1.

10.2K 310 141
                                    

Merhaba.
Yine yeni bir kurguyla buradayım.
Bu sefer cidden yazacağım bak yemin ederim. Yazmazsam eğer gerçek ismimi ve soyismimi açıklarım.(Aman ne önemli)
Neyse.
Yine çok heyecanlıyım ben.
Cinsellik bayağı iyi var.
Bol bol ağlayacaksınız bu kitapta. Tabi bazı ruh hastaları ağlanacak yerde kahkaha atıyormuş. Aynı ben. Umarım ağlarız...
Ve,iyi okumalar❤
.
.
.

Kahvaltısını yaparken,tekli koltuğa oturmuş annesini sersem bir şekilde izliyordu yine Erkin.

Her gün aynı şeyler yaşanıyordu.

Annesi, gece yarısına doğru işten eve gelir.Sabahın erken saatlerine uyuyan oğlunu ve küçük kızını bağırarak uyandırır. Bir iki kahvaltılık malzeme çıkartıp onların, oje sürerek kahvaltı yapmasını bekler. Küçük bir kavga çıkartır. Ardından kızını saati gelmeden okula götürür ve oradan işine geçerdi.

Erkin ise o kavga bittikten sonra çantasını aceleyle toplar,okula gider ve gelirdi.
Akşama doğru, ilkokula başlamış kardeşini okuldan alır,ona yemek hazırlar yedirir, yatırırdı.
O da yatardı.
.

Erkin'in aklına gelenlerle ağzındaki lokma büyüdü de büyüdü. Zar zor ağzındakini yutup ayağa kalktı.
Çeşmeden doldurduğu suyu içerken,kardeşinin saçlarını okşadı.

"Anne"

"'Hm?"

"Okulun dönem başında verilmesi gereken kitap paralarını vermem lazım artık"

"Kaç liraydı o zımbırtılar?"

"450"

Orta yaşlarındaki kadın kaşlarını çatıp,elindeki oje fırçasını kenara koydu.
"Ne demek 450?"

"Bayağı 450 işte"

Kadın saçlarını, tırnaklarını değdirmemeye çalışarak omuzlarına attı.
"Bıktım senin kitap paralarından. Aldığım paraları senin kağıtlarına harcamak istemiyorum. Bu evin kirası,mutfağı,çalışan makineleri,kardeşinin ilaçla-"

"Tamam"

Erkin elindeki suyu sakinlikle tezgaha bırakıp kardeşinin parmağına taktığı tokayı aldı.
Sarı dalgalı saçlarda ellerini gezdirip nazikçe yukarıda toplamaya çalıştı.

"Abi sıkma fazla. Eve gelince acıyor"

"Ama okulun bahçesinde seni toplu bir şekilde beklerken,saçların yolunmuş gibi bana doğru koşuyorsun.Hm?"

Küçük kız kıkırdayıp abisine doğru döndü.

"Çünkü İlayda saçlarımı dağıtıyor"

Erkin kaşlarını çatıp yerinde duramayan kardeşinin omuzlarından tutup sandalyeye sabitledi.
Hızlıca çok sıkı olmadan sarı saçları toplayıp ellerini geri çekti.

"İlayda'ya kızıyım mı?"

Küçük kız hayır anlamında kafasını iki yana salladı. Bu sayede bağlanmış sarı saçlar, iki defa sağ sol omzunu turlayıp çevreye güzel bebek kokusunu yaydı.

"Üzülür"

Gülümseyip kafa salladı abisi.
Duvardaki saate bakıp giyinmek için odasına koşturdu.
Odanın içinde bir dakika bekledikten sonra annesi kapıdan içeriye girdi.
Kıyafet dolabını açıp giyisilerde göz gezdirdi.

"Bugün beden var mı?"

"Yok"

Annesi kafa sallayıp bol siyah bir badi ve yine bol siyah keten bir pantolonu eline tutuşturdu.

"Yağmur yağmış yine,suların topladığı yerlerden gitme.Okulda koşma,terleme. Tamam mı?"

Çocuk yutkunup kafasını salladı.

Annesi yüzünü buruşturup istemeyerek de olsa o soruyu sordu.

"Adet gününe ne kadar var?"

"Bilmiyorum. Düzensiz"

"Nedenki? Neyse bunun için doktara falan görünmek gerekir. Ben bir ara genç bir kızıma gidiyormuşum gibi gider sorarım"

Oğlu mahçup bir şekilde yüzünü eğse de umursamadı kadın.

"Çıkar kıyafetlerini"

Erkin utansada odasının kapısına bakıp soyundu.
Beyaz vücudu annesinin bakışından  pembeleşmeye başladığında ellerini iki yanında sıktı.

"Şu vücuda bak" annesi üzüntüyle yüzünü yere eğdi.

"Vücudundaki her bir parça kadınlarda var Erkin"
Genç çocuk annesinin dedikleriyle yutkunmaya çalışsada başaramadı.

"Anne?"

Bera kilitli kapıyı tıklatınca ikiside kapıya döndü.
Annesi yerdeki kıyafetleri kucağına fırlattı.
Üzerine atlet geçiremeden kıyafetlerini giyindi.

Annesi kapıyı açıp Bera'yı kucağına aldı.

"Gidiyoruz biz. Sende çık"

"Tamam"

Kapı açılıp kapandı.

Erkin dudaklarına baskı uygulamamaya çalışarak dişlerini sıktı.
Ardından hiç beklemeden evden anahtarıyla ayrıldı.

........
Son

Nedir bu kitap?
Bu kitap çok karışık. Kafamda sahneler belirlensin diye,notlar alacağım bir yerlere.

Müdür yardımcısı ve bir öğrencinin tutkulu mu desem,dramlı mı desem,tatlı mı desem ne desem bir ne desem sjkdkddk aşkı yaşanacak

Ukenin yaşını bir büyüttüm 18 yaptım.
Yazılan bazı unuttuğum sahneler için çok iyi oldu bu.
Semenin yaşı aynı 29.
Bu kadar.

Verta.

Gözyaşları Da Durur-GayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin