Düğün +18

57 1 0
                                    

Sezgin'in ilişkilerini öğrenmesinin üzerinden üç ay gecmişti. Bahar gelmiş, bahçeler yeşermişti. Bu sürede Sezgin ve Nevra'nın düğünü için alışverişler, hazırlıklar yapılmıştı. Peri, yaz kreasyonunu tamamlamıştı. Gökhan, bir sevkiyat daha yapmıştı yurt dışına. Sonra Fikri'ye bırakmak istediğini, hatta kanalı da isterlerse onlardan birine devredebileceğini söylemişti. Yeteri kadar parası vardı artık, Peri'ye destek olurdu. Evlenip çocuk yaparlarsa ona bakardı. Bu işleri komple bırakmak istedi. Fikri, yine kabul etmedi. Biraz dinlen, bi süre sevkiyat yok diye geçiştirdi Gökhan'ı.
.
Düğün, Perilerin bahçesinde yapılacaktı. Arkadaşların, şirkettekilerin katıldığı ufak bir davetti. Düğüne bir gün kalmıştı. Akşam Sezgin, Nevre, Gökhan ve Peri beraber yemek yediler Perilerin evinde. Daha sonra Gökhan evine gitmek için çıktı. Peri ne kadar kal, zaten sabah geleceksin dese de eve gitmek istedi. Daha fazla ısrar etmedi. Gökhan gittikten sonra Peri de odasına geçip düğün çiftini baş başa bıraktı.
Yatağına yatıp tavanı izledi bir süre. Gökhana dokunamamak, onu istediği gibi öpememek, onunla bir bütün olamamak içten içe Peri'yi çok üzüyordu. Ama Gökhana hiçbir şey demiyordu daha fazla üzülmemesi için. Zaten yaşattığı her şey için hâlâ mahcup hissediyordu kendini. Peri, Gökhanla görüntülü konuşup uykuya daldı. Zaten sabah erken uyanacaktı. Düğün günü...
.
Sabah uyandığında evde hareketlilik başlamıştı. Kuaför gelmiş, Nevra'nın saçını ve makyajını yapıyordu. Peri, babasına ve Nevraya mutlulukla günaydın, diyip mutfağa geçti. Birkaç lokma atıştırıp işleri kontrol etmeye başladı.
"Masaları birbirine çok uzak koymayın"
"O şamdanlar yüksek olmuş daha kısa koyalım"
"Nikah masasının üstünü çok doldurmuşsunuz"
diye uyarılarda bulunuyordu etrafa. Bir organizasyon şirketi bir de catring ile anlaşmışlardı. O yüzden çok yapılacak iş yoktu. Bahçeyi böyle cıvıl cıvıl görmek hoşuna gitmişti. Bir yandan da Gökhanı arıyordu. "Sabah 7 olmadan gelirim, sizi yalnız bırakmam yarın büyük gün" demişti çıkarken. Saat 10'a geliyordu. Hâlâ ses yoktu. İçeri geçti. Nevra'nın saçı bitmişti. Peri'nin saçına başladılar. O sırada kapı çaldı. Lara, Eylem, Güney, Turgay gelmişti. Lara hemen hemen 4 aylık hamileydi artık. Karnı belli olmaya başlamıştı. Çok tatlı görünüyordu. Bir oğlu olacaktı. Yüzüne güzellik gelmişti fazladan.
"Aa hoşgeldiniz" dedi Peri oturduğu koltukta saçı yapılırken.
"Hoşbulduk. Nasıl gidiyor?"
"Her şey tamam bi biz hazırlanamadık daha" dedi Nevra gülerek.
Bir yarım saat sonra tekrar kapı çaldı. Gelen Serdardı. Sena ve Burak'ı alıp gelmişti. Peri'nin saçı bitmiş, makyajı yapılıyordu. Yanına çağırdı Serdarı
"Abin nerde?"
"Gelmedi mi?"
"Geldi ama ben senin bilgi radarını kontrol etmek için yine de soruyorum Serdar" dedi farı sürülürken.
"Valla bilmiyorum. Bi arayayım"
"Bu benim nasıl aklıma gelmedi ya?" dedi Peri gülerek. O sırada bahçe kapısından Gökhan girdi.
"Oo millet toplanmış bile. Günaydınlar"
Peri, kuaförü bileğinden tuttu durması için. Ayağa kalkıp Gökhanın yanına yürüdü
"Nerdesin?" Dedi sinirli bi ses tonuyla
"Burdayım hayatım. Biraz işim çıktı"
"Ne işin çıktı Gökhan. Meraktan deliye döndüm burda"
Gökhan, Peri'nin kolundan tutup bahçe kapısının yanına getirdi.
"Canlı müzik ekibi arıyorum sabahtan beri. Bunu hiç akıl edemedik." dedi Periye. Sonra sesini yükseltip alayla
"Koskaca Sezgin Kazanır'ın düğününde müzikler bilgisayardan mı çalınacaktı ama değil miii?" dedi. Herkes gülümsedi. Gökhan, Perinin yanağından öpüp
"Hadi git makyajın bitsin. Farının biri patlamış ordan ışık gelmiyor" dedi gülerek.
Peri, şakayla omzuna vurup makyaj koltuğuna oturdu.

İki saat sonra herkes hazır ve nazır şekilde bahçedeydi. Peri, açık mavi bir elbise giymişti. Arkası iplerle bağlı, giymesi de taşıması da zor bir elbiseydi. Ama o kadar yakışmıştı ki.. her zaman olduğu gibi davetin en güzel kızıydı.
.
Nikah kıyıldı, yüksek bir alkış koptu davetlilerden her 'evet' denmesinde. Sezgin'nin şahidi Gökhan olmuştu. Peri, kızı olduğu için şahit olamıyormuş. Aslında Sezgin Peri ve Gökhan olsun istemişti şahitleri. Peri, bu güzel anı videolamak zorunda kaldı sadece.
Nikah bittiğinde Nevra davetlilerin ortasına geçip çiçeği attı. Peri, en kenarda olmasına rağmen ayak ucuna düşmüştü çiçek. Nevra dönüp sıcacık bir bakış attı Peri'ye. Çiçeği yerden alıp salladı Peri, Nevraya öpücük yolladı.

PERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin