Gökhan, kavgalarından sonra Periyi hiç aramamış, mesaj bile atmamıştı. Bu sefer daha fazla kırılan taraf Gökhandı. Peri, telefonu eline alıp aramakla aramamak arasında kararsız kaldığında odasının kapısı çaldı.
"Gel"
"Perikızım müsait misin?"
"Cihan! Sen ne zaman geldin duymamışım. Gel abicim müsaitim"
"Neler oldu anlat bakıyım. Gökhan bir şeyler geveledi ama" dediğinde Peri gözlerini kısarak
"Cihan siz Gökhanla kanka mı oldunuz? Mektubunu getirmeler, ona hak vermeler, onunla dertleşmeler.. hayırdır?" dedi elini havada 'ne iş' anlamında sallarken
"Ne kankası Peri ya! Ne olduğunu anlatacak mısın?"
"Biz birbirimize aşık değiliz abi. O, beni ona çocukluğunu hatırlattığım için seviyor. Ben de onu lise boyu platonik olduğum için seviyorum. Biz, birbirimizi mahvediyoruz gün gün. Gökhan, bunu kabullenmiyor"
"Ha sen kabullendin yani. Bitti Gökhanla. Yeni sularda mı yüzeceksin?"
"Ne suyu abi ya?" derken yataktan kalkıp sallanan koltuğuna oturmuştu Peri.
"Ne suyu ben sana diyeyim Peri! Tamirci suyu!" dediğinde Perinin gözleri kocaman açıldı
"Ne diyosun anlamıyorum" dedi yapay bi ifadeyle
"Anlıyorsun. Bal gibi anlıyorsun da.. Peri! Sen ne bok yiyosun?"
"Ne yapıyormuşum ya?"
"Senin ne işin var o çocukla? Tanımazsın etmezsin!"
"Tanımaya çalışıyorum"
"Gökhan?"
"Abiii!"
"Peri bak sana bugüne kadar şiddetin ş'sini uygulamadım ama çok ciddiyim sarkıtırım şu balkon demirinden seni. Lan ben daha Gökhanı kabullenemedim, yanına yakıştıramıyorum! Tamirci nerden çıktı?"
"Cihan saçmalama ne zamandan beri insanları mesleğiyle yargılıyoruz?"
"Peri mesleğiyle yargılamıyorum! Sen ne bok yiyosun onu anlamaya çalışıyorum. Bu herif senin kim olduğunu biliyor mu?"
Biraz durdu Peri, cevap vermedi. Kazanır Mücevheratta çalışan biri olarak biliyordu, sahibi olduğunu bilmiyordu Kahraman..
Cihan lafa atladı."Bilmiyor" dedi gülüp ellerini iki yana açtığında.
"Bilmiyorsa ne olmuş? Abi sandığın gibi bi ilişki bir şey yok! Biz sadece.."
"Siz sadece ne? Ne Peri? Ben sana diyeyim mi ne? Sen çok bunaldığın için kendine eğlence arıyorsun. Gökhana aşık olmayabilirsin, ama sevdiğini biliyorum. Sevmesen bunca zaman affetmezdin. Sen kimseye bu kadar affedici davranmadın. Ben sana neden yeni birine yöneldiğini söyleyeyim yine, birincisi bunaldın, kendine yeni macera arıyorsun! İkincisi Gökhan'ın canını acıtmak istiyorsun. Haksız mıyım Peri?"
"Cihan ben öyle bir insan mıyım? Niye Gökhanın canını acıtmak için başkasını kullanayım"
"İnşallah yapmıyorsundur işte Peri. Uyarıyorum seni"
"Sen ne yapmamı istiyorsun?"
"Sen ne yapmak istiyorsun?"
"Son birkaç ayı hiç yaşamamış olmak istiyorum.." diyip gözleri dolduğunda Cihan yerinden kalkıp Peri'ye sarıldı.
"Tamam ağlama birtanem. Üstüne geldiysem özür dilerim. Peri, sadece kendini mahvetme. Bak ben bir haftaya geri döneceğim. Seni böyle bırakmak istemiyorum. Lütfen"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PERİ
Teen Fictionİçinde kavganın, sevginin, aşkın, tutkunun, hırsın da yer alacağı kitabıma hoşgeldiniz. Hikayenin sonunun nasıl olacağını bilmemek beni yazarken hep heyecanlandırır. Beraber görelim. Peri, sizlere emanet. Ona iyi bakın💝 +18