Gökhan

27 1 0
                                    

Sabah harika kokularla uyandı Peri. Aşağı indiğinde Mine sofrayı kuruyor, Ayşe abla krep yapıyordu.
Ayşe: Günaydın Peri Hanım Kızım. Anahtari vardı evin bizde. Hiç rahatsız etmedik sabahleyin sizi geldik düzenledik buraları da.
Peri: iyi yapmışsın ayşe abla. Günaydın herkese. Mustafa abi günaydın, hoşgeldin. Hadi otursanıza sofraya.
Beraber kahvaltı ettiler. Daha sonra Peri ilaçlarını aldı ve Mineyle çıktılar. Telefon çaldı.
P: efendim babacım.
S: istanbula geleceğim.
P: neden?
S: hastasın babacım
P: hayırr. İyileştim gerçekten. Hem lahana ekmiştin yeni. Onlar kötü olur. Gelme buraya. Lara'nın sözü geçsin ben gelirim.
S: söz ver
P: söz Sezgin Bey, söz
S: tamam babam. Hadi dikkat et kendine. Bugünkü toplantı metnini bana mail at.
P: duydun mu Mine?
M: duydum Peri Hanım. Yollarım Sezgin Bey.
S: tamamdır kızlar kolay gelsin.
.
.
Şirkete geldiklerinde Lara onu bekliyordu. Peri şaşırdı.
P: Hoşgeldin.
Lara tuhaf görünüyordu. Periye sarıldı.
L: Peri, ben hamileyim.
P: ne?
L: bu cumartesi söz var, düğün hakkında hiç konuşmadık. Ben.. Turgay'a da bi şey diyemedim. Sana geldim.
P: Lara sen kafayı mı yedin? Sen liseyi bitireli ne kadar oldu da hamilesin, evleniyosun, sözleniyosun? Sen... off Lara
L: bilmiyorum Peri bir şey söyle.
P: Turgaya söylemelisin. Gerekirse sözü yapmayın. Birkaç haftaya evlenin. Ne diyebilirim.
L: off her şey çok zorlaştı..
.
Kapı çaldı içeriye Mine girdi elinde bir poşetle.
M: Peri Hanım size sahlep ve boza gelmiş.
P: kimden gelmiş?
M: Aa yazıyor sadece
Lara: o kim be?
P: arkadaşım. Sağol Mine çıkabilirsin poşeti şöyle koy.
Lara: ben de gideyim Peri.
P: tamam. Lara, gel sana bir sarılayım. Üzme kendini tatlım. Hallederiz.
Sarıldılar, Lara çıktı. O sırada bir mesaj düştü telefona
Aa: bu kış ayında sahlep ve boza içilmeyecekse ne zaman içeceğiz? Ha bu arada bu sefer sokaktaki çocuklara dağıtmana gerek yok meyveleri dağıttığın gibi. Onları da hallettim.
Aa bir fotoğraf gönderdi >aç
Peri: çocukların hepsine boza mı aldın?
Aa: hayır canım. Önce yemek yedirdim. Sonra Peri ablanız size boza yolladı diyip boza aldım. Baya da kalabalık bi ekip olduk biz di mi? Baksana 50 kişi varız.
Peri: sen hiç normal bi adam değilsin
Aa: ne var ya hu? Sevmedin mi? Yüzünde bi tebessümle ekrana baktığını biliyorum. Ha, korkma odana kamera falan koydurmadım. Sadece his.
Peri: odamı özel temizlettim zaten. Kamera ya da kayıt cihazı olsa, bulmuşlardı.
Aa: o kadar güvenmiyorsun yani bana.
Peri: adını bile bilmediğim birine fazla bile güveniyorum bence. Yolladığın paketi imha etmedim🤷🏻‍♀️
Aa: Gökhan
Peri: soyismin yok mu?
Aa: çok şey merak ediyorsunuz Peri Hanım. Bozanızı için, afiyet olsun.

Aa kişisi Gökhan olarak değiştirildi

Peri, akşam Mineyle birlikte eve döndüğünde beklemediği bir sürprizle karşılaştı. Sezgin Kazanır gelmişti.
P: baba?
S: kızım dayanamadım. Hastaydın, kafan da bozuk gibi geldi bana. Atladım geldim ya.
P: babacım daha gideli ne kadar olmuştu ki? Niye yordun kendini?
S: pek mutlu olmadın sanırım
P: aşk olsun. Şaşırdım sadece. Iyi ki geldin.
S: iyi ki geldim ve sana sevdiğin yemeği yaptım. Rostooo
P: üstümü değişip iniyorum hemen.
Beraber yemek yediler. Akşam Mine toparlanıp eve geçmek istedi. Zaten kedisini de özlemişti. Ayşe Hanımlar da yatınca baba kız baş başa kaldılar.
S: Çınar'ın hic lafını etmedin? Hasta değil misin, niye yanında değil?
P: biz.. ayrıldık baba.
S: ne? Bana niye söylemedin? Neden ayrıldınız? Konuşsana Peri.
P: aldatma.
Sezgin Bey ayaklandı. Elindeki kadehi fırlattı.
S: ne demek aldatma Peri? Seni nasıl aldatır? Ben onu bulup elini kolunu bağlayıp Sarayburnundan nasıl denize atıyorum izle sen. Sen gör. Telefonum nerde benim Bekiri ariycam.
Sezgin bey telefonu aramaya başladı.
Peri ne yapacağını bilemedi. Babasını tutmaya çalışıyordu, ama Sezgin Bey duymuyordu. En sonunda
Peri: baba aldatma yüzünden bitti. Ben aldattım.
Sezgin Bey duraksadı.
S: nasıl sen aldattın? Kızım doğru düzgün anlatır mısın?
P: kızgındım Çınar'a. Bir arkadaşımla yakınlaştık o ara. Konuştuk, buluştuk. Çınar da öğrenince bitirmek istedi.
Sezgin Bey kahkaha attı.
S: Peri, ne yalan söyleyeyim sevindim. Benim o tembel çocuğu hiç gözüm tutmamıştı. İyi çocuktu falan ama, senin yanına yakışmıyordu. Yine aldatman hoş bir davranış değil. Ahahah Peri, akşam akşam katil ediyordun beni. Kızı aldatmış, babası vurmuş çocuğu diyeceklerdi arkamızdan
Peri zoraki gülümsedi. Az önceki sinir harbini bu şekilde yatıştırması ona da sürpriz olmuştu. Bi süre içkilerini yudumlayıp televizyona baktılar. Sessizliği bozan Sezgin Bey oldu
S: hâlâ görüşüyor musunuz öbür çocukla? Adı ne?
P: yok, kısa bir şeydi öyle
S: Peri.. yeme beni. Birkaç gündür dalgınsın da sen. Söyle bakayım kim bu çocuk nereden tanıyorsun? Çınar gibi sapsarı çirkin bir şey mi?
P: esmer.
S: belli bahsetmeyeceksin. Sustum.
P:Biz de birbirimizi uzun süredir tanımıyoruz baba. Tanışalım, siz de tanışırsınız.
Ne diyordu Peri? Daha birkaç saat önce adını öğrendiği adamı babasına söylemek.. deli cesaretiydi. Bir de esmer demişti. Adam belki de sarışındı, belki kızıldı. Bilmiyordu ki. Sezgin Bey uyumaya çıktı. Peri telefonu eline aldı.
Gökhandan mesaj vardı.
G: Uyudunuz mu Peri Hanım?
P: hayır. Sen, esmer misin?
G: sen beni merak etmeye mi başladın?
P: Gökhan soruma cevap ver
G: resimle mi?
P: hayır, ne ergen gibi birbirimize resim atıp 'keşke yan yana olsaydık' mı diyeceğiz?
G: resim atmadan söyleyeyim. Keşke yan yana olsaydık.
P: anlaşıldı. Kendime başka esmer bulacağım.
G: hayırdır Peri gece gece. Ne esmeri? Kimi buluyosun? Esmer değilsek boyatırız kafayı. Esmer lazımsa esmerim. Sarı lazımsa sarıyım.
