En güzel gece💜

22 1 0
                                    

Saat 7.45te alarmla uyandı Peri. Dün çok yorulmuştu, kendine gelemedi bir süre yatakta oyalandı. Yüzünü yıkayıp aşağı indiğinde Lara tek başına oturuyordu.
P: Günaydın, Turgay nerde?
L: Günaydın aşkım. Eve ustalar gelmiş onlara bakmaya gitti. Bugün yerleştirmeye başlayacağız evi
P: kuzum acele etmeseydiniz. Atlı kovalamıyor ya.
L: biz yerleşelim de, daha bebek odası seçmesi, kurması var' dedi Lara elini karnında gezdirerek.
Beraber kahvaltı ettiler. Peri, hazırlanıp çıkarken Lara onu durdurdu. Onu da evine bırakmasını rica etti. Peri, önce Larayı eve bırakıp ordan şirkete geçti.
Mine karşıladı şirketin kapısında. Beraber odasına doğru yürürlerken, Mine günün raporlarını anlattı Periye.
Daha sonra odasına geçti Peri. Ve sürprizle karşılaştı.
"Aa hayatım? Senin ne işin var burada?"

"Uyanabildin mi diye bakmaya geldim. Saate bakıyorum 9 buçuk. Uyanamamış uykucu Perikızı"

"Hayıır uyandım" diyip sarıldı Gökhan'a. Sonra karşısındaki koltuğa oturdu.
Sabah Larayla kahvaltı ettiklerini, bugün onun evini yerleştirceklerini anlattı.
"Anladım tatlım. Sen de gidecek misin Laraya yardıma?"

"Giderim herhalde. Kimsesi yok Gökhan. Ailesiyle durumlarından bahsetmiştim. Bir de kız hamile. Yalnız bırakmıyım.

"Haklısın hayatım. Nerede ev?"

"Buraya çok yakın. Larayı bırakıp şirkete gelmem 10 dakika sürdü. Şu arkadaki Orman Site'si var ya, orda."

"Aa ne güzel. Sevindim. Neyse senin işlerin vardır. Engel olmak istemem. Müsaadenizle Peri Hanım"
Ayaklandı ikisi de. Gökhan, Periye sarıldı, saçlarına öpücük kondurdu.
"Bir çay ikram etseydik Gökhan Bey"

"İşlerim var. Kanala uğramam lazım. Akşam haberleşiriz"

Tam arkasını dönüp giderken
"Ha bu arada Peri, biz babana ne zaman anlatacağız? Bizi?"

"Hiç düşünmedim. Ne tepki vereceğini de düşünmedim. Bunu sonra düşünsek olur mu?"
Gökhan kafasını salladı, tebessüm etti. "Olur, düşünürüz" dedi.

Şirketten çıktı. Serdar arabada bekliyordu. Arabasına atladı.
Peri, günlük işlerini halletti. Atılması gereken imzaları attı. 4 kez Sezgin Beyle konuştu. Ne kadar şu an yönetici o görünse de, Sezgin Bey'e sormadan imza atmak, herhangi bir iş onaylamak istemiyordu. Saat akşam 6 olmak üzereydi, şirketten çıkıp Lara'ya geçti.
Mesajlar>Gökhan:
P: hayatım ben Laraya geçiyorum
G: tamam Perikızı🤎 dikkatli ol.

Lara'nın evini yerleştirirken, kapı çaldı.
Peri, "birini mi bekliyordunuz?" diye sordu.
L: yok kızım bizim kimimiz var ki? Güneyler gelecekti ama adres yok onlarda. Daha atmadım.
T: sakin olun hanımlar. Ben bakıp herkesi aydınlatıyorum.

Turgay kapıyı açmaya gitti. 2 dakika sonra elinde pasta, börek, kurabiye poşetleriyle döndü.
L: bunlar ne Turgay?
T: valla Gökhan'a sorun.
Turgay'ın arkasından Gökhan girdi salona.
G: iyi akşamlar. Eviniz çok güzel görünüyor. İyi akşamlar hayatım sen de çok güzel görünüyorsun.
L: hoşgeldiniz. Lara ben.
G: memnun oldum.
P: hayatım nereden buldun evi' dedi Peri Gökhan'ın yanına yürürken.
G: siteyi biliyordum zaten. Güvenlik de yardımcı oldu.
Turgay yiyecekleri tabaklara koyarken Lara ve Gökhan tanışma faslındaydı.
Gökhan "hayırlı olsun bu arada. Bebeğiniz olacakmış"
Turgay içeriden elinde tabaklarla geldiğinde "teşekkür ederiz" dedi.
Lara "pek hayırlı gitmiyor şimdilik. Umarız olur. Durumları biliyorsunuz"

Biraz sohbet edip çay içtikten sonra Gökhan " e hadi, devam etmeyelim mi?"
L: olur mu öyle şey Gökhan Bey. Zahmet etmişsiniz zaten buralara kadar
"olur olur bir şey olmaz. Hadi Gökhan biz kitaplığı yerleştirelim. Siz de Turgayla odanızı yerleştirin Lara" dedi Peri. Bir saat sonra Güney ve Eylem de geldi. Onlar da tanıştılar Gökhanla. Evi dört bir koldan yerleştirdikten sonra Gökhan "ben bir elimi yüzümü yıkayabilir miyim müsaadenizle" diyip kalktı. Gökhan salondan çıkar çıkmaz Eylem: kızım bana bak, Gökhanı asla kaçırmıyorsun tamam mı? Aman da işim aman da kariyerim deme. Gökhan müthiş biri.
Güney, Eylem'e ters ters baktı. Eylem, Güney'i öpüp "yani Güney kadar değil ama müthiş" dedi gülerek.
Lara, devam etti "zaten biliyorduk Gökhanın müthiş biri olduğunu. Adamın bir falsosu olmadı senelerce takipteydik bu manyak yüzünden" dedi güldüler. Peri arkadaş grubunun Gökhanı sevmesinden çok hoşlandı. Çok geçmeden Gökhan geldi.
"Artık gidelim yavaştan. Peri, hayatım sen geçecek misin eve?"

PERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin