21. Bölüm - Büyü Akademisinin En Güçlüleri!

3.6K 351 64
                                    

"Shifterler acımasızdır! Öyle ki önce ki akılsız hallerine göre şu anda çok daha tehlikeli bir hal aldılar. Birlikte avlanıyorlar, zeka belirtisi gösteren davranışlar gösteriyorlar, tuzak kuruyorlar ve sizi direkt öldürmek yerine sonradan beslenmek için kaçırıyorlar. Savaş alanı çocuk oyuncağı değildir. Yapacağınız en küçük hata, sizin veya sevdiklerinizin ölümüne sebebiyet verebilir. Bu yüzden büyücüler olarak sahip olduğunuz büyüleri ve güçleri doğru kullanabilmeniz önemli!"

Yaşadığımız olaylardan sonra Büyü Akademisi kırmızı alarm durumuna geçmişti. Tüm akademi yoğun kalkanlar ile korunmaya başlanmıştı. Geçen hafta ki binlerce kişilik Shifter istilası, akademiyi gerçekten korkutmuştu.

Bu yüzden büyücülerin eğitimlerine odaklanılması gerektiği düşünülmüş ve kukla çarklarını geliştirmişlerdi. Kukla çarkları, herhangi bir canlıyı taklit edebilme gücü vardı. Taklit çarkları ile Shifter'ları taklit ederek büyücüleri eğitmek isteyen eğitmenler, ilk günlerde oldukça yıpranmışlardı.

Her ne kadar taklit çarkından oluşan bir Shifter olsa da, onları gören büyücüler korkudan büyülerinin kontrollerini kaybediyorlardı. Bu da baya bir probleme neden oluyordu. Büyücülerin dışında vampir ve kurt adam gibi fiziksel büyüleri yapanları da vardı. Fiziksel büyüler özünde bir çok dala ayrılmış gibiydi. Vampir, kurt adam ve siren gibi dünyada ki efsanelerde geçen şeyler olduğu gibi su altında yaşamaya elverişli fizyolojiye sahip insanlarda bu türe geçiyordu. Her birinin üstün bir fiziksel gücü ve dayanıklıkları vardı. Fakat iş bir Shifter ile bire bir mücadeleye gelince onlarda tam potansiyellerini gösteremiyordu.

Tabi ki birebir savaşlarda çok iyi olan büyücüler vardı. Dördüncü sınıfların bir çoğu küçük yaralanmalar ve aksilikler olsa da Shifterlar karşısında başarılı oluyorlardı. Ben ve Cassie'de aynı şekilde akademi içerisinde en iyilerin içerisinde olan kişilerdik. Kısacası her sınıfın içerisinde iyi olan kişiler vardı. Bugün ise değişik bir şey deneyerek Shifterları gruplar halinde saldırtacaklardı.

Bunun için ikişer kişilik gruplar oluşturulması istenmişti. Eskiden Shifterların tek başlarına avlandıkları zamanlarda bu gereksiz bir şeydi. Fakat şimdi sadece sayılar artmamıştı. Ayrıca gruplar halinde savaşıyorlardı. Bu yüzden iki büyücünün en azından beş kişilik bir Shifter grubu ile baş edebilir hale gelmelerini istiyorlardı.

Diğer yandan... Geçen hafta bana çıkma teklifi eden kıza geri dönememiştim. Yani daha doğrusu en son Cassie'nin eline geçen notu bana geri dönmemişti bile. Tabi kızda hemen pes etmemişti. Bir haftalık süreçte sürekli yanıma gelerek birlikte vakit geçirmek ve büyü çalışmalarını beraber yapmak istiyordu.

İki kişilik grup fikri ortaya çıkınca Nicole yeniden yanıma gelmişti.

"Birlikte grup oluşturmak ister misin Klaus ? Ben bir Ateş Büyücüsüyüm sen ise Hava Büyücüsü... Oldukça güzel bir grup oluşturabiliriz."

İtiraf etmek gerekirse kız çok güzeldi. Fiziğinden bahsetmiyordum bile. Üstelik birinci sınıflar arasında güçlerini en iyi kontrol eden kişilerden birisiydi. Gücünü kullanması bir ikinci sınıftan veya üçüncü sınıftan farkı yoktu.

Ayrıca kızın bir haftadır bana olan ilgisini sadece ben değil neredeyse herkes görebiliyordu. Bu yüzden ona bir şans vermeyi düşünerek kabul etmek üzereyken, kolumda hissettiğim bir baskı ile yana dönmüştüm.

O anda Cassie'nin koluma girerek öfkeli bir şekilde Nicole'ye karşı gülümsediğini görmüştüm.

"Onun bana sözü var tatlım. Değil mi Nik ?"

Cassie'nin davranışları son bir haftada bana göre çok değişmişti. Bu değişiklik daha çok bu kızdan kaynaklandığı gibi bir hafta önce neredeyse öpüşecek olmamızı saymıyordum bile. Benim onun konuşmasından sonra hafif donup kalmam yüzünden koluma yediğim hafif bir vurma ile kendime gelebilmiştim.

Klaus Maxwell ♕ Kayıp VarisHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin