Sunucunun duyurusundan sonra kürsünün binaya bağlı olan kapısından bir kadın çıktı. Kadının ortaya çıkması ile herkes eğilerek saygılarını belirtmeye başlamıştı. Gelen kişi ablam olmasına rağmen dikkat çekmemek için bende eğilmek zorunda kaldım.
Gelen kişinin mavi gözleri ve siyah saçları vardı. Giydiği kıyafet ve başında ki tacı ile hem kraliçe hem de oldukça tehditkar bir gansgter gibi duruyordu.
(Karanlık Kraliçe Darcy Maxwell)
İlk tanıştığım ablam, elementler arasında bile en tehlikelilerinden birisi sayılan Karanlık ile ilişkili olandı. Kürsüye çıkar çıkmaz elini kaldırarak herkesi geri kaldırmıştı. Koltuğuna oturmadan önce herkesi incelemeye başladı. Gözleri benim olduğum alana geldiğinde ise biraz durakladı ve kaşlarını kaldırarak beni inceledi.
O küçük anda göz göze geldiğimizi fark ettim. Göz bebeklerinde ki şaşkınlığı okuyabiliyordum.
"İlginç..."
Bana olan bakışlarından sonra yerine geri oturdu. Ben ise derin bir nefes alarak sakinleşmeye çalıştım. Sanırım bu an, beni sıçtığım anlardan birisi olmak üzereydi.
"Bu işte bir gariplik var."
İlk ablamın çıkmasının ardından kalanları sunucuyu beklemeden aynı anda çıktılar. Beş ablamda aynı Kraliçe Darcy gibi kürsüye gelerek bizleri incelemişti. Onlarda Darcy ablam gibi benim üzerime geldiklerinde uzun bir süre bekleyerek aynı şaşkınlık ifadelerini göstermişlerdi.
Sunucu hepsinin aynı anda gelmesiyle biraz şaşırsa da, sırasıyla tanıtımları yapmaya başlamıştı.
"İlk olarak Işık Kraliçesi Sky'ı sizlere tanıtmak isterim. Kendisi Işık Krallığının yüce hakimidir."
Sözlerden sonra beyaz saçları ve mavi gözleri olan kadın, gülümseyerek Darcy ablamın yanına oturdu. Fakat Darcy ablamın aksine gözlerini benim üzerimden çekmiyordu.
(Işık Kraliçesi Sky Maxwell)
"Ateş Krallığının yüce hakimi Kraliçe Sophia!"
Kraliçe Skydan sonra turuncu saçlara sahip kadın koltuğa doğru yöneldi. Oda diğerleri gibi turuncu saçları ve mavi gözleri vardı. Her birinde dikkat ettiğim şey hepsinin çok genç görünmesiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Klaus Maxwell ♕ Kayıp Varis
FantasyFarklı bir gerçeklikte, insanlık büyü yapabilenler ve yapamayanlar şeklinde ikiye ayrılmıştı. İki sınıfın arasındaki farklılıklar yüzünden insanlar dünyada kalmaya devam ederken, büyücüler ise büyünün gerçek merkezi olan farklı bir boyutta, Avalon'd...