47. bölüm - GEREK YOK...

2.8K 333 41
                                    

Öfkem... İki diyarı kaplayan devasa bir fırtına oluşturmuştu! Fırtınanın merkezi ise İcestonu'un olduğu yerdi. Bunu hissedebiliyordum. Bu öfke ve fırtına... Gerçekten de Kaos'un söylediği şeyler yüzünden mi çıkmıştı. Duygularımın kontrolünü bir kez daha kaybediyor gibiydim. Bana neler oluyor böyle!

"P-Pekala... İdmanlara dönelim Kaos. Uçma şeyine..." derken gözlerim kanatlarıma gitmişti. Kanatlarım basitçe hareket bile etmiyordu. Tüm vücudumun olduğu gibi onlarda altın sarısı enerji ile sarılıydı ve ben hala daha havadaydım.

"Baba! Gücünü kontrol altına almalısın! Prens Aiden, Kaos Ejderhasıyla birlikte buraya geliyor. Fakat fırtınan yüzünden buradan 100 kilometre uzakta vücuduna yediği şiddetli rüzgar ve şimşekler yüzünden yere çakılarak iniş yapmak zorunda kaldı."

Star'ın hızla önüme gelerek bana seslenmesiyle anca gözlerimi Kaos'tan çekerek ona odaklanabilmiştim. Sözde en güçlü Gök Ejderhasının gözlerine baktığımda gördüğüm tek şey korkuydu. Fakat güçlerim bu korkunun yaralanmaktan değil, benim güçlerimi kontrol edemeyip zarar almamdan korktuğunu söylüyordu.

"Pekala evlat..."

Sözlerimi söyledikten sonra öfkemin zaten geçtiğini fark etmiştim. Fırtınaya odaklandığımda vücudumda ki Yıldırım Elementi özü enerji yaymayı kesmişti. Eş zamanlı olarak ta fırtına kaybolmaya başlayarak güneş ışıklarını bulutlar arasından düşürmeye başlamıştı. Sadece bir kaç dakika süren fırtına acaba iki diyarda nasıl hasarlara yol açmıştı.

Fırtına sonlandıktan sonra yavaş bir şekilde yeryüzüne inmeye başlamıştım.

"Demiştim sana... Duyguların ve kutsamanın gücü çok kudretli fakat kontrolün aşırı zayıf. Eğer bunu kontrol etmeyi öğrenirsen, yenilmez olursun."

"Son bir saattir seninle antrenman yapıyoruz. Gücümün tam potansiyelini az çok gördüm. Avalon'dayken babamın saltanatı boyunca yaptıklarını da okudum. Babam Kral David, insanlar arasında gerçek anlamda bir tanrı gibiymiş. Yada atam Kral Rason'un yaptıkları ? İki diyarı ayıran dağları ve kalkanları o kurmuş. Hanedan Liderleri tarih boyunca çok fazla güce sahip olmuşlar. Buna rağmen neden kalıcı bir barış sağlanamadı yada şimdi neden sağlanamıyor ? Daha da önemlisi ben gelecekte sağlayabilecek miyim ?"

Sorduğum soruyla Kaos'un neşesinin biraz azaldığını ve hafif depresif bir hal aldığını hissetmiştim.

"Öncelikle gücünün tam potansiyelinin daha küçücük bir kısmını gördün. Oluşturduğun fırtına buna dahil. İkinci olarak... Barış dayanıksızdır. Kitlelerin tamamına adalet veya barış getiremezsin. İktidar, Taht veya kudret barış ile sağlanmıyor. Maalesef sevgiyle de sağlanmaz. Tek cevap belki ucu ucuna korku olabilir. Ataların ve Kral Eddard bunu yapmak istemedi. Herkesi insanlık veya diğer türleri güçleri ile korkutabilir ve etkileri altına alabilirlerdi fakat yapmadılar. Bunun yerine adaletle, barışla ve sevgiyle yönetmeye çalıştılar. Bu da insanlık içinde zamanla ayrımlara yol açtı. İnsanlık zaman içerisinde güç kaybederken, Shifterlar, İblisler ve Gece Yaratıkları gibi kötücül düşmanlar güç kazandılar. Senin kalıcı barışı sağlayıp sağlayamayacağını bilmiyorum. İşin özünde bu dünya böyle bir şeyi hak ediyor mu ondan da emin değilim. Avalon'da sana yapılanlara bizzat şahit oldun. Barışı sağlamak mı istiyorsun ? Güzel! Sana verebileceğim tek tavsiye atalarının yaptığı hatalardan ders al ve uzun vadeli düşün."

"Korkuyla mı yönetme mi istiyorsun ? Gücüm herkesi korkutmaya ve sindirmeye yeterli ama bu sözde istediğim barışı ve düzeni sağlar mı ?"

"Hayır... Okudukların içerisinde baban Kral David'in bin yıllık saltanatını okudun. Tam haliyle olmasa da oda Gök Ejderha kutsamasına sahipti ve Avalon'da rakibi yoktu. Buna rağmen onun döneminde bile isyanlar, huzursuzluklar ve iç savaşlar çıktı. Belki korku bile çözüm olmayabilir. Ben senin ortağınım. Gittiğin yolda sana destek olacak ve tavsiyeler vereceğim. Fakat bizim de bazı yaşanmış şeylerden dersler çıkarmamız lazım ki aynı hatalara düşmeyelim. Kalıcı barış ve düzen diyorsun... Bilmediğin çok fazla şey var. Gücünün her şeye yeteceğini düşünüyorsun... Tekrardan cevabım bilmediğin çok fazla şey var olacak. Bunların neler olduğunu sorma. Zamanı geldiğinde öğreneceksin."

Klaus Maxwell ♕ Kayıp VarisHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin