[Merkezi Krallık, Taht Odası]
Taht Odası bilindik zamanlarının aksine oldukça boş bir durumdaydı. Tahtın önünde duran iki kişi, boş duran tahta bakarken birbirleri ile konuşuyorlardı. Birisinin okyanus mavisi gözleri ve sarı saçlarıyla kalıplı bir vücudu vardı. 30 yaşlarında gibi görünen adam John Dharken'den başkası değildi. Yanında ise üzerinde değişik cübbeler giyen bir kahin var gibi görünüyordu.
"Bu çok tehlikeli John! Kralımız kendi enerjisini feda etse bile mevzu bahis olan boyutun Kaos'a sürüklenmesi çok uzun sürmeyecek. Kutsal Tanrılar aradan geçen binlerce yılın ardından güçlerini geri kazandılar. Bu yüzden kralımıza bu fikrini yeniden düşünmesini söyleyelim. Diyarların iyiliği için bu çok önemli! Üstelik kehanetin ikinci kısmında pozitif olan hiç bir şey yok!"
Kahin'in konuşmasının ardından gözlerini deviren John, omuzlarını silkerek "Dinlenemeyecektir. Aynı geçen 900 yıl boyunca yaptığı gibi." demişti. İkili konuşmaya devam ederken Taht Odasının kapıları sonuna kadar açılmıştı.
"DİKKAT! Ejderha Kral David Maxwell!"
Çığırtkanın tüm sesiyle bağırmasının ardından içeriye altın sarısı gözleri ve kahverengi saçları ile bir adam girmişti. Üzerinde Maxwell Hanedanının kraliyet cübbesi vardı. Odaya girer girmez ikiliye göz ucuyla bakmış ve Ejderha Tahtına doğru ilerlemişti. Tahtına oturduktan sonra eğilen ikiliye bakarak elini kaldırmıştı.
İşaretten sonra başlarını kaldıran ikili, tedirgin bir ifadeyle gözlerine bakıyorlardı.
"Kralım bu konuyu tekrardan düşünmenizi iste..."
Kahin sözünü bitiremeden Kral David elini kaldırarak onu susturmuştu.
"Bunun tartışmaya açık bir tarafı yok. Binlerce sene önce oğluma bir söz verdim ben! Yaptığı şeyler neler olursa olsun bu boyutu onun fedakarlığı kurtardı. Şu anda Ejderha, vampir, kurt adam yada Anka türlerinden yani artık geriye ne kaldıysa, huzur içerisinde diyarlarda yaşıyorlarsa bunu oğluma borçlular. Zaten her şey ayarlandı. 7 sene sonra Klaus tekrardan doğacak. Tabi ki Ejderha Tanrı aynı hatayı yapmamak için o doğarken sahip olduğu güçleri mühürleyecek. Bu sayede vücudunda ki İlahi güce erişimi olmayacak. Yine de güçlerini deneyimlemesi için sadece Ejderha Gücü verilecek. Onun da ancak ve ancak %10'u verilecek. Umarım her şey yolunda giderde tüm gücünü eline aldığında geçmişte yaşanan sıkıntılar çıkmaz. Ejderha Tanrı kutsamanın gücünü zamanla artacak şekilde ayarladı. %100 seviyesine çıktığında bünyesinde ki kalan güçler de en geç 3 aya aşamalı olarak aktif olacaktır. Peki sizler ne yaptınız ? Safkan Ailelere haber verildi mi John ?"
Kral'ın son sözlerinden sonra kahin daha ağzını açmamıştı. Bu yüzden John öne çıkarak can dostuna bakmıştı.
"Evet... Safkan Vampir Ailesi Bloodworth, Klaus benliğini keşfedene kadar vampirleri ellerinden geldiği kadar düzende tutacaklarını söylediler. Fakat aradan geçen on bin senenin ardından vampir ırkı tahmin ettiğimizden de fazla artmış. Ölümsüz olmaları bu konuda onlara yardımcı olmuş olabilir. Onları da anlayışlı davranmak lazım. Şu anda vampirler arasında soy savaşları dönüyor. Her Safkan ailede olduğu gibi Ata bağları yüzünden Safkanlardan birisi ölürse, dönüştürdüğü tüm vampirler de ölüyor. Duyduğum haberlere göre bazı vampirler bir araya gelerek Safkanları diri diri gömmeyi bile teklif etmiş. Nihayetinde Safkanları öldürmenin tek yoluİlahi Metal Holyrian ile yapılmış eşyalar kullanmak."
John'un sözlerinden sonra başıyla onu onaylayan Kral David, "Soy savaşları neredeyse 500 yıldır devam ediyor. Uzun bir sürede biteceğini zannetmem. Bu bizim için iyi... Peki diğerleri ?" diye sormuştu.
"Safkan Kurt Adam ailesi Nightworth Ailesi de aynı sözü verdiler. Fakat onlarda da Zehir Savaşı başlamış. Bildiğin üzere bu ailenin altı tane üyesi var. Bu yüzden Kurt Adamlar altı ayrı sürüye ayrılmış durumda. Altı sürünün de kendine has element zehri var. Her sürü bireyi kendi sürüsünün daha iyi olduğunu düşündüğü için bu savaşlar başlamış. Safkanlar bile durduramıyormuş. Yine de deneyeceklerini söylediler."
"Safkan Anka Ailesi Phoenix... Yani o aileden sadece iki kardeş geriye kaldı. Onlarda da Anka soyu hissedilemeyecek kadar az. Bildiğin üzere kız olan ile..." derken David anlayışla gülümsemiş ve elini kaldırmıştı.
"Biliyorum dostum. Ben gitmeden önce kızı getir de size yakışan bir düğün yapalım."
Kral'ın sözleriyle ortam biraz neşelenmişti. John'un gözleri bahsi geçen kızdan geçtikçe adeta parlıyorlardı.
"Safkan Ejderha Ailesi ise bildiğin gibi Maxwell Ailesi. Geçmişte olduğu gibi şu anda Gök Ejderha Safkanı sensin. Kızlarından Emily Hava Ejderhası Safkanı, Sky Işık Ejderhası Safkanı, Darcy Karanlık Ejderhası Safkanı, Tessa Su Ejderhası Safkanı, Sophia Ateş Ejderhası Safkanı, Terra ise Toprak Ejderha Safkanı olacak. Bundan on bin yıl önce olduğu gibi. Doğacak olan Klaus ise... Yani Ejderha Tanrı ile ne planladınız bilmiyorum ama Mutlak Safkanın güçlerini ne kadar anlarsa o kadar daha iyi olabilir diye düşünüyorum. Fakat fark ettiğim bir şey var. Kızların önce ki hayatlarını hatırlamıyorlar. Geçmişte bunları planlarken bu ayrıntıyı gözden kaçırdınız mı David ?"
John'un sorusuyla gözlerini taht odasının tavanına diken Kral, bir süre odaklandıktan sonra cevaplamıştı.
"Hayır... Bu bilinçli yapılan bir şeydi. Kızlarımın veya Klaus'un Safkan güçlerini şimdilik öğrenmemeleri daha iyi. Ek olarak Klaus için... Eskiden yaptıklarını hatırlamaması daha iyi olabilir. Tabi ki er geç öğrenecek ama olsun. Ne kadar geç o kadar iyi." derken kahine dönmüştü.
"Kehanetin eksik parçalarını bulabildin mi ?"
Kral'ın sorusuyla başını olumlu bir şekilde sallayan kahin, umutsuzca Kral'a bakmıştı.
"Buldum... Fakat bulduğum şeyler kehanetin ilk kısmı gibi iç aydınlatıcı şeyler değiller kralım. Bu yüzden kendinizi feda etme fikrini gözden geçirmenizi istedim. Yine de görevim olarak size kehaneti sunmalıyım."
Kral David'in kayboluşuydu Avalon'u paramparça eden...
Kızlarının iktidarıydı barışı sağlamaya çalışan...
Tam her şey daha da karmaşık hale geldiğinde geri dönecek kayıp olan...
Babasının güçlerini taşıyan kayıp erkek varisti, Ejderha Tahtına ve Avalon'un başına geçecek olan....
Maxwell Hanedanıydı aşkı ve ihaneti en derinlerinde tatmadan zafere ulaşamayacak olan...
Avalon'un ebedi düşmanıydı tüm her şeye rağmen geri dönecek olan...
"Bunlar kehanetin ilk parçası. Fakat ikinci kayıp parça ise... Bilemiyorum çok daha kötü!"
Kahin'in lafı gevelediğini fark eden Kral David, kaşlarını çatarak "Sadece söyle..." demişti.
Ankanın derin düşüşüydü, Ejderhanın gazabını diyarlara tattıran...
Safkanların hareketleriydi, Mutlak Safkanın öfkesini çeken...
Lanetli olanların geri dönüşüydü, diyarları kana bulayan...
En acılı fedakarlıkları vermeden zaferi elde edemeyecek Mutlak Safkan...
Kendi sevdiği olacak en zor zamanda sırtını dönen...
Kayıp olanın dönüşü olacak, her şeyi bitiren veya başlatan...Kahin'in sözleri bittiğinde dışarıda adeta bir fırtına başlamıştı. Şimşeklerin aydınlattığı taht odasında Kral hala daha hafif tedirgin gözler ile kahine bakmaya devam ediyordu.
"Bu kehanete bir şans verip vermemek sizin ellerinizde majesteleri."*Ne bölümdü be :D Seride gizem ve soru işaretleri eksik kalmıyor. Kehanetin eksik ikinci kısmı da seriye eklendi. Bakalım neler olacak :)
*Yorum ve oylarınızı bekliyorum dostlar :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Klaus Maxwell ♕ Kayıp Varis
FantasyFarklı bir gerçeklikte, insanlık büyü yapabilenler ve yapamayanlar şeklinde ikiye ayrılmıştı. İki sınıfın arasındaki farklılıklar yüzünden insanlar dünyada kalmaya devam ederken, büyücüler ise büyünün gerçek merkezi olan farklı bir boyutta, Avalon'd...