42. Bölüm - Göksel İkiz ?

3K 325 36
                                    

"O benim Göksel ikizim. Tabi ki onun ile alakalı her şeyi bileceğim. Ortalama 6 aydır oda benim hakkımda her şeyi biliyor. Hislerimi hissedebiliyor, gördüklerimi görebiliyor. Hatta şu anda benim gözlerimden sana bakıyor. Ov... İçimde çok büyük bir özlem hissettim. Hayret... Cassie gibi utangaç bir kız şu anda deli gibi sana sarılmak ve seni öpmek istiyor. Ha... Tamam kızma susuyorum."

Bir an için... Sadece bir an için onun yüzünde Cassie'de oluşan utangaç ifadesini görebilmiştim. Bu durum benim aklımın alabileceği şeylerden çok uzaktı.

"Neler oluyor burada... Cassie'yi nasıl biliyorsun ? Ben onunlayken senin hakkında hiç bir şey demedi. Nasıl 6 aydır senin hakkında bilgisi olabiliyor ? Göksel ikiz de ne demek böyle ?"

Şaşkın sorularımdan sonra dikkatini bana veren Skylar, bir şey fark etmiş gibi işaret parmağını hava doğrultmuştu.

"Doğru ya... Senin ölümünden sonra Avalon'da 6 ay geçti. Yani sen öldükten tam 6 ay sonra yeniden doğdun. Senin ölümünden sonra Cassie büyük bir depresyona girdi. Bu sayede kozmik bağlantımızı kurabildik. Anlatmak gerekirse... Görsel ikizler bir bütünün iki parçası demektir. Birbirlerimizin hislerini hissedebilir, gördüklerini görebilir ve düşündüklerimizi aynen görebiliriz. Fakat bundan fazlasını bizde bilemiyoruz."

6 ay mı... Nasıl ? Gök Ejderha ile sadece beş dakika konuştum. Nasıl 6 ay geçmiş olabilir ?

"Cassie... O nasıl ? Yada Akademiler ?"

Sorduğum soruyla sanki zihninden başkasıyla konuşuyormuş gibi boş bakışlar atan Skylar, konuşmasına devam etti.

"Kırılmışlar ama iyi durumdalar merak etme." dedi ve tekrardan bakışları transa geçti.

"Uh... Cassie'nin tüm hislerini hissetmek bazen çok yorucu oluyor. Kızı çok kötü bir durumda bırakıp gittin. Diğer soruna gelecek olursak, 6 krallık akademiyi güzel bir şekilde koruyor. Bu yüzden dert etme."

"Ne bırakıp gitmesi be! Öldüm ben öldüm! sanki pikniğe onsuz gitmişim gibi konuşuyorsun."

İkimizin de söylediği sözlerden sonra ortamda biraz gariplik oluşmuştu. Saniyeler sonra bu gariplik ikimizin de kahkaha atması ile sonuçlanmıştı. O göstermese de gerçekten de Cassie gibiydi. Yaşadığımız şeyler garipti. Dış görünüş olarak gram Cassie'ye benzemeyen kız, Cassie'nin görsel ikizi olmuştu. Bu hareketlerinin ve karakterinin ona benzemesini azıcık açıklıyordu. 

"Peki bu Göksel İkiz olayı ne ?"

"Bunu bizde tam olarak çözemedik. Fakat birimizde saf anka soyu birimiz de ise ejderha soyu var. Tek bildiğimiz bir gün tek bir bütün haline geleceğimiz. Fakat bunun nasıl olacağını veya ne şekilde olacağını bilmiyoruz. Aramızda ki ilişki başlayalı daha 6 ay oldu. İleri de daha fazlasını öğrenebilmeyi umut etmekten başka elimizde bir şey yok."

Ejderha ve Anka... Kutsal canavarlara arasında ki en güçlü iki canavar. Kesinlikle aralarında bir bağlantı olmalıydı.

"B-Benim Avalon'a dönmem lazım. Arkadaşlarımın ve ailemin bana ihtiyacı var!"

Kapıya doğru hareketlenmemin ardından şaşkınlıkla birden önüme geçen Skylar, kafasını sallayarak "N-Ne ? Gidemezsin. Hem sınırlardan geçemezsin hem de Avalon gitmen için uygun durumda değil. Cassie gelmeni uygun bulmuyor." demişti.

"Ben buraya ait değilim. Varlığım senin hanedanın için bir tehdit. Bir taşla iki kuş vuracaksın işte. Çekil..."

Söylediklerim ile hafif kararsız kalan Skylar'ın yüzünün de kızarmaya başladığını hissetmiştim. Gitme girişimimi yenileyecekken, ellerini göğsüme koyarak bana bağırmıştı.

Klaus Maxwell ♕ Kayıp VarisHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin