♛HÜKÜMDARLAR♛ [SPOİLER]

2.1K 115 15
                                    

*[UYARI] > Eğer kitabı okumadan girdiyseniz, bu bölümü okumamanızı tavsiye ederim. Çünkü karakterlerin tanımlarında mevcut hikayenin spoilerli incelemeleri yer almaktadır.

♛Bilinen Maxwell Hükümdarları♛

Valerion Diyarı >>> Kronolojik sırayla anlatılacaktır.

Gök Kral Ⅰ. Eddard Maxwell

Valerion Diyarında Maxwell Hanedanının kurucusudur. Starfyre'ın yani en kudretli Gök Ejderhasının ilk binicisidir. Güçlerini ve ejderhasını kullanarak tüm Valerion diyarına hakim olmuş ve Mistik Tahtını kurarak Valerion'un ilk hükümdarı olarak iktidarını başlatmıştır.

Ateş Kralı Ⅰ. Larenzo Maxwell

Maxwell Hanedanının, Valerion Diyarında ki ikinci hükümdarıdır. Hakkında pek bir bilgi olmasa da babası Kral Eddard'ın ardından tahta geçmiştir. Kral Eddard'ın ölümünden sonra geriye beş erkek varisi kalmıştı. Bu yüzden Mistik Tahtı için başlayan savaş, Valerion Diyarını bir süreliğine fetret devrine bırakmıştır. Savaşın sonunda tahta çıkmayı başaran Kral Alrenzo, tahta geçer geçmez ilk işi, tahta ortakçı olan dört kardeşini de idam ettirmiştir.

Gök Kral Ⅰ. Aidan Maxwell

Maxwell Hanedanının kurucusundan sonra ikinci defa Ejderha Tanrı Kutsamasına sahip olan kraldır. Hakkında pek bir bilgi olmasa da sahip olduğu gücüyle tüm Valerion'u yeniden kurduğu anlatılıyor. Kaybolduğunda geriye başta Kral Rason olmak üzere üç evladını bırakmıştır. Kaybolmasıyla Mistik Tahtı ve Valerion Diyarı bu üç kardeş arasında büyük bir taht savaşı başlamış ve Valerion Diyarı bir süreliğine fetret devrine girmiştir.

Ejderha Kral Ⅰ. Rason Maxwell

Maxwell Hanedanının ikinci kurucusu sayılan kraldır. Valerion Diyarını son, Avalon Diyarının ilk Maxwell Kralıdır. Babasının esrarengiz bir şekilde kaybolmasının ardından iki kardeşiyle taht savaşına girişmiştir. Sahip olduğu Ateş Ejderhasının gücüyle kardeşlerini yenerek tahta çıkmış ve iki kardeşini de idam ettirmiştir. Fakat yaptığı taht savaşları yüzünden Son Ejderha Savaşı olarak bilinen savaş çıkmış ve diyarlar arasında ki ejderhaların sayısı ciddi sayıda azalmıştır.

İktidarının ilk yılları Valerion'da geçse de, sonra ki yıllarda Valerion iktidarını arkasında bırakarak Avalon'a yerleşmiş ve bir daha geri dönmemek için de tüm Valerion ve Avalon sınırlarına sıradağlar ve koruyucu kalkanlar kurmuştur. Bu kalkanlar binlerce yıl boyunca iki diyarı ayırsalar da Ejderha Kral Ⅰ. Martin Octavrus Maxwell ve Ejderha Kral Ⅰ. Niklaus Maxwell iktidarı dönemlerinde yıkılmaya başlamıştır.

Valerion Diyarının en sevilmeyen, Avalon Diyarının en sevilen Hükümdarlarından birisidir.

Avalon Diyarı >>> Kronolojik sırayla anlatılacaktır.

Ejderha Kral Ⅰ. Rason Maxwell

Valerion'da ki iktidarını bırakarak Avalon'a gelen Kral Rason, sıfırdan Avalon'u fethetmiştir. Sahip olduğu ejderha ile fetih işlemleri oldukça kolay olmuştur. Kral Rason dönemi, Avalon'da ki Maxwell İktidarının başlangıcı sayılır.

Ejderha Kral Ⅰ. Blaze Maxwell

Avalon'un bilinen ikinci Maxwell Hükümdarıdır. Kral Rason öldüğünde hükmünde 4 ejderha ve 4 prens vardı. Kral Rason ölmeden önce dört oğluna da bir ejderha vererek adaletle hükmetmelerini tavsiye etmişti. Fakat prensler babalarının ölümünden sonra bunu çok sürdüremeyerek taht savaşlarına giriştiler. Topladıkları orduları ve ejderhaları ile Avalon'u ateş ve kanla boyadılar. Savaş tam 10 yıl sürdü. Nihayetinde  Avalon'un ikinci hükümdarı olan Kral Blaze Maxwell diğer erkek kardeşlerini yenerek, hanedanının tek erkek evladı olarak tahta çıktı. Fakat tahta çıktığında ejderhası yıllarca aldığı yaralara dayanamayarak kısa sürede öldü.  Saltanatında Avalon büyük bir gelişme dönemine girmiştir."

Klaus Maxwell ♕ Kayıp VarisHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin