18.

2.9K 163 31
                                    

Merhaba.
Saatler arayla üç bölüm geldi.
Bu bölümler 16,17 ve 18'dir. Atlamayın.❤️
.
.
.
.

Yatağında yan dönerken bir anda gözleri açıldı.
Kaç saat uyumuştu,hava hâlâ koyu maviydi.

Yastığının altındaki telefonunu eline alıp ekranı açtı. Orta derecede olan parlaklık gözlerini yaşartırken yüzünü telefondan uzaklaştırdı.
Saat daha gece 3 buçuktu.
Oflayıp telefonu geri yastığının altına tıkıştırdı.
Uyumak için en rahat pozisyonunu almaya çalışırken bacaklarını kendine çekmesiyle alt tarafındaki ıslaklık kapalı olan gözlerini açtırdı.

Üzerindeki yorganı hemen atıp ayağa kalktı.
Dolabına zor gören gözlerle gidip kapaklarını açarak iç çamaşırı eşofman ve ped aldı.
Odasından banyoya geçtiğinde elindekileri makinenin üzerine yerleştirdi. Durumuna baktığında ilk günün çok zor geçeceğini anlamış olmuştu. Çantasına da ped koyması gerektiğini unutmamaya çalışarak hızlıca soyunup kendini temizledi.

Makinenin üzerindeki kıyafetlerini de alıp giyindikten sonra odasına geçti.
Çarşafını çıkartıp yere koyarken,yatağının alındığı günden beri çıkarmadığı naylonuna şükrederek baktı.
Yeni çarşaf serip kirleneni makineye atarken,hava hafiften aydınlanmaya başlıyordu.

Odasının camından dışarıyı izledi bir süre. Sonra geri çekilip güneşliği kapattı, okula kalan zamanı uyuyarak geçirmek için soğuk çarşafının üzerine keyifle yattı.
Üzerine yorganı çekip gözlerini kapattığında fazla uzun sürmeden uyumuştu.

...

"Erkin kalksana artık"

"Lan sana diyorum"

Kulağının dibinden gelen bağırma sesiyle yerinde sıçrarken yavaşça gözlerini açtı.

"Ne oluyor ya?"

Betül, elindeki okul çantasının fermuarını tek eliyle kapatmaya çalışırken oğlundan gelen saçma soruyla kaşlarını çattı.

"Okula geç kalıyorsun. Biz gideceğiz kalk artık."

Erkin,tamam anlamında kafasını sallayıp yastığının altındaki telefonunu alarak saate baktı. Cidden geç kalıyordu. Yarım saat sonra ilk ders başlayacaktı.
Ama hiç kalkası da yoktu yerinden. Karnı ağrıyordu.

"Karnım ağrıyor"

"Hap iç Erkin. Bunu da ben mi söyleyeyim sana."

Arkasını dönen Betül,aklına gelenlerle yatakta büzüşen oğluna döndü.

"Uzun zamandır ilgilenmiyorum seninle. Çıkar üzerindekileri. Ben de kıyafetlerini kontrol edeyim"

Erkin,yorganı çenesinin ucunda iki eliyle tutarak ayaklarını kıpırdatıp başını yorganına gömdü.

"Giyindiklerime dikkat ediyorum. Kendimi belli edecek hiç bir şey giyinmiyorum merak etme. Ve nereden çıktı bu birden soyunma işi. Uzun zamandır yoktu."

Rahatsızlıkla ellerini yorganın içinde birbirine sararken kıyafetinin kol kısmını eline kadar çekiştirdi.
Geçenlerde o elleri görmesini istiyordu. Üzülüp iyi davransın diye uğraşmıştı ama annesi yüzüne bile zor bakıyordu ki,ellerini görsün.
Sonrada, görse aciz olmaktan öteye gitmeyeceğini anlayıp boşvermişti. Saklıyordu.
Ve o regl olmuştu.
Asla görmemeliydi.

"Şey...Anne?"

"Bunları giy"

Betül,eline aldığı aşırı bol kıyafetleri oğlunun yatağına atarken onun soyunmayışına oflamıştı.

Gözyaşları Da Durur-GayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin