"Anka Tanrı. Kutsal Tanrıların Krallığı konusunda Ejderha Tanrıya rakip olabilecek üç türden birisi. Ejderha Tanrının yaptığı seçimlerden sonra başlayan Kutsal Savaştan dolayı diğer Kral Adayı Kutsal Tanrıya ve Ejderha Tanrısına öfkelidir. Bu öfkesi nedeniyle Kutsal Savaşta tam olarak taraf seçmemiştir. Fakat buna rağmen Mutlak Safkanın ve Kadim Safkanın vücutlarında güçlerinin olmasına izin vermiştir. Ek olarak insanlığa duyduğu sevgiden dolayı da Phoenix Ailesine güçlerini vermiştir. Phoenix Ailesinin Lideri Agni Phoenix'tir."
"Anka Tanrısı insanlığa Ejderha Tanrı gibi kutsamasını vererek güç kazandırmıştır. Fakat Ejderha Tanrının aksine sadece altı elementi ve Buz'u kontrol eden Anka Tanrı, Safkan Ailesi olan Phoenix'e ek olarak Rejenerasyon gücü de bahşetmiştir. Bu sayede hali hazırda ölümsüz olan Safkan Anka Ailesi, gözle görülebilecek bir iyileşme hızına ve en ağır yaralarda bile kurtulma yeteneğini elde etmiştir. Anka kutsaması alan kişiler, Safkan Anka Ailesi ile birlikte Mutlak Safkanın yanında savaşa girmiştir."
Tanıtım bittiğinde Anka Ailesinin Safkan bireylerini tanıttığı yer gelmişti. Her aile gibi burasının da altı kişi olduğunu sanırken, son yerde fotoğrafı olmayan yedinci bir birey vardı. Hakkında hiç bir şey yazmıyordu. Tek yazan şey Kadim Safkan yazısıydı. Şimdiye kadar okuduğum şeylerde Kutsal Savaş iki taraf haline bürünmüş gibiydi. Koskoca savaş Mutlak Safkan ve Kadim Safkan tarafları arasında geçmiş gibiydi..
"Diğer sayfaya geçtiğimde karşıma sonunda beklediğim ve beni de ilgilendiren esas bir kutsal canavar gelmişti."
"Ejderha Tanrı. Kutsal Tanrıların en güçlüsü unvanını ellerinde tutan yegane Kutsal Tanrıların Kralıdır. Kutsal Tanrılar arasında yaptığı seçimlerden dolayı Kutsal Savaş başlamış ve insanlık ile diğer türlerin kaderleri belirlenmiştir. Savaş başlangıcında bir tür yaratmak yerine kendi güçlerini kullanabilme büyüsünü geliştirerek insanlara kutsamalarını vermiştir. Bu kutsamalar için gereken büyüleri bir aileye bağlamıştır. Bu ailenin ismi Maxwell. Maxwell Ailesinin Lideri David Maxwell."
"Ejderha Tanrı tüm güçleri kullanabilen en antik ve kutsal canlıdır. Bu yüzden güçlerini verdiği Safkan ailesi de aşırı güçlüdür. Maxwell Safkan Ailesinin toplamda sekiz bireyi bulunmaktadır. Ailenin lideri olan David Maxwell, sahip olduğu Safkan Gök Ejderha kutsaması ile tüm güçlere sahiptir ve Mutlak Safkandan ve Kadim Safkandan sonra en güçlü Safkan olduğu kabul edilir. Kalan altı kişi ise onun kızlarından oluşmaktadır. Altı element için altı Safkan birey. Sonuncu evladın ise cinsiyeti bilinmeyip sadece en güçlü Safkan olan Mutlak Safkan olduğu biliniyor."
Benim ailem... Yoksa bunlar atalarım mı diye düşünürken, bahsedilen sekiz kişinin resimlerini gördüğümde şaşkınlıktan olduğum yere geri çökmüştüm.
"B-Bu... İmkansız!"
"Gördüğüm şey Safkan Ejderha Ailesinin benim atalarım olmadığıydı. Gördüğüm şey, Safkan Ejderha Ailesinin bizzat benim ailem olduğuydu. Sözde Gök Ejderha Safkanı babam David, geriye kalan Element Ejderhaları Safkanları ise ablalarımdı. Benim bu listede olmamam garipken, Kadim Safkan gibi Mutlak Safkanın da ne bilgileri vardı ne de bir resmi...
Ben bu şokla yavaş bir şekilde ayağa kalkarken, herkes bana bakıyordu.
"B-Benim biraz dinlenmem lazım."
Sözlerim bittiğinde olduğum yerden hızla hareketlenmiş ve Kral Odasına geri dönmüştüm. Yatağıma geri oturduğumda kitabın diğer sayfasına geçmiştim.
"Üç Gözlü Kuzgun Tanrısı. Kutsal Tanrıların Krallığı konusunda Ejderha Tanrıya rakip olabilecek üç türden birisi. Kutsal Anka gibi altı elemente sahiptir. Fakat Buz Elementi yerine Göreceli Zaman Elementine sahiptir. Zamana müdahale edemez fakat geçmişi, geleceği ve şimdi ki zaman hakkında hiç kimsenin sahip olmadığı bilgilere sahiptir. İnsanlar ile arası aşırı derecede bozuktur. Bu yüzden güçlerini kutsama şeklinde Elf türüne vermiştir. Güçlerini verdiği aile Stark Ailesidir. Kuzgun Kutsaması alan kişiler, Stark Safkan Ailesi ile birlikte Kutsal Savaşa Kadim Safkanın yanında girmiştir."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Klaus Maxwell ♕ Kayıp Varis
FantasyFarklı bir gerçeklikte, insanlık büyü yapabilenler ve yapamayanlar şeklinde ikiye ayrılmıştı. İki sınıfın arasındaki farklılıklar yüzünden insanlar dünyada kalmaya devam ederken, büyücüler ise büyünün gerçek merkezi olan farklı bir boyutta, Avalon'd...