Anime: Tokyo Revengers
Zamówienie dla Natiu348 — Chłopak poszedł po swoją młodszą siostrę na zajęcia tańca towarzyskiego i widzi tam Reader, która czasami sobie dorabia ucząc dzieciaki i jest zachwycony tym jak się rusza, poznają się bla bla bla, ale Mitsuya nie chce, żeby dowiedziała się o tym jaki jest, a kiedyś spotykają się na mieście jak jest bitka. Reader jest ułożona i spokojna, ma bardzo ciepły charakter i lubi dzieci. Fluff pomieszany ze Smutem.
POV: 3-osobowy
A/N - To jest przykład zamówienia, z którym nie wiedziałam jak sobie poradzić xD. Napisałaś, że zlepie to jakoś w całość i się zakochasz, ale chciałabym mieć twoją pewność... Tym bardziej, że ogólnikowo określiłaś mi fabułę, a gatunkowo mi się to gryzło, bo fluffowo mógł ją jakoś uratować, ale już ten smut mi niekoniecznie pasował. Nadal jednak uważam to za fabułę, która byłoby można rozdzielić na kilka rozdziałów, a nie na shota i to mój główny problem.
+ Zrobiłam sobie krótką przerwę, gdyż potrzebowałam chwili dla własnych nerwów. Ostatnio przez te shoty i zamówienia jestem dość nerwowa i bez tarczy do mnie nie podchodzić, bo pluje jadem. Przez te kilkanaście zamówień już wyrobiłam sobie opinię co mi się podoba, a co nie i po to właśnie dałam zasady by w przyszłości ominąć niezręczność w pisaniu. Jeżeli komukolwiek później odmówię to tylko dlatego, że ja też chcę pisać i mieć z tego frajdę, a nie czuć się zmuszona i zirytowana nad układaniem fabuły (ewentualnie olaniu zasad, o których odgórnie proszę się z zapoznaniem). Tym bardziej, że moim głównym antystresem było zawsze pisanie, a teraz ironicznie stało się jego powodem xD. Coś poszło nie tak.
Dziękuję za gwiazdki: Linkemon, Obserwuje_Cie, Veronica_s00, rrozett, marchewka771, Misk4a, __-blossom-__, Keruoo, kiciazet, _seungmi_, VioletRouge_, -kapitan-chmurka-, saiko6669, suzumire, goha72, -Daewi-, shsjsjdjfa, drakensimpsupermacy, Akane_Hideki, __Blanka__, Aiko_Kisaki, lilo-senpai, Makreela, siemacze, __Zniszczona__, Kanzashi_, larosainsanguinata, AnimusPospolityQwQ, N4nik4_, malyziomeczek, igachanstaryukai, Rose43593, Powietrze_Dla_Ludzi, Sh_iro, Bellusia90, sunprease, Black_FluffyUnicorn, nira423, TengolaCamisa, cacoequatch, -mefisto-, turbomarcin16, Amiko_ovo, Shiirayuki-hime, MagdalenaWilczewska2, __Yaaaoistkaaa__, Karo_Mak, Chunghaliczna, KASZOJAD_MAKA , tostowapoduszkabejb, Ponderosity, herbatkababci, WALEnn oraz Navynnie ♥.