64. Todo Aoi - Rival

390 44 14
                                    

Anime: Jujutsu Kaisen

Zamówienie dla Linkemon — Reader jest fanką Takedy, poznają się z Todo i razem się nią jarają. Może być też jakoś zaznaczone, że Reader się mu podoba z tego powodu.

POV: 3-osobowy

A/N - Shot z Todo miał być jako czwarty w tej książce, ale wtedy zdecydowałam się na przerzucenie z JJK x Reader na Various x Reader. Pomysł był dość podobny do tego, więc już mam ogólny zarys... Nawet nie pamiętam już, dlaczego go nie dokończyłam.

Dziękuję za gwiazdki: suzumirePowietrze_Dla_LudziBlack_FluffyUnicornObserwuje_Ciemarchewka771Veronica_s00saiko6669kiciazetMisk4acacoequatchnira423Wiktoria2506juliev_2HanaKozumeRunaFushiguromalyziomeczekAnimusPospolityQwQMikaNamisNatiu348---Tenebrissiemacze-wolnoscKanzashi_ oraz pece09 ♥.

Następny rozdział będzie dla Powietrze_Dla_Ludzi — Kawata Nahoya vel Smiley (Tokyo Revengers). 

⁙⁙⁙⁙⁙⁙⁙⁙⁙⁙⁙⁙⁙⁙

Spotkania z idolami były nieodłączną częścią kultury Azji. Uścisk dłoni, wspólne zdjęcie czy autograf — marzenie każdego z fanów.

Jednak nie tylko to robiło z tego coś wyjątkowego, a fakt poznania innych ludzi mających podobne zainteresowania do naszych własnych. Statystycznie, najwięcej przyjaźni czy par powstawało właśnie przez takie eventy, a h/c-włosa nie mogła w tym aspekcie się nie zgodzić. W końcu sama poznała przez nie wielu przyjaciół, a także kilkoro byłych chłopaków.

— Jesteś ostatnia w kolejce do Takedy-chan? — Dziewczyna uniosła wzrok na dużo wyższego chłopaka.

— Owszem! Też jesteś jej fanem? — Uśmiechnęła się przyjacielsko, wyciągając dłoń. — Jestem L/N Y/N, fanka Takedy-chan od debiutu!

— Todo Aoi, również fan od debiutu! — Jego oczy zaświeciły się, gdy delikatnie ściskał jej dłoń.

Szatyn zawsze miał lekki problem z dziewczynami. Nie chodziło już nawet o to, że jedyna do jakiej smalił cholewki była Takeda, z którą we własnej głowie planował ślub, a o sam fakt, że nie wiedział jak je ,,zakwalifikować". W końcu nie każdej pasowałoby pytanie — Jaki typ kobiet lubią? Wszystko zależało od preferencji, a w drugą stronę nigdy nie próbował.

Various x Reader: Oneshot's PLOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz