Ejderha Kral Klaus'un ölüm haberi büyük bir hızla tüm Avalon'a yayılmıştı. Tüm krallıklar Ejderha Hiddetine yardım göndermek için büyük bir çabayla uğraşırken, herkes Maxwell Hanedanının geleceğini düşünüyordu. Çünkü binlerce senedir Avalon'a hükmetmiş bir hanedanın son erkek varisi de tüm Avalon'u korumak için hayatını feda etmişti.
Ejderha Kral'ın ölümünün ardından geriye sadece rüzgar uçuşan külleri ve Hanedan Kral Mührü kalmıştı. Yaşanan olayın trajedisi nedeniyle tüm krallıklar da yas ilan edilmiş ve kraliçeler hanedanın geleceğini konuşmak için Merkezi Krallığa gitmeyi uygun bulmuşlardı.
Akademide farklı değildi. Avalon potansiyel bir hükümdarını kaybetmişti. Akademi ise hem onu hem de arkadaşlarından birini kaybetmişti. Cassie dün gece ki olaylardan sonra ertesi güne kadar baygın bir şekilde kalmıştı. Ertesi günün sabahında kalktığında ise perişan bir halde yaşananlar inkar etmeye çalışmıştı. Ama tüm sosyal medyanın bunlarla çalkalanması yüzünden ağlamaktan başka bir şey yapamamıştı.
İkizler ve oda arkadaşları ise onu teselli etmekten öteye geçemiyorlardı. Cassie kadar onlar da üzülüyorlardı. Bugün karar verilene göre merkezi krallığın başkentinde temsili bir cenaze töreni gerçekleştirilecekti. Ardından hanedanın ve tahtın geleceği belirlenecekti.
Öğleden sonra akademinin yarısı, krallıkların önemli soyluları ve hanedan üyeleri başkente varmışlardı. Başkent, eskiden Maxwell hanedanı Krallarının tüm Avalon'a hükmettiği şehirdi. Avalon'un sıradağları içerisinde en güzel ve savunması en güçlü olan şehir burasıydı. Krallar bu şehri Oniks ismini vermişlerdi.
Şehrin etrafını kuşatan surların içerisinde neredeyse 10 milyon kişi yaşıyordu. Şehrin merkezinde Hanedan sarayı vardı. Şehir tamamen sarayın çevresine kurulmuş gibi gözüküyordu. Her şehirde olduğu gibi sarayda ayrı bir sur sistemi ile kuşatılmıştı. Bu sayede saraylar hem kale hem de saray görevi görüyordu.
Cenaze töreni ise başkentin sarayında yani Oniks Sarayında yapılacaktı. Sosyal medyaya göre cenazeden hemen sonra tahtın yeni sahibi ve lideri açıklanacaktı. Kimileri bu saygısızca ve aceleye getirme gibi bulurken, kimisi çok başlılığın sona ermesi ve Avalon'a düzen getirebilmesi yüzünden doğru buluyordu.
Akademi Halkı, Müdür John'un liderliğinde Oniks Sarayının ön avlusuna girerken, ön avluda diğer krallıkların soylularının da beklediği görülmüştü. Bugün sadece cenaze değil, 18 yıldır boş olan tahtın sahibi belirlenecekti.
Bir kaç saat daha eksik olan soyluların gelmesi beklendikten sonra Merkezi Ordu surların etrafını kuşatarak güvenli bir alan sağlamıştı. Bununla birlikte cenaze töreni resmi olarak başlamıştı.
"Dikkat! Altı Krallık Kraliçeleri!"
Çığırtkanın bağırmasından sonra herkes tek dizinin üstüne çökerek saygılarını göstermişlerdi. Kraliçeler ise omuzlarında ki ejderhalar ile kürsüye çıkmışlardı. Işık ve Hava Kraliçelerinin gözlerinde gerçek anlamda hüzün ve acı görülebiliyordu. Fakat kalanların yüzünde herhangi bir duygu okunamıyor gibiydi. Ne hüznün getirdiği kırışıklıklar, ne de gülümsenenin getirdiği parlaklık vardı.
Her biri yerlerine otururken, Hanedanın resmi olarak en büyük üyesi olarak Kara Kraliçe Darcy öne çıkarak mikrofonun önüne geçmişti. Çevrede bir çok kamera bulunduğu için yaptığı açıklamalar tüm Avalon'a iletilecekti.
"Öncelikle acımızı paylaştıkları için tüm hanelere ve oluşumlara buradan teşekkürlerimi sunarım. Dün gece herkesin bildiği üzere İsminin birincisi, Ejderhaların ve Büyücülerin gerçek Kralı, Maxwell Hanedanın Lideri ve Avalon Tahtının gerçek varisi Ejderha Kral Klaus, sürgün için gittiği ata şehrimiz Ejderha Hiddeti şehrinde saldırıya uğradı. Nereden ve nasıl geldiğini bilemediğimiz, sadece efsanelerde ve en son Ejderha Savaşlarında görülen bir Kaos Ejderhası, Ejderha Hiddetinde belirmiş ve tüm şehri kaos alevleri ile yakmaya başlamış."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Klaus Maxwell ♕ Kayıp Varis
FantasyFarklı bir gerçeklikte, insanlık büyü yapabilenler ve yapamayanlar şeklinde ikiye ayrılmıştı. İki sınıfın arasındaki farklılıklar yüzünden insanlar dünyada kalmaya devam ederken, büyücüler ise büyünün gerçek merkezi olan farklı bir boyutta, Avalon'd...