"Mutlak Safkan Niklaus Maxwell, Gök Ejderha Safkanı David Maxwell'in kızlarının annesinin aksine başka bir kadından olan çocuğudur. Bu yüzden ilk başta dönemin şartlarına uygun olarak piç olarak anılmış ve aile mirasından men edilmiştir. Alınan karar ile ailesinin aksine herhangi bir ejderha kutsaması almadan dünyada 20 yıl geçirmiştir. Bu 20 yıllık sürede gerçek anlamda dışlanmıştır. Bu yüzden karakteri öfke ve hırs getirici tarzda olmuştur."
"Niklaus 20 yaşında geldiğinde Kadim Safkan zirve gücüne ulaşarak Kutsal Savaşa son vermek üzereydi. Bu yüzden Kutsal Tanrılar da Kadim Safkanın karşısında aynı güçte birini çıkarabilmek için çalışmalara başladılar. Fakat sıfırdan bir canlı yaratmanın zorlu ve zaman alıcı bir süreci olduğu için çalışmaları sıkıntılı ilerliyordu. İlk bir kaç denemelerinde bir canlı oluşturmayı deneseler de, oluşturdukları canlı birden fazla Kutsal Tanrının gücünü kaldıramıyordu. Herkes Kadim Safkanın bunca güce rağmen nasıl hala daha hayatta olduğunu düşünürken, çözümün Safkan bir ailenin güç almamış evladı olmaktan geçtiğini öğrenilmişti. Kadim Safkan, Safkan Anka Hanedanının bir kızına uygulanmıştı. Bu yüzden en iyi seçenek olarak hırslı ve nefret dolu olan Safkan Maxwell Ailesinin güç almayan oğlu Klaus'a gidildi."
"Mutlak Safkanın ilk aldığı güç Safkan Vampir gücüydü. Niklaus Safkan Vampir gücünü alır almaz, kendi vampir soyunu yaratmaya başladı. 1000 yıl boyunca Safkan Vampir olarak gezerken, yarattığı vampir soyuyla Kutsal Savaşa gerçek anlamda etkisi oldu. Bu sırada Kadim Safkanın neden nihai saldırısını yaparak savaşı bitirmediği hala sır perdesi. Safkan Vampir olarak Niklaus gücün gerçek limitlerini keşfetti. Hiç bir düşmanına acımadı. Hatta amacına ters düşecek durumları bile kanla ortadan kaldırdı. Diğer Safkan Vampirler bile 1000 yılın sonunda Klaus'tan çekinir hale gelmişti."
"İkinci aldığı güç ise Safkan Kurt Adamlık gücüydü. Bu güçle birlikte tam anlamıyla bir Safkan Hybrid haline gelen Klaus, Safkan Kurt Adam ve Vampir Aileleri arasında en güçlü konuma yükseldi. Vücudunun tam anlamıyla alışabilmesi için 1000 yıl Safkan Hybrid adıyla dünyada kendi Kurt Adam ve Vampir soyunu yaratmaya devam etti."
"Üçüncü güç alışında ise hem Anka Tanrısının hem de Ejderha Tanrısının güçlerini aldı. Üçüncü seferden sonra Mutlak Safkan ismiyle tüm dünyada anılır bir vaziyete geldi. 3000 yılın sonunda dünyada Klaus'un hem vampir hem kurt adam hem Anka hem de Ejderha Savaşçısı soyu bulunuyordu. Tahminler Kadim Safkanın ve Mutlak Safkanın soyları ile birlikte savaşacağı olurken, kader ağlarını farklı şekilde ördü. Mutlak Safkan ve Kadim Safkan, unutulamayan bir aşka yelken açtılar. Bu yüzden Kutsal Savaş bile sekteye uğrayarak son buldu."
"Fakat Kadim Safkanın bu davranışı güçlerini taşıdığı Kutsal Tanrılar tarafından hoş karşılanmadı ve bizzat savaşa dahil olarak Kadim Safkanı yok etmek için harekete geçtiler. Yoğun geçen bir savaşın ardından Kadim Safkan tuzağa düşürülerek yok edildi. Bu sırada tuzaktan bihaber olan Mutlak Safkan Klaus, sevgilisinin ancak cesedini bulabilmişti. Cesede bakarken olan öfkesi benliğini aşarken, Vermillion, Üç Gözlü Kuzgun, Kaplan Tanrılarına savaş açtı. Safkan Maxwell Ailesi ve diğer Safkan aileler de savaşa Mutlak Safkan yanında girmişlerdir. Tarih kitapları gerçek Kutsal Savaşın bu olduğunu yazarlar."
"Savaş tamı tamına 10 yıl sürdü. 10 yılın sonunda her iki tarafta yoğun hasarlar alarak geri çekilmek zorunda kaldı. Savaşın sonlarına doğru Safkan Maxwell Ailesi aynı Kadim Safkana olduğu gibi tuzağa düşürüldü ve tüm aile Kutsal Metal Holyrian silahları ile öldürüldü. En son geriye Mutlak Safkan kaldığında ailesinin ve sevgilisinin öldürülüşünü izlemenin acısıyla tüm gücünü bir araya toplayarak üç boyutu da etkileyecek bir büyü yaptı. Büyünün ardından tüm Kutsal Tanrılar, Mutlak Safkan zirve gücüyle yarattığı hapishane bir boyuta sürgün edilirken, Safkan Ailesi ve Mutlak Safkan, Kader büyüsü ile bilinmeyen bir zamanda tekrar doğacaklardı. Tabi ki bu sefer aynı sıkıntıları çekmemek için Mutlak Safkan doğumunda bedenini etkileyebilecek bir tür mekanizma yerleştirdiği söyleniyor. Bu sırrın ise Ejderha Tanrıdan başka kimsenin bilmediği düşünülüyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Klaus Maxwell ♕ Kayıp Varis
FantasyFarklı bir gerçeklikte, insanlık büyü yapabilenler ve yapamayanlar şeklinde ikiye ayrılmıştı. İki sınıfın arasındaki farklılıklar yüzünden insanlar dünyada kalmaya devam ederken, büyücüler ise büyünün gerçek merkezi olan farklı bir boyutta, Avalon'd...