5.

4.5K 225 38
                                    

Merhaba❤❤

Onur ayımız kutlu olsun.🏳️‍🌈❤
Sevelim,sevilelim. Mutlu ve  huzurlu yaşayalım. Kimsenin birbirini hor görmediği bir güzel haziran diliyorum.
Yönelimlerimiz yüzünden dışlanmayalım. Oto boka,bizleri ilgilendirmeyen hayatlara burnumuzu sokmayalım.😍❤

Güzel okumalar.
.
.
.
.
Erkin,kulaklıklarıyla müzik dinleyerek eve giderken yakalarından tutulup duvara vücudunun çarpmasıyla acıyla bağırdı.

Elini sırtına götürdüğünde karşındaki önüne barikat kurmuş dört kişiyi gördü.
Erkin,1.68 ise bu çocuklar en az 1.85 vardı.
Kaslı ve yapılı gözüküyorlardı.
Bu çocuklar onu yerdi.
Zaten niyetleri öfkeli bir şekilde nefes alıp vermelerinden belli oluyordu.

Yine ne yapmış olabilirdi?

Yutkunup kıyafetlerini incelediğinde iki sokak ileride bulunan okulun öğrencileri olduğu anlaşılıyordu.
O belalı okulun öğrencileriydi demek.

Gözlerini belli etmeden yan tarafına kaydırdığında,sarışın bir çocuk yan tarafa kayıp onu ittirdi.

"Ne oldu? Ne istiyorsunuz benden?"

Elleri ceplerinde olan ve dibine giren çocuklardan biri yüzünü yana yatırıp gülümsedi.

"Ulan..."

"Lan orospu çocuğu,Buğra'nın sevgilisiyle flört etmişsin ya"

Erkin,yüzünü yere eğip düşünmeye başladı.
İnsanlar onunla iki çift laf bile etmezdi. Flört etmek çok çok sonraki aşamaydı.

Acaba yine bir kantin olayına kurban mı gidecekti?

O böyle düşünürken,çocuklardan biri saçlarından asılıp yüzünü yüzüne yaklaştırdı.

"Ah saçım"

Erkin,saçlarındaki elin üzerine elini koyup çekmeye çalıştığında çocuk kafasını ittirip elini çekti.

"Bakın ben hiç bir şey yapmadım. Kimseyle de konuşm-"

"Kes çene çalmayı" biraz arkada duran çocuk öndeki iki arkadaşını itip,Erkin'in,dibinde durdu.

Buğra,elini cebine atıp sevgilisinin bulunduğu fotoğrafı karşısındaki ağladı ağlayacak olan çocuğun gözünün önüne getirdi.

"Tanıdın mı?"

Evet tanımıştı. Bugün son ders bittiğinde Erkin, çantasını toplarken sınıfa bu kız girmiş sınıf defterini almıştı. Almadan öncede Erkin'e, defter imzalandı diye sormuştu.
Erkin'de, evet demişti sadece..

Konuştukları sadece dört kelimeden ibaretti.
Flört yoktu ortada.
Sanırım kızın fazla kıskanç kısıtlayıcı bir sevgilisi vardı.

"Evet tanıyorum ama bir şey sormuştu. Onu cevapladım. Flört falan etmedim" Erkin,önündeki çocuğun dibinden sıyrılıp yürümeye çalıştığında yakalarından tutulmasıyla ofladı.

"Ya flört etmedim diyorum size"

Cümlesini tamamlar tamamlamaz gözünün altına yediği yumrukla yüzü yan tarafa savruldu.

Elini acıyan elmacık kemiğine koyup çocuklara şaşırarak döndüğünde, Buğra denen çocuk düz surat ifadesiyle geri geri adımladı.

"Sevgilimle konuşman bile hata"

Yüzünü iki yana sallayıp arkadaşlarına döndü.

"Ben etrafı kontrol ederim"

...

Gözyaşları Da Durur-GayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin