Peri, restoranttan içeri girince Gökhan'ı görüp yanına geldi. Gökhan, masadan kalkıp Periye sarıldı. "Hoşgeldin" dedi
Sandalyesini çekti, karşısın geçip oturdu.
P: hoş buldum. Nasılsın?
G: haberler sende. Neler yaptınız sen anlat.
Peri, dünkü sözü, bebeği, Turgay'ın yaptıklarını, sabah hastaneye gittiklerini anlattı. Gökhan arada şaşırıp, sorular sorup muhabbeti koyulaştırıyordu. Peri heyecanlı heyecanlı bir şeyler anlatırken ne kadar güzel oluyordu böyle.
P: Gökhan sen beni dinliyor musun? Niye bakıyorsun öyle suratıma boş? Soru soruyorum.
G: seni izliyorum.. Peri, ben seni böyle karşımda görmek için kaç sene bekledim..
P: ben de seni karşımda görmek için çok bekledim.
G: eskileri anlatmaktan, sırları konuşmaktan hiç bugüne, geleceğe odaklanamadık Peri. Biraz da bunun için bir öğle yemeği yiyelim istedim.
P: haa, ben beni özledin sandım.
Gökhan gülümsedi.
G: ya özledim tabiki Perikızıı özlemem mi? Ama ne sıfatla özledim onu merak ediyorum.
P: nasıl yani?
G: Peri, biz eskiden tanıdık mıyız senin için? Ben senin için medyacı Gökhan Saraylı mıyım sadece? Lisede platonik takıldığın sonra unuttuğun o idol müyüm? Merak ediyorum Peri. Biz bundan sonra ne sıfatla görüşeceğiz?
Peri bi cevap vermedi. Kahvesinden bir yudum aldı, yüzünü deniz manzarasına çevirdi. Tekrar Gökhan'a döndüğünde Gökhan bir cevap bekliyordu.
P: Gökhan, benim daha yeni bi uzun ilişkim bitti.
Gökhan lafını kesti
G: Peri, sen ona ilişki mi diyosun? Saçma sapan bi şeydi Peri. Sen de biliyosun.
P: bu Çınar'ın benim hayatımda çok uzun süre olduğu gerçeğini değiştirmez.
G: siktirtme Çınarını.
P: düzgün konuş Gökhan
G: Peri bana cevap vermeni istiyorum. Ben, senin hayatında hangi sıfatla bulunacağım? Bulunmayacak mıyım ya da sen ne istiyorsun?
Peri yine sessiz kaldı.
G: ben anladım ya. Sen sadece aklındaki soruları cevaplandırmak istedin. Ben kimim, seni nerden tanıyorum? Sırlarını ne kadar biliyorum, bu sırrı kullanır mıyım sana koz olarak, sen bunları merak ettin.
P: ya hayır sen de biliyorsun.
G: neyi biliyorum Peri? Bi ara bana platonik tutulmuşsun ekranda görüp. Biraz araştırmışsın, güçlü görmüşsün, babanla bağdaştırmışsın. Bu kadar Peri.
P: o kadar değil. Ben sana aşıktım
G: o zamanlar mı?
P: bilmiyorum Gökhan. Kalbime soracak hiç vaktim olmadı hâlâ aşık mısın, diye. Lütfen yemeğimizi yiyelim. Biraz zamana bırakalım
G: sen yemeğini ye. Vaktin olursa kalbine de bir sorarsın ne düşünüyor diye. Afiyet olsun, ben gidiyorum. Aa, arabanı getirttim. Anahtarlar burada.
Gökhan ayaklandı.
P: Gökhan durur musun?
Gökhan ellerini iki yana açıp "ne istiyorsun" anlamında baktı.
P: ben seni gördüğümde, yani o ilk buluşacağımız restorantta gördüğümde, televizyonda gördüğümde günkü duyguları hissettim.
G: yanıma neden gelmedin?
P: o duyguyla nasıl baş edilir bilmiyorum Gökhan. Kaçmak istedim. Sen tuttun.
G: benden gitmene izin veremem Peri. Ama beni sevmiyorsan, yapacak bir şeyim yok. Müsaadenle. Afiyet olsun.
Gökhan arkasını dönüp gidince Peri tekrar yerine oturdu. Elleriyle başını ovuşturdu. Bu aşk işi ona iyi mi gelecekti, kötü mü bilmiyordu. Emin olduğu tek bir şey vardı, Gökhan'ı seviyordu, evet. Kesinlikle hâlâ seviyordu. Ama işlerine engel olabilirdi bu aşk onu da biliyordu. Çınar'a çok aşık olmadığı için hep işini ön planda tutabilmişti. Ve vicdan azabı duymamıştı onu ihmal ettiği için. Ama şimdi Gökhan'ı hayatına alırsa işini ön planda tutamazdı. Gökhanla ufacık bir tartışma yaşasa, bu onu etkilerdi. Peri düşünceli halde yemeğini yerken telefonu çaldı.
Babacımmmmmm🧡 arıyor
P: efendim babacım
S: kızım nerdesin? Larayla mı birliktesiniz?
P: hayır baba sabahtan çıktım ordan.
S: eve de gelmedin. Nerelerdesin bakalım
P: işlerim vardı. Birkaç eksiğim vardı diğer evden her şeyi getirmedim ya, onları alacağım. Yemek yiyorum şimdi bir yerde oturdum.
S: anladım. Sen gel, seni bir göreyim yola çıkacağım.
P: bugün mü dönüyorsun?
S: artık döneyim. Bahçeyi komşuya emanet ettim ama uzun süre bakamaz.
P: tamam babacım. Gelirim bir saate.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PERİ
Teen Fictionİçinde kavganın, sevginin, aşkın, tutkunun, hırsın da yer alacağı kitabıma hoşgeldiniz. Hikayenin sonunun nasıl olacağını bilmemek beni yazarken hep heyecanlandırır. Beraber görelim. Peri, sizlere emanet. Ona iyi bakın💝 +18