Anime: Tokyo Revengers
Zamówienie dla Black_FluffyUnicorn — Smut/Lemon
POV: 2-osobowy
A/N - Nienawidzę cię ._.. Zmień w tej chwili nick z Fluffy Unicorn na Lemon Unicorn. Ja miałam problem z napisaniem już jednego z Nahoyą i myślałam, że zapadnę się pod ziemię, a ty mi wcisnęłaś jeszcze z moim aktualnym powodem zawału?
Gdzie się podziali moi Fluffy czytelnicy?! Ktokolwiek ich widział lub porwał, proszę o oddanie! (ಥ﹏ಥ)
Dziękuję za gwiazdki: marchewka771, malyziomeczek, Misk4a, Powietrze_Dla_Ludzi, suzumire, Wiktoria2506, RunaFushiguro, saiko6669, siemacze, AnimusPospolityQwQ, rrozett, twoj_stary_winiiary, cacoequatch, HanaKozume, Black_FluffyUnicorn, Ravtee, MikaNamis, ---Tenebris, -wolnosc oraz Kanzashi_ ♥.
Oraz za obserwowanie mnie rrozett ♥.
Kolejne zamówienie powinno być dla -Daewi-, jednak ja potrzebuję chwili odpoczynku od smutów. Nie mogę pisać ich jeden po drugim, bo umrę! (ಥ﹏ಥ).
Dlatego kolejny będzie dla marchewka771 — Kuroko Tetsuya (Kuroko no Basket). Potem wrócimy na jeden smut i znów wymieszamy to z innym shotem itd.
Dajcie mi się przyzwyczaić, diabły rogate ಠ_ಥ.
⁜⁜⁜⁜⁜⁜⁜⁜⁜⁜⁜⁜⁜⁜⁜⁜⁜⁜⁜
Nigdy, nie wierzyłaś w bajeczki opowiadanie ci przez twoją siostrę, że jej pierwszym partnerem był jej mąż.
Zawsze ci o tym mówiła, gdy w telewizji pojawiały się jakieś seksualne sceny, powtarzając, że sama powinnaś czekać, aż poznasz kogoś z kim zapragniesz spędzić całe życie i dopiero z tą osobą powinnaś pójść do łóżka.
Cóż, nie było to głupie, ale już mało prawdopodobne — owszem.
Gdy byłaś młodsza, nie myślałaś w ogóle w tych kategoriach. Wtedy jakikolwiek facet był be, a szczególnie ci w twoim wieku. Aktorzy, idole, a szczególnie postaci z komiksów jednak już pulsowały się na wyższych miejscach. W końcu oni byli idealni — przeciwieństwo bez mózgów jakich spotykałaś na co dzień.
Było tak jednak tylko, gdy byłaś młodsza. W końcu i musiał nadejść ten etap byś zaczęła się interesować płcią przeciwną, a marzenie o nieosiągalnych istotach było czymś z czego musiałaś wyrosnąć.