Anime: Bleach
Gatunek: Crumbs of life
POV: 2-osobowy
A/N - Czemu, wszystkie postaci jakim głos podkłada Suwabe muszą być takie hot? Jedno słowo i ja jestem już kupiona. Wyobrażacie sobie takiego Grimma z Sukuną i Aomine w jednym pokoju? Zawał na miejscu. Jeszcze dzisiaj sobie uświadomiłam, że już średnio pamiętam tą serię (a oglądałam ją z trzy razy całą). Będzie sobie trzeba przypomnieć przed nowym sezonem! W końcu po tylu latach kontynuacja <3.
Dziękuję za gwiazdki: -mefisto-, Wiktoria2506, kiciazet, siemacze, -Daewi-, marchewka771, malyziomeczek, Arsene_Lupin1, Black_FluffyUnicorn, Misk4a, Powietrze_Dla_Ludzi, suzumire, drinktea_levi, cacoequatch, RunaFushiguro, Schizofrenka oraz Obserwuje_Cie ♥.
Oraz za dodanie mnie do biblioteki i obserwowanie malyziomeczek ♥.
Co dalej? Z dłuższych serii myślałam o Fairy Tail. Może to jego kolej?
±±±±±±±±±±±±±±±±±±±
Ostatni rok w liceum.
Kończył się ten piękny etap wolności i wygłupów — musiałaś w końcu postawić krok w stronę dorosłości.
Co, kiedy nie miałaś planu, co chcesz robić w przyszłości?
Studia, praca, obowiązki — to wszystkie myśli cię przerażały. W środku nadal byłaś dzieckiem chcącym martwić się wyłącznie co jutro zjesz na śniadanie. Przez te wszystkie lata tak skupiłaś się na codzienności, że zapomniałaś myśleć co dalej.
Dorosłość wydawała ci się przyjść zbyt szybko.
— Panno L/N. — Nauczyciel machnął na ciebie ręką, gdy chciałaś uciec z klasy po dzwonku.
— Tak, Miura-sensei? — Podrapałaś się nerwowo po karku, podchodząc bliżej do niego. Mężczyzna milczał dłuższą chwilę, czekając aż reszta opuści klasę.
— Jeszcze od ciebie nie dostałem ankiety. — Zmarszczył brwi. — Za niecałe pół roku zakończenie szkoły. Powinnaś już złożyć papiery na jakieś uczelnie.
— Nie wiem, czy chce iść na studia — odpowiedziałaś pod nosem, ale brunet cię usłyszał.
— Nie wiesz? To co planujesz dalej? Iść do pracy? — Przegryzłaś wargę.
— Nie wiem. — Mężczyzna westchnął.
— To pora już się zdecydować. Miałaś na to trzy lata liceum. Nie rozmawiałaś o tym z rodzicami? — Zerknął do dziennika. — Nie było ich na konsultacji w sprawie twojej przyszłości?