P: esmer lazım.
G: şöyle söyleyeyim, Eda Taşpınar bir, ben ikiyim.
Peri gülümsedi. Gökhan'ın aklına böyle cümleler nereden geliyordu.
G: hayırdır gecenin bu saatinde bi esmer neden lazım oldu? Su değil, tuz değil. Komşudan isteyecek kadar acil sanki?
P: babama bi erkek arkadaşım olduğunu söyledim
G: o, ben miyim? Yarın isterim babandan. Ben miyim?
P: senin adın geldi aklıma o ara onu söyledim.
G: geliyim. Babanın yanına.
P: seni daha ben görmedim. Babamla mi tanışmak istiyorsun?
G: sen, benimle tanışmak istiyor musun?
P: hayır. Bilmediğim etmediğim adama nasıl güvenip buluşayım?
G: senin istediğin yerde, senin istediğin saatte, senin istediğin ortamda buluşalım.
P: buluşunca anlatacak mısın beni nereden tanıdığını?
G: senden gözlerimi çekip "maşallah" demekten konuşabilirsem evet.
P: Ataşehirdeki Lumi Restorantta. Saat 14.00'da yarın.
G: Peri ben öğlen uykuya daldım. Biraz içim geçti koltukta. Hâlâ uyuyorum di mi? Sen bana buluşma mı teklif ediyorsun?
P: evet, gelmeyecek misin?
G: saçmalama Peri. Şimdiden hazırlanıyorum. Hatta geç kalmam, hazırlanıp çıkarım.
P: yarın dedik
G: ben hazırlanayım. Geceden gider beklerim.
P: alemsin. İyi geceler
G: iyi geceler. Yarın görüşürüz.
Peri, buluşmaya elbette gitmeyecekti. Bu Restorant hep gittiği bir yerdi. Sahibi Eslem Hanımla arkadaşlardı. Eslem Hanım'ın odasında kamera görüntülerini izleyecek, daha sonra Gökhan aradığında kim olduğunu görecekti. Sadece merak ediyordu. Buluşmaya hiç niyeti yoktu. Babası Gökhani elbet soracaktı. Yürümedi, ayrıldık derdi. Plan gayet iyiydi..
.
.
07.40
Gökhan: Ben geldim bekliyorum.
Peri: Gökhan? 2'de dedik.
Gökhan: tamam sen 2de gel. Ben kahvaltı da ederim. Beklerim seni. Bu seni ilk bekleyişim değil.
Peri: şaka yapıyor olmalısın.
G: kahvaltı ettin mi?
P: hayır şirkete geçiyorum.
G: peki. Bekliyorum seni.
.
Peri gülümsedi. Bu adam psikopat mıydı, deli miydi? Gerçekten anlamıyordu. Şirkete geldiğinde masasında kahvaltı tabağı buldu. Ve bir tabak patates kızartması. Üzerinde "sensiz boğazımdan geçmeyecekti. Afiyet olsun.
Gökhan" yazıyordu.
Peri çok garip hissediyordu. Hiç hissetmediği bir duygu. Aşk mıydı acaba bu? Hic görmediği birine? Ne alakası vardı? Meraktı, belki de heyecan. Ama aşk değildi. Yok yok olamazdı.

Saat 1'e doğru şirketten çıktı. Restoranın arka kapısına geldiğinde saat bir buçuktu. Eslem'in odasına çıkıp bir arkadaşına şaka yapacağını kameradan izlemesi gerektiğini söyledi. Eslem bilgisayar ekranını Peri'ye çevirip birer kahve söyledi. Sohbet ederlerken saat 2de Peri'nin telefonu çaldı. Ve ekranda telefonla konuşan kişiyi görünce şaşkınlıkla baktı. Gökhan? Gökhan o muydu?
.
.
.
.
Peri neden şaşırdı ve Gökhanın yanına gidecek mi? Gökhan her şeyi anlatacak mı? Göreceğizzz bi sonraki bölümdee🥰

PERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin