Anime: Jujutsu Kaisen
Zamówienie dla Obserwuje_Cie — Smut/Lemon. Akcja dzieje się w starych czasach. Reader została wydalona z wioski za morderstwo. Jak chodziła sobie po lasku, bo co miała innego robić — to spotkała Sukune, który się nad nią zlitował i jej nie zabił. Reader jest podobna do Nobary.
POV: 3-Osobowy
A/N - Po tym opisie nie potrafiłam wykreować niczego normalnego, a wręcz wyszło mi coś anormalne. Sukuna u szczytu swoich złych dni i Reader, która nie potrafi trzymać języka za zębami. Nie wiem jak mogłabym to zrobić jakoś przyjemniej, wybacz xD. W końcu Sukuna to ten zły, nie? Ostrzegam przed szkodami psychicznymi, więcej nie mogę.
Dziękuję za gwiazdki: Obserwuje_Cie, Safira_StarDragon, __Blanka__, _seungmi_, Kanzashi_, RunaFushiguro, marchewka771, -kapitan-chmurka-, saiko6669, rrozett, Shiirayuki-hime, Natiu348, Black_FluffyUnicorn, Akane_Hideki, fansybitch, __Yaaaoistkaaa__, VioletRouge_, nira423, siemacze, HanaKozume, MikaNamis, -mefisto-, SimpujePostacie2D, N4nik4_, goha72, Keruoo, Bellusia90, twoj_stary_winiiary, suzumire, Misk4a, ---Tenebris, -Daewi-, kiciazet, nikolaxia oraz Powietrze_Dla_Ludzi ♥.
Oraz obserwowanie mnie przez Safira_StarDragon ♥.
Kolejny rozdział będzie dla Powietrze_Dla_Ludzi — Mitsuya Takashi ( Tokyo Revengers).
⸭⸭⸭⸭⸭⸭⸭⸭⸭⸭⸭⸭
— L/N Y/N. Zostajesz za swoją zbrodnię skazana na wygnanie! — Najwyżej utytułowany mężczyzna, wydał swój wyrok. — Następnym razem, gdy tu się pojawisz, czeka cię kara śmierci!
Nie miała zamiaru tu nigdy więcej wracać, a tym bardziej udawać, że żałuje swoich czynów. Uważała, że miała rację mordując tego świniaka, który śmiał się nazywać mężczyzną. Tylko się broniła, gdy ten próbował ją skrzywdzić, a teraz musiała zapłacić za to karę? Nienawidziła tego świata.