2. Bölüm - Tahtın Yegane Varisi

7.1K 508 100
                                    

Bir yandan annemin kelime kelime söylediği şeyleri bir yandan da kanatların ortaya çıkması ile zihnime giren yeni kontrol mekanizmasını kaldırmaya çalışıyordum. Aynı gün içerisinde bir çok yeni haber duymuştum ve zihnim artık tüm bu iş yükünü kaldıramıyordu.

Hislerim bunun bir yalan olduğunu haykırsalar da, kanatların sırtımda çıkmaları ve aynı birer uzvum gibi onları kontrol edebilmem, bunun gerçekliğini ortaya döküyordu. Annemin söylediği sözlerden sonra odada bir sessizlik oluşmuştu. Ben hiç bir şey söylemeden sadece yeni kanatlarıma bakıyordum. Altın sarısı ejderha kanatlarım, aynı filmlerde ki ejderha kanatlarına benziyordu. Üzerinde ki rengarenk ışıltılar, onun insanlık dünyasına ait olmadığını haykırıyor gibiydi.

Onları kontrol etmek ise çok basitti. Sanki doğuştan beri sahipmişim gibi kanatlarım ileri geri oynatabiliyor veya uzunluğunu ayarlayabiliyordum. Aynı bir kolumu hareket ettirebilmek veya bükmek gibiydi.

Zaman geçtikçe babamın bin yıl boyunca Avalon'a hükmetmiş yüce bir kral olduğu gerçeği, bir çekiç gibi zihnime daha sert vurmaya başladı. O anda ayakta bile kalamadan yere oturmak zorunda kaldım. Kanatlarım ise otomatik olarak kendilerini sırtıma doğru büzmüşlerdi.

"Nasıl tanıştığınızı veya benim nasıl var olabildiğimi sormayacağım. Fakat nasıl oldu da... Babam böylesine kudretli biriyken... Ben babasız büyümek zorunda kaldım ?" dedim. Hüzünlü çıkan ses tonumun annemi üzdüğünü görebiliyordum.

Sözlerimin annem için acımasızca olduğunu o anda fark etmiştim. Ben babasız büyümüşsem, oda hayatta çocuk yapabilecek kadar sevdiği birisini, belki de hayatının aşkını kaybetmişti.

"Anne ben öyle dem-"Fakat sözlerim bitmeden annem yanıma gelerek yeniden ellerimi tuttu.

"Sorun değil Klaus... Artık gerçeği bildiğine göre bazı şeyleri açıklamamız gerekiyor. Baban herkesin bildiğinin aksine ölmedi. Sen doğduktan sonra Avalon'da tam bir kaos oluşmaya başladı. Baban sürekli bunu engelleyemediğini ve böyle devam ederse Avalon'u koruyamayacağını söylüyordu." dedi düşünceli bir şekilde. "Babanın ait olduğu Maxwell Hanedanı, Kral Rason ile başlıyor. Binlerce yıllık tarihte Avalon, Maxwell Hanedanı tarafından yönetildi. Arada sırada taht kavgaları ve fetret dönemleri olsa da krallar her zaman bu hanedanın içerisinden çıkmıştı."

"Bu hanedanın güçlü olmasının sebebi, atan Kral Rason'un son ejderhalar savaşına katılarak önemli bir rol oynamasıydı. Bu nedenle ona ve soyuna verilen ödül, hanedanın kutsanarak bu hanedan da Kral'ın her doğan çocuğunun Ejderha Tanrı tarafından kutsanmasıydı. Her bir kral farklı bir ejderhanın gücünü kutsanarak muhteşem güçlere sahip oldu. Ejderha Tanrı babana tüm ejderhaların güçlerini kullanabilecek bir kutsama bahşetti. Yeryüzünde yaşayan tüm ejderhalar, Ejderha Tanrının çocukları olarak bilinirdi. Ejderha Tanrının verdiği güç ile baban Avalon'a altın çağı yaşattı. Tabi ki her gelen gücün karşılığında bir şey alınıyordu. Ejderha Tanrı verdiği güç ile birlikte babana her doğan çocuğun kız olacağını ve güç kutsaması ondayken asla erkek çocuğu olamayacağı söylenmişti."

Kutsama ondayken çocuğu olamıyorsa... Ben nasıl var oldum diye düşünürken haftada bir gördüğüm kabus aklıma gelmişti. Altın sarısı kanatları olan ejderha, neredeyse her hafta benim rüyalarımda beliriyordu.

"Yoksa..?" dedim şaşkınlıkla. Aklıma gelen şeyi tahmin eden annem, kafasını sallayarak onayladı.

"Baban her zaman bir erkek çocuğunun olmasını istiyordu. Tabi ki bunu sevdiği bir kadından olmasını da diliyordu. Sen doğmadan iki yıl önce benimle tanıştı. Baban ile ilk tanıştığımda yüzlerce yıllık hayatında doruk noktasına gelmiş ve bir amacı kalmamış bir adamdı. Ejderha Tanrısının verdiği ölümsüzlük yüzünden genç kalsa da, zihin yapısı öyle değildi. Baban benim bu hayatta sevdiğim tek adam Klaus. Bir yerde benim bile anlayamadığım bir sebepten, baban kendisinin yakında ortadan kaybolacağını ve uzun bir süre görüşemeyeceğimizi söyledi."

Klaus Maxwell ♕ Kayıp VarisHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin