54. Bölüm - Avalon'un Ejderha Tahtı...

2.8K 360 127
                                    

[Merkezi Krallık, Taht Meydanı]

Merkezi krallık bugün çok hareketliydi. Tüm şehir dört bir yandan gelen misafirler tarafından karşılanıyordu. Gelenler arasında Maxwell ve Octavrus Hanedanlarının üyeleri, Avalon Soyluları ve Akademinin halkı vardı. Her biri Kral Martin'in davetine uyarak Taht Meydanına doğru ilerliyorlardı. Gelen haberlere göre bugün oldukça ilginç ve bir o kadar da önemli bilgiler verilecekti. Bugün bu meydanda toplanacak kişiler, Avalon hakkında hüküm veren gerçek kişilerdi.

Ortam gerçekten oldukça hararetliydi. Alanın en sonunda geniş ve bir o kadar da kudretli bir taht getirilmişti. Burası Avalon Hükümdarının tüm diyarı yönettiği tahttı. Tahtın sağında Maxwell Hanedanı için oturma yeri oluşturulmuştu. Normalde sol tarafa ise diyarı yöneten güçler ve soylular geçmesi gerekirken beklenmedik bir şekilde Octavrus Hanedanı için bir kısım daha oluşturulmuştu.

Kral Martin Octavrus Hanedanında doğmasına rağmen tahtta oturduğu için Maxwell Hanedanının üyesi ve lideri sayılıyordu. Böyle bir hareket meydana gelen ordu ve soylular tarafından hiç hoş karşılanmamıştı.

Zaman geçtikçe bir çok insan meydana gelmişti bile. Özellikle Kraliçeler tüm aileleri ile birlikte gelerek kendi yerlerine geçmişlerdi. Kraliçelerin çoğunun modu aşırı düşüktü. Karanlık Kraliçesi Darcy hem altı ay önce yaşadığı ihanetten hem de Shifter İstilası ile uğraşması gerektiğinden bu toplantıyı bile gereksiz zaman kaybı olarak görüyor gibiydi.

Işık ve Hava Kraliçesi ise tahta ihanet etme gibi bir olayları ile gündeme geldikleri için buraya gelmek istememişlerdi. Fakat Ejderha tahtında oturan hükümdarın emirleri katiyen uygulanırdı.

Ateş Kraliçesi ise bilinmeyen bir sebeple rahattı. Hatta öyle ki sanki tüm meydan yıkılsa umurunda değilmiş gibiydi. Sadece tuhaf gözler ile bir zamanlar babasının üstünde oturduğu tahta bakıyordu.

Ejderha tahtı tamamen Ejderha metalinden yapılmış bir tahttı. Tahmini olarak Kral Rason tarafından yaptırıldığı tahmin ediliyordu. Tahtın siyah ve kan kırmızı renkleri çoğunluktaydı. Tutma yerlerinde bulunan ejderha motifleri bile bakana korku vermeye yetiyordu ve normalde taht yerden biraz yukarıdaydı. Önünde duran bir kaç basamak merdiven ile çıkılıyordu.

Herkes gelmeye devam ederken son son Akademi halkı da gelmişti. En önde Müdür John, hemen arkasında ise eğitmenler, Cass ve arkadaşları vardı. Akademi için ayrılan yerlerine geçerken Jaden tuhaf gözler ile tahtta ve kraliçe kardeşlere bakıyordu.

"Hmpf... Klaus'u ölüme sürükledikten sonra koskoca Ejderha Tahtına bir gaspçı geçti. Şimdi kardeşlerinin durumuna bak. Acaba seviniyorlar mıdır böyle olduğuna ? Kardeşlerinin tahta geçmemesi yüzünden iktidara ortakçı bir hanedan daha geldi. Yazık... Taht kimlerin ellerine kaldı böyle."

Kardeşinin sözlerinden sonra Octavruv Hanedanının olduğu yere bakan Stephan'da yüzünü buruşturmuştu.

"Haklısın kardeşim... Klaus'u o kadar çok özlüyorum ki... Sadece bir buçuk aylık bir arkadaşlık olmuş olsa da kendini bize sevdirdi ve birden aramızdan ayrıldı. Şimdi ise bu denizden gelen or*spu çocukları iktidara yükseldi. Gök Kral David'in kemikleri sızlıyordur..."

Kardeşlerin sözlerinden sonra Chloe'nin gözüne Cassie'nin ne kadar sessiz olduğu takılmıştı. Normalde bu konuda en çok üzgün ve öfkeli olan oydu. Aralarında Klaus ile arası en yakın olan kişi oydu. Hatta ölmeden önce neredeyse sevgili duruma bile gelmişlerdi. Fakat son bir haftadır Cassie'nin morali düzelmiş ve yüzünde gülümseme eksik olmamaya başlamıştı.

"Son bir haftadır seni iyi görüyorum Cass... Sanırım yavaş yavaş travmadan çıkmaya başarabildin. Sen ne düşünüyorsun bu duruma ? Bugün neden toplanmış olabiliriz ki ?"

Klaus Maxwell ♕ Kayıp VarisHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin