Konuşmamız Gerekenler Var

12 1 2
                                    

Peri'den...
Nevra annemin evini toparladıktan sonra Gökhanla beraber kanala gittik. Serdar'a da teşekkür etmek istiyordum. Öğlene doğru şirkete geçerim diye düşündüm. Gökhan yol boyu derin düşüncelere daldı, arada gülümsedi aklına gelenlerle, arada açtığım şarkılara eşlik etti.. arabayı garaja park ettiğimizde in hadi der gibi baktı.

"Neyin var hayatım? Kafan dalgın gibi?" dedim bir elimi yanağına koyarken. Elime öpücük bıraktı, gülümsedi

"Hiç!"

"Yoksa evlilik masraflarını mı düşünüyorsunuz Gökhan Bey? Valla onu bunu bilmem içimize sinen bir organizasyon olsun! Her şey güzel olsun. Düşün!" dedim gülerek. O da güldü.

"Tabii onu düşünüyorum düşünmem miii! Paramız da yok şimdi nasıl yapsak ki?" dedi yalandan düşünür gibi yaparak. Yanağına öpücük kondurup arabadan indim. Arkamdan o da indi. Asansöre doğru yürüyorduk ki telefonum çaldı. Gökhanın elini bırakıp çantamın fermuarıyla uğraştım! Bu çantalar hep böyle zor açılmak zorunda mı?

"Cico arıyor" dedim telefonu elime aldığımda.

"Aç aşkım artık" dediğinde telefonu açtım.

"Efendim Cico?"

"Nasılsın Perikızı?"

"İyiyim. Sen? Siz?"

"İyiyim, iyiyizzz. Peri! Koleksiyon uçmuş. Burda bizim tasarım grubunda bile adı geçti. Herkes onu konuşuyor" dediğinde gülümsedim Gökhana bakıp. Anlamış olacak ki şakağıma öpücük kondurdu hemen.

"Gökhan sayesinde abi. Yaptı bir şeyler! Ufak bir pürüz varmış, çözdü"

"Valla baya iyi çözmüş. Gökhandan beklemezdim" dedi gülerek. Sanırım dışarıdan duyuluyordu ki Gökhan gözlerini devirip kaşlarını çattı. Cihan devam etti

"Gerçi benim meselemi de Gökhan çözmüş. Gitmiş Leylayla konuşmuş.. sağ olsun. Peri ben önyargılı mı davrandım ona?" diye sordu Cico. Gökhan bana dönüp kasıntı kasıntı kafa salladı!

"Yani.. tanısan seversin demiştim."

"Serdarı sevdim de ona ısınamamıştım. Ama bunun Gökhanla ilgisi yok dediğim gibi. Neyse Perikızım tutmıyım seni. Biz Leylayla buradaki evrak işlerini halletmeye gideceğiz. O da çok selam söyledi. Öpüyorum seni"

"Tamam Cico! Görüşürüz ben de öptümmm" diyip telefonu kapattık.

"Neyimi sevmiyor benim anlamıyorum" dedi Gökhan asansör aynasından kendine bakarken.

"Ay kara kaşından kara gözünden hoşlanmamış!" dedim küçümseyen bakışımla. Omuz silkti.

"Aman iyi ki! İnanır mısın hiç tipim değil. İlgilenmiyorum!" dediğinde güldüm. Serdarın odasının bulunduğu kata gelmiştik. Kapıyı ritim tutarak çalıp "gel gelll" sesini duyunca açtım.

"Güü nayyy dınnnnn!" diye bir giriş yaptım. Bu mutluluk az bile! Ne demek dünya listesi🥺

"Oo günaydın şiddetli geçimsiz çiftim! Hayırdır ne bu mutluluk?" dedi Serdar yerinden kalkıp yanımıza gelirken.

"Serdar çok teşekkür ederim kreasyon için.. gerçekten.. çok" diyip sarıldım.

"Ne demek Peri! Ben sana dedim çözeriz diye." dedi o da bana sarılırken. Gökhan çoktan koltuklardan birine oturmuş gözlerin ona dönmesini bekliyordu ki Serdar istediğini yaptı

"Abi? Sendeki bu mutluluğun sebebi nedir? Barışmanız Sanırım" dedi bir elinin parmağını şıklatıp tek gözünü kırparken.

"O da var tabii de! Serdar! Biz evlenmeye karar verdik lan" dedi oturduğu koltuğun ucuna gelerek. Serdar çok şaşırdı. Benden böyle bir hamle beklemiyordu. Gerçi ben de beklemiyordum..

PERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin