Anime: Tokyo Revengers
Zamówienie dla cacoequatch — Fluff. Relacja Partnerska. Reader od kilku lat jest z Chifuyu i pomaga mu w prowadzeniu sklepu zoologicznego. Niech będzie to powrót do domu po ciężkim dniu pracy, w którym nie mieli zbytnio czasu, by chociaż porozmawiać przez 5 minut. Reader jest miłą i pomocną osobą, ale potrafi być wredna.
POV: 2-osobowy
A/N - Wróciłam! Początkowo miałam zrobić sobie przerwę dla resetu mózgu ( grałam w gry i oglądałam seriale), ale jak miałam wrócić do pisania to się rozchorowałam xD. Jestem chyba jedynym przypadkiem, który znam, chorującym w lato i to co roku (Podobno tylko idioci chorują w wakacje, więc się zgadza xD). Katar i chore zatoki to powolna śmierć, nie potrafiłam się skupić na niczym. Zaczęłam jednak żyć i alleluja. Choruję naprawdę rzadko i jak mnie dopadnie to przechodzę to z mocą kilkunastu przeziębień, które mogłabym mieć w tym czasie. Przetrawienie takiej choroby daję masę energii, a ja powoli wracam do życia (przynajmniej tak mi się na dzień dzisiejszy wydaję)... A więc! Powoli wracamy do pisania! Tęskniliście ( ͡° ͜ʖ ͡° )?
Dziękuję za gwiazdki: Portorowa, marchewka771, kiciazet, __Blanka__, -kapit.an-chmurka-, Akane_Hideki, Shiirayuki-hime, cacoequatch, Misk4a, Usagi303, siemacze, Keruoo, HanaKozume ,goha72, Veronica_s00, _seungmi_, larosainsanguinata, Sh_iro, juliev_2, ---Tenebris, VioletRouge_, igachanstaryukai, -Daewi-, Aiko_Kisaki, shsjsjdjfa, nira423, Black_FluffyUnicorn, heromelia, malyziomeczek, suzumire, xxklaudiaxx137, Gasia0234, RunaSano, turbomarcin16, Navynnie, __Yaaaoistkaaa__, Safira_StarDragon, _budyn_winiary_, helovesoliwia, Powietrze_Dla_Ludzi, Obserwuje_Cie, Natiu348, -Makaronik-, Makreela, Kanzashi_, czerwony_gumball, SimpujePostacie2D, MikaNamis, Mori_Memnto, SofiKarusu, chrumek02, pece09, Kyomuraq, ilikewater02, Karo_Mak, pSyChIc00 oraz drakensimpsupermacy ♥.