"Benim adım Amy... Sizler bana eğitmen Amy demeniz yeterli. Büyü... İnsanlar bilinen zamanın başında büyü kullananlar ve büyü kullanamayanlar olarak ikiye ayrıldı. diğer boyut olarak bilinen dünyada büyü enerjisi daha az olduğu için zamanın başlarında büyülerimiz çok zayıftı. En güçlü büyücü bile bir ateş dalgasından fazlasını yaratamıyordu. Fakat Avalon'a geçtikten sonra üstün ve yoğun bir büyü gücüyle vücutlarımız güçlendi. Öyle ki şimdiye kadar en güçlü büyücü unvanını elinde bulunduran Ejderha Kral David Maxwell, zirve döneminde sadece bakışıyla dağları paramparça edebilir, seller yaratabilir ve fırtınaları çağırabilirmiş. Bu anlattıklarım adeta mitolojik bir tanrı gibi gelse de, bunlar gerçekler. Tabi ki sizler o kadar güçlü olmanıza gerek yok. Kendinizi Shifterlerden koruyacak kadar güçlenseniz yeterli."
Eğitmen Amy sözlerini bitirdiğinde elleriyle etrafımızı çevreleyen sütunları işaret etmişti.
"Tüm bu sütunlara büyü gücü sütunları denir. Bu sütunlar çevrede ki büyü gücünü belirli bir alana toplamaya yararlar. Bu alan içerisindeyken kullandığınız büyüler çok daha güçlü olacağı gibi çok daha kolay büyü yapmanıza olanak sağlar. Şimdi bildiğimiz şekliyle her büyücünün kendi öz nitelikli büyüsü vardır. Kimisi Ateşi kontrol edebilirken, kimisi Suyu, kimisi diğer elementleri. Tabi ki büyü sadece elementleri kontrol etmek değildir. Aynı zamanda zihin, zaman veya fiziksel özellikleri arttıran kurt adam ve vampir gibi büyücüler de vardır. Burada ki herkes öz niteliğini bildiği için direk büyü alıştırmalarına geçmek istiyorum."
Eğitmen sözlerinin sonunda ellerini kaldırarak tüm elinin alev almasını sağlamıştı. Alevler sadece ellerinin üstünden yayılmasına rağmen 1 metre yüksekliğe kadar çıkıyordu.
"Ben bir Ateş Büyücüsüyüm. Büyü gücü çok karmaşıktır ve vücudunuzda hali hazırda bulunur. Avalon'da geçirdiğiniz her saniye büyünüz de vücudunuz da normal insanlara göre daha güçlü bir hale gelir. Peki büyüyü kontrol etmenin asıl mekanizması nedir ? Eliniz de büyü var fakat nasıl kullanacaksınız ?"
Eğitmenin sorusundan sonra öğrencilerden biri öne çıkarak "Duygular! Büyülerimiz duygularımız ile kesin bir bağlantıya sahiptir. Duygularımız ile büyüleri kontrol ederiz." demişti. İşte ikinci bir duygu açıklaması daha... Şimdiye kadar bir kaç defa büyümü kullansam da ortada duygu denen şeyi çıkardığımı düşünmemiştim. Yıldırımlar veya hava benim düşünmemle ortaya çıkmışlardı.
"Doğru cevap! Duygularınızı doğru kontrol edebilirseniz büyünüzü de kontrol edebilirsiniz. Unutmayın duygularınız zayıfsa büyünüzde zayıf olur. Eğer duygularınız kontrolden çıkarsa, büyüleriniz de çıkar. Bu yüzden anahtar kelimemiz DUYGULAR!"
Eğitmen sözlerini bitirir bitirmez diğer sınıfların büyü çalışmaları başlamıştı. 2. 3. ve 4. sınıflar çok güçlü olmasalar da büyülerini ortaya çıkartarak kontrol mekanizmasını çalışıyorlardı. Görebildiğim kadarıyla Cassie bulunduğu grupta en iyilerinden birisiydi. Vücudunu sarmalayan yıldırımlar ve havayı güzel bir şekilde yönlendiriyordu. Fakat fark ettiğim şey, diğer grupların neredeyse gülmeye hazır bir şekilde bizi dikizledikleri olmuştu.
"Pekala... Herkes başladı bile. Şimdi büyülerinizi ortaya çıkartın. Yanlışlarınız olduğunda veya yardıma ihtiyacınız olduğunda yardım etmek için sizi izliyor olacağım."
İçime doğan hisle başlamadan önce grubumu izlemiştim. Düşündüğüm şeyin ihtimalinin az olduğunu düşünmüştüm. Fakat gördüğüm şey gerçek anlamda hiç hoş bir görüntü değildi. Grubumda ki kişiler bırakın kontrol etmeyi, büyülerini doğru düzgün ortaya bile çıkartamıyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Klaus Maxwell ♕ Kayıp Varis
FantasyFarklı bir gerçeklikte, insanlık büyü yapabilenler ve yapamayanlar şeklinde ikiye ayrılmıştı. İki sınıfın arasındaki farklılıklar yüzünden insanlar dünyada kalmaya devam ederken, büyücüler ise büyünün gerçek merkezi olan farklı bir boyutta, Avalon'd...