Serdar'dan...
Mahkemeye iki gün kalmıştı. Gökhanın bu sürede sessiz kalmasından şüpheleniyordum. Peri'ye belli etmemeye çalışsam da bir planı olduğundan emindim. Bizi mutlu etmemek için elinden geleni yapacaktı.
Bu birkaç haftada Periyle güzel vakit geçirmiştik. Laralara gidip Kaanı sevdik, bir akşam dışarı eğlenmeye gittik, bi akşam evde film gecesi yaptık, onunla birlikte birkaç kez şirkete gittim, Nevra teyzelere yemeğe gittik...
Henüz Sezgin amcalara aramızda olanları anlatmamıştık ama anladıklarını düşünüyordum. Ancak Peri yeterince üzüldü, kırıldı diye kimse bu konuyu açmıyordu. Hatta bence Nevra teyze, en başından beri biliyordu...
Artık şu olaylar, davalar bitsin ve Periyle hasret giderelim istiyordum. Onun her zerresini ezberlemek, onunla uyuyup uyanmak, hiçbir şey düşünmeden onu öpüp koklamak istiyordum.
"Günaydın birkaç güne sevgilim olacak bey" diye bağırarak merdivenlerden indi Peri. Gülümsedim.
"Günaydınnn. Şu güzelliğe bak ya! Senin ağzını burnunu yerim ya yerim" diyip gidip sarılıp öptüm.
"Sana omlet yapayım mı Serdo?"
"Geçenki kuru domatesli olandan mı?" diye sordum heyecanla
"Yesss! Yer misin?"
"Onu da yerim, seni de yerim" diyip parmağını ısırdım. Omzuma yumuşakca vurup güldü.
"Hadi çekil, acıktık" diyip mutfağa yürüdü.
"Sena aramış beni. Bayadır görüşmedik, ne yaptın, ne ettin diye.. dedim buluşalım da konuşalım böyle olmaz telefonda. Öğlen onunla buluşucaz"
"Bizim mantıcıya gidin o zaman hayatım. Dışarıda aklım sende kalır"
"Ya belki mantı yemicez..."
"Yeme Peri. Ne istiyorsan söyle onu yapıp getirsinler. Senin orası"
"Hmm.. mantıklı buldum" dedi yumurtaları kırarken. Ben de salatalıkları doğrayıp kahvaltılıkları masaya dizdim.
"Sütlü dışarıda üşüyecek ya. Eve mi alsak onu?" diye sordu dudaklarını büzerek.
"Olmaz hayatım. O bi sokak köpeği, eve alışamaz ki" hem de her yeri tüy yapacağı için Peri'nin zaten düşük olan bağışıklığına zarar verebilirdi. Kabul edemezdim.
"Ama ya.."
"Yemeğini ye hadii. Ben de çıkıp Savaşın yanına gideceğim." Gökhanın neler yapabileceği hakkında konuşacaktık. Kendi önlemlerimizi alacaktık. Ne kadar olabilirse artık. Gerekirse gidip konuşacaktım. Peri'ye zarar vermesin de, ne yapıyorsa yapsın.
"Savaşa neden gidiyorsun?"
"Hiç.. konuşuruz"
"Tamammm. Omleti soğutma"
"Yedim bile" dedim göz kırparken. Gülümsedi. Kahvaltıyı toparlayıp evden çıktık.
.
.
.
.
Peri'den..."Hah, Perim ya nerelerdesin sen?" diyerek sarıldı Sena masaya yürüyüp.
"Sorma Sena.." dedim otururken.
"Ay sordum valla anlat. Gökhan bahsetti biraz dava açılmış bi şeyler olmuş. Bebekten de haberim var.. çok geçmiş olsun canım"
"Teşekkür ederim.. Gökhan ne anlattıysa o işte. Pisliklerini de anlattı mı?"
"Siz kavga ederken kanaman olmuş işte oraları anlattı"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PERİ
Teen Fictionİçinde kavganın, sevginin, aşkın, tutkunun, hırsın da yer alacağı kitabıma hoşgeldiniz. Hikayenin sonunun nasıl olacağını bilmemek beni yazarken hep heyecanlandırır. Beraber görelim. Peri, sizlere emanet. Ona iyi bakın💝 +18