Anime: Tokyo Revengers
Zamówienie dla Powietrze_Dla_Ludzi — Fluff. Są w związku małżeńskim i mają już jedno dziecko + Reader jest w ciąży.
POV: 2-osobowy
A/N - O tak! Boże jak nie odczuwałam dawno przyjemności z jakiegoś zamówienia. Nie dość, że moja Fluffy kulka Takashi to jeszcze tematykę, którą uwielbiam ( chociaż tylko w ficzkach xD Jestem totalnie antyrodzinna i dzieciowa). Może to kwestia wieku? Znacie ten stan, że większość waszych znajomy ze szkoły ma już partnerów na całe życie i dziecko? Wtedy facebook to wystawka na zdjęcia ze ślubów i dzieci. A wtedy ty, conajwyżej, możesz wstawić zdjęcie tego co jadłaś na obiad xD.
Ale wracając! Moco Fluffa, doprowadźmy kilka osób do cukrzycy! (Tak powiedziałby Bohater czy Villan? ಠ_ಠ)
Dziękuję za gwiazdki: Keruoo, Misk4a, igachanstaryukai, -Daewi-, cacoequatch, Ravtee, Obserwuje_Cie, kiciazet, Arsene_Lupin1, -kapitan-chmurka-, Veronica_s00, rrozett, Gasia0234, shsjsjdjfa, Makreela, Akane_Hideki, marchewka771, __Blanka__, VioletRouge_, Powietrze_Dla_Ludzi, ---Tenebris, Safira_StarDragon, __Zniszczona__, siemacze, oraz _seungmi_.♥
Kolejny rozdział będzie również dla Powietrze_Dla_Ludzi — Jean Kirstein ( Attack on Titan).
⸟⸟⸟⸟⸟⸟⸟⸟⸟⸟⸟⸟⸟⸟⸟
Nigdy nie marzyłaś, że kiedykolwiek będziesz w długoletnim związku i to ze swoją pierwszą miłością. A jednak tak się stało.
Nie mogłabyś powiedzieć, że było to zawsze piękna droga, ale nie żałowałaś żadnej z podjętej decyzji. Dzięki temu właśnie miałaś kochającego męża, który gotów był wskoczyć za tobą w ogień i równie cudowną córeczkę, która zainteresowania zdecydowanie przejęła po tatusiu — typowa córeczka tatusia.
— Mamo! — Fioletowowłosa przybiegła do kuchni, w której przygotowałaś obiad.
— Co się stało, D/N? — Kucnęłaś z trudem przed dziewczynką, gdyż twój sporych rozmiarów brzuch utrudniał ci coraz więcej czynności.
— To prawda, że będę miała braciszka?! — Jej oczy błyszczały. — I będę mogła się z nim bawić i szyć mu lalki?! — Zaśmiałaś się.
— Owszem, kochanie. Będziesz musiała o niego dbać, tak samo jak ja z tatą dbamy o ciebie. — Zasalutowała z dumą.
— Taaaaaaak~! Będę nawet dzielić się z nim słodyczami! — Widziałaś pasję w jej oczach, co tylko cię rozczuliło.