O Mutlu Olsun

16 2 2
                                    

Bu bir ara bölüm, geçiş bölümü gibi düşünün, asıl olayların olduğu diğer bölümler de yükleniyoooor. Keyifli okumalar🙈

Peri'den...

Berbat geçen bir uçuştan sonra Londraya inmiştim. Saatler süren uçak yolculuğumda gözümü bir an olsun kırpmamıştım... gözlerim her kapandığında Serdarla olan mutlu anılarımız geliyordu gözümün önüne. Serdarın yüzü beliriyordu ya da.. açık kahve saçları, bal rengi gözleri, güzel kemikli yüzü, sol yanağındaki gamzesi.. derin bir iç çektim valizle yürürken. Kapıdan çıktığımda kol çantamdan güneş gözlüğümü çıkarıp taktım gözüme. Gözlerim kıpkırmızıydı. Cihan beni böyle görmesindi.. Kapıdan çıkınca biraz ilerledim. Cihanı seçemedim kalabalıkta.

"Perikızııımmm" diye bağırdı arkamdan bir ses.. valizi bırakıp arkamı döndüm. Bana doğru koşar adım gelen Cihanı görünce zoraki gülümsedim. Özlemiştim eşeği!

"Cicoo" dedim yapay bi neşeyle. Kollarını belime sarıp beni iki tur çevirdikten sonra yere bırakıp saçlarıma öpücük kondurdu.

"Kızım kapıdan çıktığın gibi soldaydım. Beni görmedin, bastın gidiyosun"

"Bilmem, dikkat etmemişim" dediğimde çoktan valizi bir eline, beni diğer kolunun altına almıştı.

"Leyla sana mantı yaptı. Yani kendi açmadı tabi ama aldı haşladı işte. Seviyosun diye. Açsındır"

"Çok değilim aslında.. sağ olsun"

"Sana birkaç ev baktım, aralarından seçersin kendine uyanı. Biri bizim sitede. Baban öyle söyledi, ayrı bi ev bak Periye dedi. Ama benim gönlüm bende kalmandan yana" konuşurken arabanın yanına gelmiştik.

Açıkçası benim gönlüm tek kalmaktan yanaydı.. ben zaten hep tek yaşamayı severdim. Şimdi Cihan tek de değildi, Leyla vardı. İkisinin yanında fazla hissederdim kendimi.. gülümsedim.

"Evi tutana kadar başındayım diyelim" diyerek göz kırptım. Arabaya oturdum. O da valizi bagaja koyup şoför koltuğuna oturdu. Arabayı çalıştırdıktan sonra tekrar kontağı kapatıp bana döndü.

"Yok sormadan edemeyeceğim.. noldu, anlat!"

"Abi.."

"Hiç abi mabi deme, bu gözlüğün arkasından da belli oluyor şişmiş gözlerin. Tabiki gelmene çok sevindim. Dört gözle bekledim seni. Ama neden apar topar geldin, baban bi şeyler anlattı.. ama.."

"Sonra konuşalım mı?"

Derin bi nefes verdi..

"Olur.. olur Perikızı sonra konuşalım. Ama sadece bi soru, Serdar mı üzdü seni? Belasını si..."

"Hayır. Öyle değil abi tam. Onun da bi suçu yok. Benim de yok.. ama bizim var sanırım"

"Tamam abim. Konuşcaz ama sonra, söz ver"

"Söz abi"

"İş görüşmesi de ayarladım sana birkaç tane"

"Abi ben aslında bi süre dinlenmek istiyorum. İşlere sonra bakarım. Kendimi hazır hissetmiyorum"

"Tamam abim, evini bi kuralım o zaman. Sen de bi kendine gel, sonra bakarız. Sana iş mi yok kızım? Havada kapar seni burdaki şirketler!"

Gülümsedim. Muhabbet etmeye pek halim yoktu, ama onu özlemiştim yüzümü cama dönüp yolu izlemeye başladım.

"Merak etme çok uzak değil ev buraya. Canının istediği bir şey varsa eve gitmeden alayım Perikızı"

"Evinde nevalen var mı?"

PERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin