29. Bölüm - Kaos Ejderhasının Gazabı

2.9K 333 32
                                    

[Merkezi Krallık, Büyü Akademisi]

Klaus'un ayrılmasından sonra akademi günlük işleyişine geri dönmüştü. Günlük dersler ve antrenmanlar yapıldıktan sonra Müdür John akademinin eksik işlerini tamamlamak için ofisine dönmüştü. Klaus'un arkadaşları ise ellerinde ki biralar ile eve geçerek yaşanan olayları sindirmeye çalışıyorlardı. Özellikle Cassie, Jaden ve Stephan oldukça etkilenmişlerdi.

"Vay be... Tam da Klaus'a alışmaya başladığımı düşünürken, onun kayıp varis olduğu gerçeği bir yana bir ay gibi kısa bir süre içerisinde aramızdan ayrıldı. Onun için endişeleniyorum."

Stephan elinde ki birayı yudumlarken söylediği sözler ortamda bir süre sessizlik oluşturmuştu. İkizi Jaden de farklı durumda değildi.

"Bende öyle ikizim... Bende öyle. Klaus'un ne kadar güçlü olduğunu hepimiz biliyoruz. Ama tüm hayatını dünyada geçirmiş birisi olarak koskoca şehirde kendi başına ne yapacak ? Kim onunla bira içecek ? Kime dertlerini anlatacak ?"

Jaden'in sözleri ortamı daha da hüzünlü bir hale getirmişti. İkisinin üzgün hallerini gören Sophia ve Chloe, sevgililerinin bir ayda Klaus'a oldukça fazla değer verdiklerini anlamışlardı. Tabi tek kötü durumda olan ikizler değildi. Cassie'de hafif üzgün bir ifade ile sessizce birasını yudumluyordu. 

"Her hafta geleceğim dedi zaten. Olmadı bizde onu ziyarete gideriz. Ejderha Hiddetinin sarayı çok büyük ve aşılamaz surlar ile kaplı olduğunu duydum. Öyle ki sarayın tahtı bile Obsidyen yani Avalon'da ki diğer adıyla Ejderha Metalinden yapılmaymış. Klaus'u o tahtta otururken ziyaret etmek bence güzel olurdu.

Cassie'nin sözleri ortamda ki gerginliği biraz azaltmış gibiydi. Hatta Stephan'ın parlayan gözleri bu fikirden etkilenmiş gibi gözükmüştü.

"Harbiden gider miyiz Cass ?"

Stephan'ın heyecanını gören Jaden, onun omzuna vurarak "Tabi ki gideriz be ikizim. Ne olacak..." diyerek neşeyle nida atmıştı. 

Ortamda ki kasvet tam dağılmak üzereyken, her birinin telefonuna bir bildirim gelmişti. İlk başta pek takmak istemeseler de bildirim sesinin susmaması yüzünden telefonlarını açmışlardı. Fakat gördükleri şey ile kaşlarının çatılması bir olmuştu.

"Avalon Ulusal Yayın Bildirimi... Bu sadece önemli olaylar da gerçekleşmiyor mu ? 18 yılda sadece üç defa kullanıldı. Birisi Kral David'in ölümünde, diğeri Kraliçelerin kendi krallıklarında tahtta çıkmasında diğeri de Büyü Akademisi kurulduğunda yapılmıştı. Şimdi bunu kullanacak kadar önemli olan şey ne olabilir ?"

Cassie'in telefonda ki yayını açmaya çalışırken söylediği sözlerle Stephan telefonunu televizyona çevirerek yayını orada açmıştı.

"Böylelikle daha rahat izleyebiliriz."

Bununla birlikte herkes telefonlarını bırakarak televizyona odaklanmıştı. Görüntü geldiğinde tam bir kaos ortamında olan bir şehir ekranlara yansımıştı. Tüm şehir mor renkte yanan alevler ile kuşatılmıştı. Ekranın sağ üstünde Ejderha Hiddeti yazıyordu. Şehrin Klaus'un gittiği şehir olduğunu öğrenen herkes, hızla ayağa kalkmış ve inanamayan gözler ile mor alevlere bakmışlardı.

"K-Klaus ? O-Ona bir şey olmamıştır değil mi ?"

Akademi de neredeyse her şeye ve herkese gücü yetecek olan Cassie, bu durum karşısında aşırı gerilmiş ve titreyen bir ses tonuyla konuşmaya çalışmıştı.

"Sakin ol Cass... Daha neler olduğunu bilmiyoruz."

Chloe'nin konuşmasından sonra televizyonda ki spiker konuşmaya başlamıştı.

Klaus Maxwell ♕ Kayıp VarisHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin