136. Kibutsuji Muzan - Be careful with wishes

160 26 5
                                    

Anime: Kimetsu no Yaiba ( Demon Slayer )

Gatunek: Angst

POV: 2-osobowy

A/N - Ostatni odcinek sezonu... Wow. Trochę mnie boli, że finałowy arc będzie trylogią filmową, bo nawet nie wiem ile będzie trzeba na to wszystko czekać. Film na rok, dwa? Zapowiada się na 6 lat oczekiwania... Przynajmniej powinno to być ekstremalnie dobrze zrobione, ale to oczekiwanie i fakt, że no nie lubię chodzić do kina. Fajnie to wygląda na dużym ekranie i z świetną akustyką, ale ludzie to już problem. Jak byłam na filmie JJK to było tyle komentujących dzieciaków, że się tylko irytowałam, co nie dało mi się wczuć w film. Wole jednak oglądać w zaciszu domowy, ale to też będzie trzeba czekać, aż pojawi się na jakiejś platformie... Problemy introwertyków.

+ Zmieniłam ostatnio pracę, po dość długim czasie i teraz mam trochę zamieszania z ogarnięciem wszystkiego, badania, zmiany, dojazdy. Strasznie mnie zdenerwowali już na wstępie, bo coś mi obiecano na samej rozmowie kwalifikacyjnej, potwierdzono w wiadomościach, a finalnie Kierownik stwierdził, że no nie pasuje to jemu i kij mi w oko. Jakby specjalnie na to się zdecydowałam by się tam zatrudnić, a już na początku zostałam oszukana xD Zapowiada się na bardzo zły start, ale takie czasy, że ciężko z robotą. Kiedyś pracodawcy się starali by zachować pracowników, a teraz to pomimo obietnic i mojej złości na oszukanie, nie zostałam przeproszona, a nawet powiedziano mi, że mogę sobie przemyśleć czy chce tu pracować w takim wypadu. Takie... Albo robisz jak nam pasuje, albo sayonara xD. Jestem w szoku przez niektórych bezczelność. Nie obiecuje się czegoś, skoro nie można tego zapewnić i tyle. Sorry, musiałam się wygadać ಥ_ಥ.

Dziękuję za gwiazdkiMakreelaoliwkajan-kapitan-chmurka-SinEmociones386StrofkaaArzu_MathersObserwuje_CieBitirirudeoczyshoska-Daewi-Shiirayuki-himedoniczkaZkwiatkiemAloneDreamerGirlzochnaspieprzony_pierdolnikNegulaSafira_StarDragonNicki_Rinmarchewka771_seungmi_MajaWilk7Luo-senpaiArsene_Lupin1_my_waifu_is_deadmagdasigma oraz LUBIEM_JESC_SZKLO ♥.

Dodanie do biblioteki: NikolaSzczerba0Shiirayuki-hime oraz _ratatuj_sigma_ ♥.

Oraz obserwowanie: Aga0009 ♥.

««««««««««««««««««««««««««

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Jul 06 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Various x Reader: Oneshot's PLOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz