Bebekler yorum yapıp yıldızımıza da basalım. Boş boş okuyup gitmeyelim.🤝
Yani bir şöyle 10-25 yorum ve 10 oy falan gelse bölümler daha sık gelir. Sizin elinizde çoğunlukla. Ben yazarım. İki günde bir de bölüm atarım. Ama bunların gerçekleşmediğini bildiğimden komple wattpadi silip 2 hafta sonra dönerek böyle bölüm atıyorum..
Hadi iyi okumalar
.
.
.
.Ufak bir sevgi ne kadar kötüydü ki.
Bir insana zararı var mıydı?
Kimseyi ilgilendirir miydi?
Sevginin yaşı ve cinsiyeti olur muydu?
İstediğimiz kişiyi sevemez miydik?Erkin'e göre sevginin zararı da cinsiyeti de yaşı da yoktu. Kimseyi ilgilendirmez ve istediğimiz kişiyi sevebilirdik.
Ama arkadaki konuşan iki kız yüzünden aynı olan düşüncelerini sorgulamak zorunda kalıyordu.
Bilemiyordu belki de kendisi olaya çok iyimser düşüncelerle bakıyordu.
Derin bir nefes alıp elini attığı kuru otlardan biraz kopardı.
Onları birbirine bağlarken bacakları ağrıdığı için oturuşunu değiştirip bağdaş kurarak tekrar oturdu.
Kambur durduğu için sırtı çok fazla acıyordu ama arkadaki konuşan kızları da biraz daha dinlemek istiyordu."Ya abi böyle olur mu cidden.Hocan o senin be. Bu mu sevgi. Hastalık gibi bir şey"
"Aynen kanka ya. Baban yaşında sonuçta. Bilemiyorum yani ama her şeyi geçtim insanın midesi alır mı?"
"Almaz tabi. Düşünsene adamın buruşmuş siki lisede ki bir kızın içerisinde"
Arkadaşına bakarak öğürme taklidi yaptı sarışın kız."Hayır aptal onu demedim. Birbirlerine bakarken,sevgi dolu sözcükler söylerken insanın midesi alır mı dedim"
"Haa doğru evet"
Erkin konuşmanın çok farklı yerlere kaydığını fark edince ayağa kalkmak için kalçasını çimlerden kaldıracakken duyduklarıyla 1 santimlik boşluğu geri kapatarak tekrar eline çimlerden koparıp aldı.
"Ayrıca Nedim hoca çok seksi biri. Onun mu siki buruşmuş. Adam gayet genç,diri" bunları dedikten sonra genç kız uzaklara bakıp gülümseyerek kafasını salladı.
Bahsettikleri kişi Nedim hoca mıydı yani dedi Erkin içinden.
Nedense onu utandırmıştı hocasının hakkında duydukları.."Esra?"
"Ay ne var. Ben arzuluyorum kızım sadece. Sevgi falan beslemiyorum Hazal gibi."
Bir iki dakika ortalık sessizleştiğinde Erkin de ellerini kucağına koyup alayla dudaklarını kıvırdı.
Kadın kadının düşmanıydı cidden.
Yaşıtı bir kızı sırf hocasına karşı sevgi besledi diye cümleleriyle yerden yere vurup aşağılar. Bunun yanlış olduğunu söyler. Dedikodusunu yapar.
Kendisine gelince ise bunun normal olduğunu anlatmaya çalışırdı.Buna bu okulda çok fazla şahit olmuştu.
Gerçekten iğrençti.Onun sevgisi normal değilse seninde arzuların normal değil demek isterdi arkasını dönüp,ama kimseyle ters düşmek istemiyordu da.
"Neyse. Boşver onu şimdi. Şu önümüzdeki çocuk eşcinsel değil miydi?"
Esra'nın son cümlelerine doğru sesi kısılsada bahsettiği kişi duymuştu onu.Erkin'in omuzları gerilsede hareket etmeden yerinde durdu.
Allah aşkına onlar utanmadan dibindeki o hakkında konuşurlarken hiç bir çekince göstermiyorlardı. O neden çekinip de utansın ki."Hmm. Evet o"
"Abi bu nasıl gay ya. Hiç erkek topluluğunun yanında değil. Onların ağzına doğru düşmüyor. Yalnızca duruyor böyle. Ne bileyim biz bunun ifşasını falan yakalamayacağız mı hiç"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gözyaşları Da Durur-Gay
ChickLitİlgi duyulmayan ve sevilmeyen bir genç,ilgi ve sevgiyi hissedebilmek için yalan söyleyerek okulun içinde kendisinin gay olduğunu açıklar. Ve amacına ulaşır. Ama planlamadığı bir şey vardır ki,okulun Müdür yardımcısından etkilenmesi. Üstelik Müdür ya...