Anime: D.Gray-Man
Zamówienie dla -kapitan-chmurka- — Male Reader x Lavi. Reader jest przyjacielem Allena, z którym podróżował gdy trenował z Crossem. Gdy poznają oboje Lavi'ego od razu się zaprzyjaźniają, no i razem obgadują Kandę za jego plecami. No i w pewnym momencie Reader zdaję sobie sprawę, że jednak coś czuję do naszego Królika. Kanda z Allenem ,, przypadkiem" pomagają im wejść na wyższy poziom relacji (w sensie, że doprowadzają do pocałunku).
POV: 3-osobowy
A/N - To mój pierwszy shot boy x boy! Kiedyś byłam zapaloną yaoistką, ale od kilku lat jestem totalną anty fanką xD. Cóż nadal jestem tolerancyjna i nie interesuje mnie kto się z kim spotyka, jedyne czego nie trawię to hardych yaoistek — mam traumę. I to naprawdę poważną traumę xD...
Laviego też cholernie uwielbiam. To mój idealny typ przyjaciela, z jakim dogadywałabym się niemal bez słów. Dokuczać komuś przyjacielsko? To moja specjalność xD.
A wy? Z kim byście się najbardziej dogadywali? Jaki charakter, a może przykład postaci?
+ Potrzebuję przytulić Mikiego! Kur...go jego mać. Mnie to w mandze już zniszczyło, a teraz zaczęłam wątpić w mainowanie Drakena qwq. Ten odcinek to za dużo dla mnie... Anyone hug him! (ಥ﹏ಥ)
Dziękuję za gwiazdki: goha72, Natiu348, marchewka771, saiko6669, cacoequatch, Misk4a, Powietrze_Dla_Ludzi, Obserwuje_Cie, siemacze, Arsene_Lupin1, -suigetsu-, ---Tenebris, __Yaaaoistkaaa__, juliev_2, shsjsjdjfa, Veronica_s00, suzumire, __Blanka__, kiciazet, RunaFushiguro, -kapitan-chmurka-, nira423, Wiktoria2506, AnimusPospolityQwQ, Ponderosity, Linkemon, Gasia0234, -mefisto-, MikaNamis, -wolnosc, malyziomeczek, Kanzashi_, pece09, igachanstaryukai, xDangouresxWOMENx, rrozett, TengolaCamisa, SimpujePostacie2D, chrumek02, Bellusia90 oraz Black_FluffyUnicorn ♥.