*[UYARI] > Eğer kitabı okumadan girdiyseniz, bu bölümü okumamanızı tavsiye ederim. Çünkü karakterlerin tanımlarında mevcut hikayenin spoilerli incelemeleri yer almaktadır.
*İkinci kitaba geçmeden önce bu kitabın tam bir değerlendirmesini yapmak istedim. Böylelikle ikinci kitaba başlayacak kişiler, bir kaç bölüm boyunca yayınlayacağım kısa kısa notlar ile kafaları karışmadan kurguyu anlayabilecekler.
*Bu arada ikinci kitabında yeni kurgusunu neredeyse tamamladım. Yakında yazmaya başlayacağım. İlk kitabı beğenenler için şunu söylemek isterim ki, ikinci kitap gizemin, kanın ve savaşların bol geçeceği bir kitap olacak.
*Bu bölümde hikayede gördüğüm karakterlerin ayrıntılarını ve arka planlarını yazacağım. En azından kurgu da anlattığım kadarıyla... Bu yüzden karakterler ile ilgili sorularınız varsa bu bölümde sorabilirsiniz. Tavsiyem medyaya koyduğum müzikle beraber okumanız. Hadi başlayım...
♛Niklaus Maxwell♛
Serimizin biricik ana karakteri. Niklaus veya Klaus, Avalon'a hükmeden Maxwell Hanedanının doğan son erkek varisidir. Ejderha Kral David'in esrarengiz bir şekilde kayıplara karışmasından sonra Ejderha Tahtının varisi haline gelir. Fakat yaşanan durumlar gereği hakkı olan toprakları kız kardeşleri tarafından paylaştırılır ve Klaus'un dönüşüne kadar onun yerine ablalarının hükmetmesi planlanır.
Klaus hayatının 18 yılını ölümlülerin yani Dünya Gezegeninde geçirir. Avalon'a geldiğinde babasının güçlerinin aynısı vücudunda uyandırarak güçlerine alışmaya ve tahta geçmek için hazırlıklar yapmaya başlar. Tabi ki kader ağlarını farklı bir şekilde örmeye başlamıştır bile...
Birinci kitabın genelinde Klaus sadece Ejderha Tanrının Kutsama güçlerini kullanmıştır. Bu yüzden kendisine Ejderha Kral unvanı verilmiştir. Ejderha Tanrının güçleri gereği varolan tüm güçleri kullanabilmektedir. Serinin sonlarına doğru gerçek vücuduna ve hafızasına kavuşmuş ve Mutlak Safkan unvanını geriye almıştır.
Mutlak Safkan olarak Klaus Maxwell, bünyesinde Ejderha Tanrı, Kurt Tanrı, Yarasa Tanrı ve Anka Tanrısının güçlerini barındırır. Diğer Safkan Aileler gibi gezegen üzerinde gezinen, sayıları milyonları bulan Vampir, Kurt Adam, Ejderha ve Anka Savaşcısı soyu bulunmaktadır.
Yaşanan son savaştan sonra Vermillion Tanrısı ile birlikte yok olmuştur. Fakat ortada dönen kehanet diyar insanları tarafından Mutlak Safkanın yok olmadığı yönünde yorumlanmıştır.
Klaus'un karakteri çoğu zaman meraklı, kararlı ve cesur olarak betimlenmiştir. Yaşadığı şeylerden sonra duygusal durumu ani olarak değişebilmektedir. Bir an mutlu ve neşeliyken, bir an öfkesi adeta tüm her şeyi yakabilecek kadar artabiliyor.
♛Cassandra Dharken(Phoenix)♛
Serimizin ana kadın karakteri. Vücudunda Anka Tanrısının gücü bulunmaktadır. Serinin başlarında yüksek bir güç ve karakter göstererek Klaus'a yardımcı olmuş ve onunla bir ilişkiye başlamıştır.
Gerçek kimliğini öğrenmeden önce güçleri mühürlü olduğu için sadece Hava Elementini kullanabiliyor. Fakat kanında gezinen Anka gücü sayesinde salt gücü normal büyücülere nazaran çok daha yüksek.
Cassie'nin gerçek kimliği ise tarihin en derin kökenlerine uzanıyor. Kendisi tarihin başlarında Kadim Safkan ismiyle kendini dünyaya duyurmuştur. Bünyesinde Vermillion Tanrısı, Kaplan Tanrı, Üç Gözlü Kuzgun Tanrısı ve Anka Tanrısının gücü bulunmaktadır. Güçleri Mutlak Safkanın kendisi ile eşit sayılmaktadır. O zamanlarda bile Mutlak Safkan Klaus ile bir aşka yelken açmış ve bu durum Kutsal Savaşın gidişatına zarar vermiştir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Klaus Maxwell ♕ Kayıp Varis
FantasyFarklı bir gerçeklikte, insanlık büyü yapabilenler ve yapamayanlar şeklinde ikiye ayrılmıştı. İki sınıfın arasındaki farklılıklar yüzünden insanlar dünyada kalmaya devam ederken, büyücüler ise büyünün gerçek merkezi olan farklı bir boyutta, Avalon'd...