8. Bölüm - Kral Olmak İçin Yetiştirilmedim

4.5K 419 64
                                    

"Tüm çektiğiniz sıkıntılar... Benim doğmam yüzünden gerçekleşti." derken elimi kaldırarak Hanedan Kral Mührünü ortaya çıkartmıştım.

"Hepsi bu salak mühür yüzünden..!"

Benim depresif bir moda girdiğimi gören ablam ise bir anne şefkati ile yüzümü kendi ellerinin arasına alarak mavi gözlerini bana dikti.

"Hiç bir zaman bunu düşünmedik tatlım. Aksine sen babamızı uzun ömründe bizden sonra mutlu eden tek şeydin. Çektiğimiz sıkıntıları babamın gidişinden sonra uğraşmamız gereken bir şeydi. Babamızın neden gittiğini bulana kadar da bu bitmeyecek. Fakat senin gelmen ile Maxwell Hanedanı bir kez daha yükselebilir."

Üzüntümü hisseden sadece ablam değildi. Ejderhalar da bunu hissetmiş olacaklar ki, omzumdan inerek kucağıma indiler ve kendilerini sevdirerek beni güldürmeye çalıştılar.

"Fakat sen ne yapmak istiyorsun Klaus ? İstersen kimliğini bizzat ben açıklayabilirim. Şu anda resmi olarak Hanedanın Liderisin. Merkezi Ordu bunu açıklamam ile birlikte seni destekleyecektir. Hatta Gök Ejderhaların ve Ejderha Tanrısı kutsamanın varlığı ile seni direkt Avalon Tahtına bile çıkartırlar. Bu sırada eğitimlerini tamamlarız ve Ejderhaları büyütürüz. Böylelikle bir zaman geldiğinde senin liderliğinde ki Maxwell Hanedanı daha önce yaşamadığı bir dönemi yaşayabilir."

Ablamın söyledikleri ile kafamı olumsuz bir şekilde sallamam bir olmuştu. Fakat bu tam olarak olumsuzluktan değil de şüpheden kaynaklanan bir şeydi.

"Ben Kral olmak için yetiştirilmedim abla. Babamızın güçlerini ise daha bugün uyandırdım. Eğer kimliğim açığa çıkarsa, üzerimde ki yük ve sorumluluk son derece büyük olur. Ben şu anda bu yük altında sadece ezilirim. Koskoca bir tahtın yükü, hanedanın umudu olmak... Böyle bir stres altında tahtta çıksam bile hiç liderlik becerim veya eğitilmiş gücüm olmadan yönettiğim iktidar, sadece yıkım getirir. Avalon'a yeni geldim. Buraları hiç bilmiyorum bile. Kısaca böyle bir şeyin hazır mıyım değil uygun muyum sorusu en çok kafamı patlattığım sorulardan birisi. Ben Klaus Maxwell olmak için değil Klaus Orion olmak için büyütüldüm."

Söylediklerim ile sadece ablam değil, Gök Ejderhalarım da tepki gösterdi. Bana bakarak kafalarını kaldırdılar ve kanatlarını açarak salladılar. Zihnimde hissettiğim şey tek kelimeyle kudret olmuştu. Sanki biz seninleyken her şeyi başarabilirsin diyorlardı.

Ablam da ise aynı tepkiler vardı. Sanki söylediğim şeyler ona da baya bir yanlış gelmişti.

"Öncelikle şunu bir düzeltelim. Sen hiç bir zaman Klaus Orion olmadın. Sen safkan bir Maxwell'sin! Bizim atalarımız binlerce yıl boyunca Avalon'a hüküm süren kişilerdir. Hükümdarlık ve liderlik bizim damarlarımızda akıyor. Sen henüz bunun farkında değilsin. Fakat endişelerini anlıyorum. İlk günden seni böyle bir yükün altına sokmak gerçekten de zorbaca. Bu yüzden şöyle yapalım. Seni burslu bir öğrenci olarak göstereceğim ve buranın kullanımını hanedan adına sana vereceğim. Burayı Ejderhaları büyütmek için kullanabilirsin. Tabi ister burada yaşarsın istersen de sadece Ejderhaları büyütmek için kullanırsın. Orası sana kalmış. Bu sırada akademi de güçlerini kullanmayı öğrenerek kimliğini gizlersin. Bu sana Avalon'u tanıma konusunda çok büyük bir fırsat verir. Tabi ki gelecek kral olarak sana haftalık istihbarat raporları göndereceğim. Çünkü Avalon'da ki tehlikeler sadece Shifterler değil. Esas tehlikeler konusunda Shifterler çocuk oyuncağı gibi kalıyor. Fakat dikkatli olmalısın Klaus. Eğer gerçek kimliğin ablalarım tarafından açığa çıkarsa... Seni tahta zorla çıkarmak isteyeceklerinden adım gibi eminim."

Ablamın söyledikleri ile derin bir nefes vermiştim. Bir yandan kucağımda ki Ejderhaları severken, bir yandan da endişelerimin niteliğinin nasıl değiştiğini görmüştüm.

Klaus Maxwell ♕ Kayıp VarisHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin