştı.

"Aman aman öyle şeylere gerek yok. Kral olsam da bana aile de lazım değil mi ? Tamam şimdi... Alair!"

Alair son emirlerden sonra bir yandan not alıyor bir yandan da odada bulunarak kendince güvenliğimi sağlıyordu.

"Emredin majesteleri."

"Ordunun başına Baş Komutan yada General ismine ne dersen artık seni koyuyorum. Birden fazla komutan olunca işin b*ku çıkıyor. Biat ettiğinden beri bana olan sadakatini kanıtladın. Zaten zihin gücümle seni senden daha iyi tanıyorum bile diyebilirim." derken gözlerim John amcaya dönmüştü.

"John amca bunu sen yapmak ister misin ? Bir ara bana bir video göstermiştin ya..."

Sözlerimden sonra gözleri parlayan John Amca, öne çıkarak Alaric'in önünde durdu.

 "Ben Kral'in eli John Dharken. Sen Alair, İsminin birincisi, Ejderhaların ve Büyücülerin gerçek Kralı, Maxwell Hanedanın Lideri ve Avalon Ejderha Tahtının Sahibi, Diyarın ve Yedi Krallığın Koruyucu Lordu Gök Kral Klaus Maxwell'in adına Merkezi Ordunun Generali ilan ediyorum."

Klaus Maxwell ♕ Kayıp VarisHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin