6.

4.4K 207 56
                                    

İyi okumalar.
.
.
.
.

Kollarını sıraya koyup başını kollarına yatırarak yüzünü camdan tarafa döndürdü.

Şimdiki ve bir sonraki ders beden dersiydi. Hocasından zar zor izin alıp sınıfa çıkmıştı.
Güneş olsaydı belki okulun etrafında dolaşarak vakit geçirebilirdi ama hava her an yağmur yağacak gibi duruyordu.

Ve evet tahmin edildiği gibi yağmur yağmaya başlamıştı.

Son ders beden dersiyle kapanacağı için de çıkmıyordu aslında. Eve gittiğinde annesiyle bir tartışmaya hazır değildi. Zaten annesi de bu aralar işinden hep erken çıkıyordu.

Dudaklarını yalayıp gözlerini kapattı.

O severdi yağmuru ve kapalı havaları. Dışarı çıkamaması çok üzücüydü.

Annesine çok öfkelensede annesiydi işte. Ne diyebilirdi ki?
Onu haklı da buluyordu. Yağmurlu havalarda üzerine düşen her bir damlada kıyafetleri üzerine yapışacaktı. Bu da şişkin göğüslerini belli edecekti.
Bu biraz utanmazcaydı.
Ve annesi ne mahcup olurdu insanlara karşı.

Erkin,dalmışken sınıf kapısı hızla açıldı. Çoğunluk kız sesinin gülüşmeleri ve konuşmalarıyla olduğu yerde irkildi. Ama hareketsiz durdu.

"Off şuna bak üzerime çamur attı bildiğin gerizekalı Okan"

"Kanka bence sana aşık ya"

Kahkahalar etrafı sardığında Erkin gözlerini kapattı.

"Off umarım aşık olduğu için atmış olsun bu çamuru"

Erkin'e,göre bu çok çocukcaydı. Kim aşık olduğu için sevdiği kişinin üzerine çamur atardı ki?
Lise sondaydılar ama sınıftaki kızların hatta okuldaki kızların ve erkeklerin çoğu ilkokulda havası veriyordu.

Nefeslenip yüzünü biraz daha sıraya gömdü.

Kızların arka taraftaki sıralara kurulduğunu hissettiğinde Erkin,gözleri kapanmaya başlamıştı.

"O iki kız lezbiyendi değil mi?"

Tam artık her şey sustuğunda,karanlığa gömüleceğinde duyduğu sesle gözleri açıldı.

"Evet el ele görmüştüm onları"

"Gamze doğru söylüyor. Bende gördüm. Çok rahatlardı. Tepki alırız mı diye hiç düşünmemişlerdi."

"Çoğu kişi onlarla arkadaş olmuştu"

"Değil mi. Hatta bizde lezbiyeniz diye etrafta konuşanlar vardı. E durum ciddileşince de müdür onları okuldan attı."

Erkin,pür dikkat dinlediği kızlar susunca gözlerini kapattı.

"Neyse ya konuşmayın onları. Onlara benzeyip lezbiyen oluruz falan"

Hepsi kahkaha attığında Erkin'in, gözlerini şaşkınlıkla açtı.

İyide onlara nasıl benzeyebilirlerdi ki?
Lezbiyenlik bir yönelim değil miydi?
Bu kızlar ne saçmalıyordu acaba?
Erkin, yanlış mı biliyordu yoksa?

"Ama kanka iyi bir yanı ise çok kişi seninle arkadaşlık kuruyor. Dikkat çekiyorsun. Konuşuluyorsun. Bazı mallar yüzünden ilgi görüyorsun. Bunu yapsak varya ne ünlü oluruz be"

"Of sus Allah korusun. Biz zaten çok konuşulan kişileriz gerek yok bu beyinsizce şeylere"

Kübra'nin kurduğu cümlesinden sonra zil çalmasıyla sanki öğrenciler bu anı bekliyormuş gibi sınıfa art arda girdiler.

Gözyaşları Da Durur-GayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin