"Peri ama hiç yumurtana dokunmamışsın kızım"
"Yiyorum Nevra Teyze daha yeni oturdum. Söz yiyeceğim"
Nevra teyzeyle atışırken merdivenden gelen ayak seslerine doğru döndük
"Günaydın hanımlar" dedi babam elleriyle gözlerini ovarken.
İkimiz de aynı anda "Günaydın" dedik cıvıl cıvıl bir sesle. Babam gülümsedi.
"Hep bu anın hayalini kurmuştum biliyor musunuz? Günaydın dediğimde hayatımda en sevdiğim iki kişi bana Günaydın diyecekti bir bahar kahvaltısında"
Nevra Teyzeyle birbirimize bakıp güldük. Babamın masanın iki yanında olan ellerinden birini ben birini o tuttu. Babam sırayla ikimizin de eline birer öpücük kondurdu.
"Hadi soğutmayın yemeğinizi" dedi duygusala bağlamamak için.. elime çatalı alıp tabağımı eşelemeye başladım.
"Peri bugün evde misin kızım?"
"Bi planım yok baba. Belki Lara gelecek. Neden?"
"Benim arabamda bi sorun var, önden ses geliyor. Bekir abin öğlen gelip onu tamire götürecek. Senin arabanı alayım mı bugün diyecektim. Kiralamakla uğraşmayayım"
"O ne demek babacım, al tabiki."
dediğinde Sezgin Bey teşekkür etti. Peri, aklına gelen fikirle
"Aa baba!" dedi heyecanla
"Noldu?" dedi Sezgin ağzındaki lokmayı hızla yutarken.
"Serdarın hep arabayı götürdüğü bi tamircisi var. Ben götüreyim senin arabanı bırakayım bugün. Bekir abi gelmesin hiç" dedi sevinçle. Kızının neden bu kadar heyecanlandığını anlamamıştı. Omur silkerek
"Peki kızım, bu kadar istekliysen al götür. Ama dediğim gibi ön takımda sinir bozucu bi ses var. Radyoyu açarsın" dedi gülerek. Peri, hızla kahvaltısını edip giyindi. Aşağı indiğinde Nevra da giyinmişti. Emekli savcı olduğu için bi dosya konusunda fikrini almak istemişler. Onu da adliyeye bırakmasını istedi Peri'den. Evden birlikte çıktılar. Nevra'yı adliyeye bırakıp konuma 'Kahraman Sanayi' yazdı. Kırk dakika falan gösteriyordu. Babasının dediği gibi müziği açıp yola koyuldu.
●●●●
"Kolay gelsin usta" dedim arabayı kapıya bırakıp içeri girerken.
"Sağ olun, buyrun" dedi Kahraman arabanın altından cevap verirken.
"Başıma bi iş gelmeden geliyim dedim bu sefer" diyerek güldüm. Kahraman sesimden tanımış olacak ki arabanın altından çıktı. Şaşkınlıkla
"Peri?" dedi ayağa kalkarken. "Senin ne işin var burada?"
"Bi hoşgeldin deseydin ya!"
"Hoşgeldin, hoşgeldin tabiki. Arabanda mı bi sorun var" dedi arkaya park ettiğim aracı gösterirken.
"Ha, evet. Ama benim arabam değil."
"Erkek arabası zaten belli çok kaba duruyor. Senin araban daha zariftir. Sevgilinin mi?"
Gözlerimi devirdim.
"Ne alakası var arabanın erkeği kadını mı olur?"
Verdiğim cevapla kıvranırken
"Ya ne bileyim bu kaba bi araba ya hani! Ondan dedim yani. Yoksa be..."
"Tamam tamam şaka yaptım. Babamın arabası. Ön takımda sorun var dedi"
İçeri doğru bağırdı
"Oğlum gelin şurdaki arabayı çekin. Hanımefendinin arabasını getirin buraya"
"Peri bir şey içer misin?" dedi bana dönüp.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PERİ
Fiksi Remajaİçinde kavganın, sevginin, aşkın, tutkunun, hırsın da yer alacağı kitabıma hoşgeldiniz. Hikayenin sonunun nasıl olacağını bilmemek beni yazarken hep heyecanlandırır. Beraber görelim. Peri, sizlere emanet. Ona iyi bakın💝 +18